Viimased kommentaarid

Ma tänan vastuste eest.

Ümberistumiseks planeerida öö Londonis välistaks, seetõttu otsin muid variante.

Sõbranna lendab ka veebruari lõpus Egiptusesse. Saatis mulle informatsiooni vene keeles välisministeeriumi leheküljelt, mida Eesti keeles ei leidnud:

С 15 Января 2021 при отрицательном результате теста на COVID-19 по приезду из стран риска (с коэффициентом заражения выше 150 и выделенные красным цветом или страны, которые отдельно не указаны в списках https://vm.ee/et/teave-riikide-ja-karantiininouete-kohta-euroopast-saabujatele) будет возможно выходить на работу в случае, если это крайне необходимо и по прибытии в страну сразу же проводится тест на вирус и результат теста отрицательный. До получения результата теста человек должен полностью избегать контактов с другими людьми.

Ehk peale Egiptusest saastes teeb ta testi ja 3 päeva pärast läheb tagasi kauplusesse tööle... Ehk see sõnakasutus seadustes "крайне необходимо" (äärmiselt vajalik) ehk tegelikult iga töö kohta võib öelda, et iga töö on äärmiselt vajalik ja kõik reisijad saavad siis pääseda vaid 3 päeva isolatsiooniga????

Liitun Hannesto küsimusega,

Buldooza, kas tead ehk mõndagi õppeasutust?

Jah, Eesti reeglitega on kõik ok, siin asi teised asjas...

Ammu pole reisinud, ei tea, mis mujal maailmas toimub, pigem #istunkodus ja ootan rahulikku segs, aga öösel tunnetasin enda naha peal, kuivõrd koroona keeras kõik siin maailmas ümber...

Buldooza, Teil on õigus. Schengenis on asi... Aga nüüd sõbranna tagasi Horvaatias ja püüab asja korda saata. 

Ma vist kiirustasin postitusega, aga öösel oli nii abitu tunne... Aga jah, praegu, kui soov minna reisile, peab ennast pumpama kõiki seadustega ja muude teadmistega täis :)

Hoidke ennast ja oma lähedasi....❤️

Turkish Airlinesis sai tagasimakse taotlust teha 2 kuud peale piletite tühistamist. Ootasin seda aega. 9ndal augustil tegin avalduse, täna ehk 12.august taha kontol tagasi. Reis pidi toimuma juuli lõpus.

Ehk kellegile abiks... Olen uurinud, kuidas saada raha tagasi panga abiga. Swedbank kirjutas mulle kirja :

"Vaidlustamiseks laadige internetipanga valikusse „igapäevapangandus > dokumendi laadimine > kaarditehingu vaidlustuse dokumendid“ kõik dokumendid(broneeringu kinnitus, pilet, vautšerist keeldumise kiri jm) ja kirjavahetus saajaga (ka ühepoolne). Kirjadel peab näha olema kuupäev ja kellaaeg. Kommentaari lahtrisse kirjutage tehingu andmed (saaja, kuupäev, summa) ja vaidlustamise põhjus.

Vaidlustuse lahendamine võib aega võtta kuni neli kuud ja vastusest teavitame SMSi või pangateatega. Lisan infoks, et alusetu vaidlustamise tasu on 16 eurot/tehing, millele võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide tasud."

Kirjutasin Turkish Airlinesile, piletid on tühistatud 23juuli - 11.september.

Äkki kellelgil on sellest ka abi, 

Nende vastus:

Dear *** ***,

_In line with your feedback, pursuant to the additional regulations added to the Civil Aviation Passenger Rights Regulation, it has been decided to refund the tickets of the flights canceled by the airline companies due to the Coronavirus, two months after lifting of the flight ban. _

Therefore, we have to inform you that we cannot process your request at the moment. After the abovementioned period is over ( August 4th, 2020), you can contact us again or, if you prefer our suggestion in our previous reply, you can let us know by selecting the “Previous feedback” option on our feedback page.

We wish to accompany you in your flights as soon as possible and for long years.

Gur Okan K.

Customer Representative

TURKISH AIRLINES INC.

