leenasuve

Reisisell, liitus Tripiga 11 aastat tagasi. Tahab minna:
0 meeldimist
8 postitust / 28 kommentaari
7 (1.1%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Saadan Sulle info tripi kontole. Tänan

Eesti tulla tahtjate kohta seisab välisministeeriumi lehel nii:
reisidokument kehtib vähemalt kolm kuud pärast liikmesriikide territooriumilt lahkumise kavandatavat kuupäeva.

Bayernticket Single 22 euri terves Baieri Liidumaa ühistranspordis,rongis ja kaasaarvatud piiriäärsed linnad aga ilma nende linnade ühistranpordita.

Uu, vöib olla keegi ütleb juurde, kas tavalise rongi peal saab piletit osta vöi ainult kontrollitakse. Kontrollitakse absoluutselt kogu aeg. Kontroll on peal ju terve reisu. Vähemalt perroonil on pileti ostmiseks automaat raha ja kaardiga maksmiseks. Reisin vist juba liiga palju ise ja ei suuda meenutada. Kuigi alles mais tegin just rongiga suure tiiru Baierile peale, söitsin lusti ja vötsin tassikese kohvi ja Käsekuchenist (kohupiimakooki) erinevates linnades. Üheainsama piletiga.

Müncheni lennujaamas palu kohe ühistanpordiautomaatide juures olevatelt poistetelt abi Bayernticket Single ostmiseks. Selle piletiga saad S-bahniga Ostbahnhof Münchenisse ja sealt vötad edasi tavalise rongi, mitte kiirrongid ja söidad otse vöi istud ümber Rosenheimis ja oledki kohal teel ilusaid Alpi vaateid nautidides.
Käi siis ära ka Riedeli maailmakuulsas klaasivabrikus. Eestis saab osta ju öhukesi Riedeli veiniklaase. Seal toodetud veiniklaaside teaduse kohta on kirjutanud Berlin Meeder oma raamatus "Vein - aegumatu armastus". Eestlase kirjutatud.

Das Bayern-Ticket kostet für eine Person 22 Euro. Für zwei Personen kostet es 26 Euro, für drei Personen 30 Euro, für vier Personen 34 Euro und für fünf Personen 38 Euro. Eigene Kinder/Enkel bis einschließlich 14 Jahre können in beliebiger Zahl kostenlos mitgenommen werden. Dann können aber maximal zwei Erwachsene mit einer Fahrkarte fahren (22 Euro für ein Elternteil, 26 Euro mit einem weiteren erwachsenen Mitfahrer).

http://de.wikipedia.org/wiki/Bayernticket#Bayern-Ticket_Single

Kui on vaja täpsustada miskit, siis saada e kiri. Kui saksa keel on probleemiks. Ja ma pole kindel, et teiste riikide pangakaartidega saab soodsaid IC ja ICE pileteid osta. Ainult Saksa enda sissekirjutatud inimesed saavad seda teha. Varem oli nii. Paar aastat tagasi. Et kui tekib probleeme interneti teel ülisoodsa pileti maksmisega. Siis see vöib pöhjuseks olla.

Ole tubli!

