Viimased kommentaarid

Posti panin paberid+passid tähituna 19.01, kätte sain passid 04.02. Päris kiirelt käis. Ümbrikus olid passid, taotlused, pangaülekanne viisade eest, pangaülekanne passide tagasi saatmise eest, pildid. Lisasin ka tagasi saatmise ümbriku, kirjutasin peale aadressi ja kõik viisa saajate nimed. Mul oli 6 passi, helistasin saatkonda ja küsisin, et kas nad panevad need ikka ühte ümbrikusse ja kui suure ülekande ma pean tegema, et need tagasi saadetaks. Öeldi, et lähevad ühte ümbrikusse ja 14 EUR ülekanne sobib väga hästi.

Minu piletid tühistati ka ära. Loodame, et see vaid ebookers.ie jama ja teised saavad oma lennud lennatud.

Juhtunud pole mitte midagi, ei mingit uut infot, tühistatud ka pole...

Jokker, kust sa seda näed, said mingi kirja? Said raha tagasi?

Ma ei ole ka saanud seda 27.11 tähtajaga kirja ja raha ka pole tagasi tahtnud. Samas vaatan, et poolakatel, tšehhidel käis asi kuidagi kiiresti. Novembri alguses said kirjad ja juba nädala pärast kirjutasid, et rahad tagasi kontol. Ei tea, kas nad ise tahtsid või....?

Kas kellegil mingeid uudiseid?

Need piletid, mis sain meilile, seal kõik korras. Vaatasin lihtsalt selle Jet Airways koodiga nende kodulehelt oma broneeringut ja seal ei ole korras, seal esimene lend puudu, seesama LH 885.

Nagu ma kirjutasin, siis ka minul on e-piletid Jet Airwaysilt olemas, aga nende süsteemis ei ole piletitega kõik korras. Küsisin Jet Airways'st mis toimub? Vastuseks sain, et LH 885 is not confirmed in our system, other flights are currently confirmed. However the below is a travel agent issued ticket hence for further details we request you to contact them.

Jokker,kas küsimise peale saadeti? Või lihtsalt ärritamiseks:)

Ei raha ega kedagist....
Kas kellegile on raha juba reaalselt laekunud?

Mina vaatan enda pileteid:

Ebookers.ie lehel kõik endine, piletid olemas, midagi muudetud ei ole.
Lufthansa lehel kõik olemas, midagi muudetud ei ole.
Jetairways lehel oli algselt olemas kõik 6 lendu, siis kadusid esimene ja viimane ära, ehk oli näha 4 lendu. Nüüd miski imelik 5 lend sinna pandud, Frankfurdist kuhugi....sihtkohta pole, kestvus 2:20
Mingeid kirju rohkem pole saadetud...vaikus....

Mina kirjutasin Jet Airways'le üleeile õhtul ja eile hommikul sain piletid meilile. Ostsin ebookers.ie lehelt.
Ja täna sain ka selle korduskirja....niikui lollidele kirjutavad...et nagu ühest korrast ei saa aru.

Isaac, kus sa näed seda, mingi meil tuli?

Ebookers.fi kaudu saadetud meilile sain sellise vastuse...ei midagi tarka...

We are in receipt of your email and note with regret your continuing dissatisfaction.
As you are aware due to a third party technical error affecting our ticketing process, your flight reservation was offered at a low price which was incorrect.
Following discussions with the airlines and technology provider, we regret to inform you that the tickets cannot be honoured at the price at which they were issued.
Any costs you have incurred as a result of arrangements not booked via ebookers.ie should be referred to any insurance you may hold as we are unable to accept responsibility for these. You were aware at the point you booked that the fare was an error fare and as such the responsibility for arrangements made on the basis of your purchase rests with you.

The options that are available to you are as set out in the email we have previously provided to you and we can only respectfully refer you to this and request that you provide notification to us of your choice within the time frame specified.

At ebookers, we truly value your custom and would like to stress our sincere apologies about this very unexpected and rare matter.

Yours Sincerely

ebookers

Mul sama teema käsil. Ostsin ka piletid 29.09 nagu Jokker ja sain kirja 07.11 tühistamise kohta. Lufthansa väitel ka kõik korras. Hetkel ei saa ühtegi meili saata ebookers'sse, kõik tulevad tagasi.Mitmeid aadresse sai proovitud. Ma ka ei lugenud kuskilt välja, et pärast 40 päeva võiks keegi mu piletid ära tühistada.

NH Amsterdam Centre oli hotell

Mina võtsin hotelli Amsterdami läbi Priceline'i. Olin juulikuus 4 ööd, hotell kesklinnas ideaalses kohas, 4*, hommikusööke küll polnud, aga ei tundnud puudust ka, läheduses mõnusaid kohti küll. Maksin 4000 EEK.