Customer Contact Center

Ehk õnnestub nüüd ka Turkishitelt saada raha tagasi... Nüüd ootan siis, mil saab 2 kuud mööda ja uut feedbacki saadan teele.

Kel Turkishi piletid tühistatud, kuidas käitute? Kõik 4 segmendi lendu (kõik ühel piletil) on tühistatud. Väljalend 23.juuli. Miile ma ei soovi, vautserit ka. 

Kuna maksin oma rahaga, soov oleks samas ühikuks tagasi saada. Kas on mõtet oodata, mitte taotleda ei miile ega vautserit? Kui jah, kui kaua võib sellega venitada?

Turkish Airlines tühistas ühe segmendi, nüüd soov annulleerida üldse reis ja raha tagasi küsida. Ent Ta pakub vaid miile või voucherit, mis on 15% võrra suurem ostetud piletisummast. Ent sooviks ikkagi raha tagasi. Mida selleks peab tegema? P. S. Helistan esmaspäeval Turkishisse, ent loodan, äkki siin saan varem küsimusele vastust.

Ei tea, kuivõrd minu kiri on informatiivne, aga kirjutasin Turkishile Tallinna kontorisse seoses oma 23.juuli lennuga. Nende vastus :

Tere, 
Väga raske on teile head vastust anda, sest kindlat plaani Turkishil täna laual ei ole. Kõik püütakse käima saada jooksvalt, soeses piiride avanemisega ning viiruse taandumisega Türgist ja mujal. Praegu käib Tallinna ja peakontori vahel arutelu, kas ja kui palju juulis lennata. Meie kõik oleme kahekäega poolt, et alustada nii kiiresti kui võimalik, aga kuidas ja millal see päriselt paika saab kahjuks ei oska öelda.

Te saate oma reisikuupäevi edasi lükata kuni 31.12.2021, nö open ticketiks.

Kõike head

Tere, kas keegi oskab öelda, kas Turkish Airlines kavatseb taastada lende Tallinn-Istanbul suunas? Lend 23.juuli, praegu aeg otsustada, kas annuleerin oma puhkust töö juures või mitte; kui puhkusele lennata ei saa, heameelega lükkaks seda järgmisesse aastasse... Keegi omab informatsiooni Turkish Airlines kohta? 

Ette tänades vastuse eest ❤️

"Kindlustusettevõtte Gjensidige hüvitab oma klientidele reisi soetamisega tekkinud kahju, kellel oli plaanis reisida piirkonda, kuhu välisministeerium koroonaviiruse leviku tõttu reisida ei soovita. Kindlustus kehtib aga ainult juhul kui reisitõrkega poliis on sõlmitud enne välisministeeriumi soovituse avalikustamist."

Allikas: https://m.arileht.delfi.ee/article.php?id=89078679

2 aastat tagasi helistasin Swedi ja sain teada, et lennupiletid jms peavad olema ostetud sinu pangaarvelt, mitte ilmtingimata krediitkontolt, vaid kontolt, mis omab sinu ees-ja perekonnanime (samasugune mis kuldkaardilgi). Niisis juba need aastad oman kuldkaarti, aga kõik ostud teen oma ISIC kaardilt ja too kontonumbrilt.

rintsu2000,

aasta tagasi käisin, pidi olema väljatrükk, mille näitasin checkinni lauas, kust anti pardakaart. Kellel polnud väljatrükki, üle 35 euri pidi maksma.

"Tühistamise osas aga Swedi kindlustusest öeldi, et ette makstud ööbimist sellisel juhul ei kaeta."

Miks?? Kui jätan reisi ära, kuna ajad ei sobi sulle, miks siis kindlustus ei maksa ülejäänud kulud??

hr.john, eelmine aasta samal ajal olin nii Gudauris kui Bakurianis. Oli veidi sulailm, Gudauris sai suusatada, Bakurianis ei läinudki mäele, oli sulailm. Kahetsesin veidi, et Gudaurisse pikemaks ei jäänud.