www.sl.se annab ülevaate piletitest.
Sadamast linna on 4 km umbes.
Üksi laevast ja laeva tagasi söidu korral ei ole mötet seda Stockholmis söitmise ribakaarkaarti 180 sek osta. Automaadist saab siis endale pileti trükkida. Ma ei mäleta on see 40 vöi 45 sek. 1 persoon. Nö see tunnipilet. Laeva tagasi sama palju. Alla 20 aastat maksab ribakaart 110 sek. Pensionist 65 eluaastast samamoodu.
Kui teid on 4, saate edasi ja tagasi köik selle Förköpsremsa piletiga ja 180 sek.
Aga kui peate linnast välja söitma, siis söit on juba 3 ribast alates. Bussihjuhile tuleb siis öelda kuhu ja tema teab, mitu riba läheb.
Bussipealt piletit ei saa osta. Mitu aastat juba. Et rööviti bussijuhtidelt kassasid. Ka sms piletit saab bussijuhile näidata.
Tunnipilet: sinu kell on käe peal 10.20 Gädeti metroo-Tunnelbana peatuses, piletitembeldaja lööb näiteks kella 10.35 peale ja sellest ajast algab see tund. Kuid kui on vaja linnast välja söita bussiga, siis kell 11.30-34 ütleb bussijuhile kuhu söidad ja siis bussijuht lisab järgmise riba juurde. Mitte ei lähe aeglaselt bussipeatusse ega alga uuesti piletit. See on tähtis nöuanne. Nii et vahel tuleb pingutada jalgadel ja kella tunda.
Pendeltogiga- elektriraudteega saab sama piletiga söita. Lühidalt - köik millel on sl.se peal, saate selle piletiga söita.
Bussile saab esimesest uksest ja bussijuhile tuleb piletit näidata.
Ikea Kungens Kurvasse saate raudteejaama vastast peatusest täistunnil ja poolel tunnil tagasi. Söit kestab 25 minutit. Täiesti tasuta buss. Rootsi sinine buss. No lipu värvi.
Ja veel üks isiklik nöuanne: sööge oma köhud väga kövasti täis. Stockholm teeb löunaks köhu nii nii kangesti tühjaks, et ei jaksa enam midagi. Siis minge NK kaubamaja toidu osakonda. On küll peened toiduained aga on ka selliste hindadega asju mis on tavapoodides. Mitte körgemad.
Tualett maksab 5 ja 10 sek. Ehk saate Kulturhuseti 5 korrale liftiga, seal tasuta. Seal vöib midagi pöskegi pista. Ahlensi kaubamaja vastas platsi ääres. Samuti muuseumides. Nationalmuseum. Ja nagu ikka - jöuab vähem kui oli plaanitud. Önn kaasa!

Faro lennujaamas on sellised pingid kus korralikult pikali olla ja magada. Tuleb minna väljuvate lendude saali, sest öösel ei välju seal keegi.Rahulik. Oleme ise korra oodanud nii hommikust esimest lendu öhtust saati ja teinekord rendiautoga öösel kohale söitnud samale esimesele lennule. Mh, ennem magaksin seal pingil kui hakkaks öösel lennujaama söitma. Lühidalt, ei viitsi öösel sahmerda ringi.
Aga Algarvesse lähen ma nüüd juba kindalt igal kevadel. Meie favoriit.
Kui midagi veel küsida, siis kirjuta mulle uuesti.

Uuri rongi vöimalusi. Pilet maksab 5.90.
http://www.cp.pt/cp/searchTimetable.do

Tulin eile just Bella Italy st.
Vöiks vaadata Trivago ja Booking pealt interneti ööbimiste hinnad üle enda informeerimiseks. Kindlasti silmata, mis kell tuleb väljas olla hommikul ja mis kell sisse saab.Vöib olla tuleb hoopis helistada.
Siis teiseks, kuigi hotell vöib neil tühi olla, ikkagi küsivad selle köige kallima hinna.
Auto parkeerimine ja veel koha leidmine? Sissemurdjate hirmus auto tänava peal tühjaks kanda?
Köige rohkem vötab närvid läbi ja söna otses möttes, et motoratturid ja rollerid söidavad autodest ette valgusfoori taha ja ka söidavad paremal ja vasakul minu autost körvuti. See on seal normaalsemast normaalsem.
Minu söber eesti rahvusest on Milaanos töötanud ja mujal ka löuna euroopas, tema näiteks keeldub oma autoga Itaalia tuuri ette vötmast.
Portofino pakuks välja nimekirja lisada. Löbus vaadata kuidas super rikkurid poosetavad oma luksusjahtidega. D&G suvitavad ka seal. Eriti jala on sinna linna jalutada öhtul kena. St Margareta, umbes selline
väljahääldus eelmisel linnal. Vist 5 km kuid buss käib ka.Lihtsalt ilus on seal - vaade merele, ülikurviline tee. Löppeb kallis tasulises parklas Portofinos.
Jaha, super bensiin maksis 1,558€. Diesel 1.443€. Eile. Ehk ütleb see hind ka midagi oma autoga nii kaugele söitmise kohta. Mulle ütleb, lausa pörutab pähe, et öhusöit on ajavöit ja ka rahavöit. Üüriautol see sangs, et täiskindlustus ja kogu lugu. Nakuinii on ta ennem juba mölkis ja lössis.
Jäin mötlema, et ma ise vötaks kahe nädala peale 3-4 erinevat hotelli ja siis teeks sealt väljasöite. Rongiga vöi bussiga vöi ... . Päris pönev oleks ka italianosid näha ja neid kuulatata.
Et spontaalselt reisida, siis ma läheks campingusse.
See Garda. Tee läheb ju järve ääres, kohe ülesse läheb kalju, midagi ei näe. Teisel pool järve tuleb tunnelis söita. Mh. Garda Rivas vöiks aega olla. Mönulemiseks. Seega tuleks järve peal olla, et näha midagigist.
Verona pidi silmatorkavalt puhas olema.
Kindlasti viige ennast kursi kohalike ja samas maailmailma kuulsate toiduainetega ja veinidega. See parmesani juust maksab kg 20 eurist alates. No saab ka allapoole. Tsipa. Kontrollida, et ikka originaal oleks. Loomulikult Lambrusco kihisevat veini juurde.
Juuli alguses kui tagasi olete, laske tulla, "kuidas läks see mäng".

Seda euroopa ravikindlustukaarti saab kasutada alles sellisestel tingimustel:

  1. endal peab olema kaasas raha, et väljamaal visiidi tasu maksta, France s 25 euri näiteks, Saksas 10 euri
  2. siis tuleb otsida arst, kes selles euroopa ravikindlustustsüteemis sees, muidu ei aita ka see kaart. No iga külaarst ei tea sellest mitte midagi. SEllega tuleb ka arvestada. Sellisel juhul mitte midagi Eesti Haigekassa teile ei kompernseeri. Paljud jäävad sellega vahle. Isegi arstid patsientidena välismaal.
  3. rohud tuleb köik oma raha eest välja osta, sellega tuleb arvestada. väljamaal. Väljamaa keeles köik selgitused, körvalnähud, vastunäidustused jne.
  4. kas veel on huvi selle euroopa ravikindlustuse kaarti tarvitada? Kui jah, siis kindlasti vötke palju eurosid kaasa.
  5. ja kui on vaja tranportida Eestisse, siis loomulikult peate ise maksma selle uskumatult suure summa.
  6. reisikindlustus on vist rohkem önnetusjuhtumite pärast.
  7. igatahes olen ise eestlastega väljamaal arsti juures käinud ja näinud seda euroopa ravikindlustuse kaardi "suuri" vöimalusi rahakotile.
  8. vöib olla oleks parem, kui kohalik läheb kurdab, et siit valutab ja kostab ja pistab ja arst kirjutab talle rohu soodsalt. Tegelikult arstile räägitud sümptolid olid hoopis teil.
  9. vöi nagu arstid ütlevad: haigus on kätteöpitud abitus.

Soso, ütleb sulle sakslane selle jutu peale.
Köigepealt pead oskama saksa keelest aru saada, et soodsalt asju ajada.