LuxExpressi eeskirjades on kirjas: 5.3. Lux Express Grupp ei hüvita Reisijale Sõidupiletit, kui Reis jääb toimumata Reisija enda poolt valesti vormistatud Reisi (nt. vale marsruut, kuupäev, kellaaeg vms), puuduvate dokumentide (nt kindlustus, viisa, reisidokument, volitus vms) või Reisija Reisile hilinemise tõttu. 

*****

Samas kui klient ehk Teie tahtsite tühistada tagasisõidu piletit, kas peab konkreetselt vastama, miks tahtsite tühistada? Kas vastusest "Ei ole enam tarvis" ei piisaks? Sest siis saaks rakendada järgmised eeskirjad: 

 5.2.1. kui Reisi esialgse väljumiseni on jäänud rohkem kui 24 tundi, tagastatakse 100%  Sõidupileti maksumusest. Lux Expressi müügiesinduses või läbi Lux Expressi kodulehe www.luxexpress.eu veebivormi tagastatud Sõidupiletitelt arvestatakse maha teenustasu vastavalt ostuvaluutale 1 EUR / 70 RUB / 5 PLN; 

 5.2.2. kui Reisi esialgse väljumiseni on jäänud 24 tundi kuni 1 tund, tagastatakse 50% Sõidupileti maksumusest. Lux Expressi müügiesinduses või läbi Lux Expressi kodulehe www.luxexpress.eu veebivormi tagastatud Sõidupiletitelt arvestatakse maha teenustasu vastavalt ostuvaluutale 1 EUR / 70 RUB / 5 PLN;

Minu (perekonnanime)nimes on vaid S katusega, kui tegin E-viisa Peterburi, pidin lihtsalt S kirjutama ning eesnime ette ei mingit EST'i. Lihtsalt nimi ja perekonnanimi. Läks läbi, sõit õnnestus.

Selle aasta juulis-augustis sai ära käidud mööda Kõrgõzstani 1A raskuastmega matkaradu ning kultuurireis Usbekistani. Kirjutasin enda jaoks reisipäevikut, ent hiljem mõtlesin, äkki paiskan Internetiavarusse oma päevikut, las teised näevad, kui lahedad kohad on olemas meie maakeral =) Las reisipisik nakatab veel kedagi :)  

Kuna kirjutasin päevikut enda jaoks, isiklik mälestus, võib tunduda igav ja pikk. Ent loodan, et igaüks leiab vajadusel endale vajalikku informatsiooni sealt =)

Mäestik: Tjan-Shan    

Riigid: matk Kõrgõzstanis, kultuurireis Usbekistanis      

Matka/reisi kestvus: 28.juuli- 22.august aastal 2019    

Läbitud matkaraja pikkus: 80 km     

Linkhttp://tydrukkleidis.weebly.com/kyrgyzstan.html

Jaanapr, kuna piletid olid ostetud supersaver.fi´st, siis Finnair ütles, et nemad parandusega ei tegele. Kirjutasin supersaverisse, facebookis ei vasta, meilile tuli kiri, et vastavad enne 10.detsembrit. Ootan ja loodan parimat...

Veidi teemast mööda kirjutan...

Supersaver.fi kaudu ostsin 4 piletid Helsinkist Dubaisse, Finnair.

Sõbranna sugu jäi kogemata muutmata, automaatselt läks kui "mies". Kas sellest tuleb suur jama??

Hostel koht 6kohalises toas.  http://www.booking.com/Share-fJeTp5 

Хостелы Рус - Пушкинская

 Oli mul 7 EUR öö koos pisikese hommikusöögiga, hea ja mugav asukoht, 2 metroopeatuse juures, võiks öelda, et kesklinnas, Nevskiy prospekt käeulatuses, kaubanduskeskused lähedal. Hostel on värskelt avatud, hea remont, sõbralik perenaine. Igati soovitan.

Mul on sama küsimus, mis teemaalgatajalgi.  

Hei! Ei hakka vist uut teemat tegema, ehk saan selle teema all esitada oma küsimust... Keegi oskab soovitada mõnusat SPAd SPb-s? Meie Viimsi spa taolist. Olen leidnud vaid Piterlandi, aga ehk keegi võiks soovitada vaiksemad sorti SPAd, mullivannid +saunad, et 3 tunnikest mõnusat aega veeta.