  1. Ettevalmistamine, vaimu valmis panemine. No eks ikka parkeerimiseks. Raha vöib olla aga kust selle raha eest vaba platsi leida Münchenis? Siis peavad küll salakohad teada olema. Vöi parkeerid ja siis söidad ikka kalli piletiga Marienplatzi. NB! tuleb osta säästupilet kambale. Vöi parkeeri auto campingusse ja söitke köik Bayern Ticketiga 5 kesi korraga 29 euri eest päev otsa Bayernis ringi köikide asjadega peale kiirrongide. Selle pileti saate DB.de pealt ja Müncheni piletid MVV.de aga lugege ikka saksa keeli, siis saate soodukaid.
    DB.de kodulehel see esimene jutt käib kui IC ja ICE peale piletit tahad vötta. Mitte Nahverkehri peale. Tavalise rongi peale.
  2. Mida vaadata Löuna-Saksamaal. Igas riigis ja alati kus aga vöimalik on alati kuningaga seotud kohad. Need kohad on alati täistabamus vöi siis UNESCO nimekirjast. Need ju maailma klassiga kohad.
    Looduse poolest löö google sisse Ferienstraße ja loe saksa keeli. Sealt siis Alpenstraße. NB! selle Alpensraßesega:Alpid jäävad löunasse ehk siis on ida-lääne suunalised. Kui nüüd söita pöhjast löuna poole löuna ajal? Vöi siis hakata hommikul ida poole söitma, Münchenist Salzburgi, kas sa näed Alpisid? Mina ei näe aga sa vöid ju proovida otse päikese sisse söita. Seega: ajasta oma väljasöidu kellajad ja ilmakaared.
  3. Valuuta. No sakslased Poola piiri äärest käivad ka ise Poolasse süüa ostma. Ehk sealt vöite proviandi omale kaasa vötta. Seega seda raha vaja. Saksamaal pidi Aldi köige soodulisem olema. NB! eestlased on suured rahalaristajad reisude ajal, ei tea mis te pärast kodus teete ilma rahata. Sakslane on silmatorkavalt kokkuhoidlik. Nii et ärge ikka nii eestlased ka olge.
  4. Saksamaal see ööbimine. Vat see on üks peavalu küll. Campingud on raudtee ääres, autoteede ristumiskohas heki taga. Ja hinnad! Enneolematult körged vörreldes pakutavaga. Vörreldes Prantsusmaaga (soovitan municipal campinguid)näiteks vöi Hollandiga vöi Belgiaga vöi Hispaaniaga. Mulle küll meeldib telkida. Seepärast tean neid hindasid. Ja seepärast teeme oma puhkuseid Prantsusmaal.
    Hotellid on üldse nii kallid, et parem lendan juba Portugalija vötan kaks inimest kontinentaales hommikueinega 25 euri eest.
  5. Ööelu. Ja kuhu siis peale ööelu väljamagamatta edasi minna? No kui te olete meesttekamp, siis ... . Milleks üldse vaatamisväärsuste vastu huvi tunda kui muud huvid?
  6. Ja nüüd köige tähtsam. Ma ei tea kas teie navide ja muude abimeeste peal on rohelised teed. Söit läbi ilusa looduse. Mitte läbi industrie küla vöi millegi sarnase, mis silma riivab. Tallinnas ma nägin Viru Keskuse raamatupoes ADAC atlast. See on saksa automanike ühing. Ostate vöi tellite sealt samast poest ADAC Euroopa kohta käiva atlase. Vöimalikult täpse. Sest need külateed need köikse ilusamad ongi. Kus on lilli majade küljes! Enneolematu ja pärasttulematu. Ka puukuurid on ära lilletatud. Sellest atlasest saate oma uhke reisuplaani kokku panna. Ja siis navikeerige kuidas jaksate. Ainult suvel on autoteede remondid ja ümbersöidud.
  7. Kindlasti matkake almides-mägikarjamaadel. Sealt ilusad vaated ja juulis köik lilleline. Parem on selline vaadata, et saab auto juurde tagasi. Vöi siis hääletate auto juurde kui bussi ei tule. Need algavad justkui imelikust kohast. No järsku on metsa ääres autod parkeerinud aga kuhu nad on läinud? Aga vot ongi läinud almi peale.
  8. Huvitav, palju kütus maksab Saksamaal? Austriast sai soodsamalt ja ka franceest. Kui bensiijaamas on järjekord, siis seal on soodus hind. Ehk odavam ikka vahepeal töesti ühistranspordiga ja koos kohalikega söita? Raha jääb vahuveini peale, kus alkohol soodulise hinnaga.
  9. Lühidalt: Allgäu , Ludwig II seotud kohad need on parimast parimad kohad, Alpenstraße ja löunast pöhja suunas Romantische Straße.
    Nael kummi!

Mango outlet - Barcelonas,Avenüda vöi Rue aga Girona 37, enamik riideid 20 euri, ümbervahetamisel raha tagasi ei anta, tuleb uus asi valida. Suur sortiment ja proovimiseks peab aega leiduma. Need röivanumbrid on väheke teistmoodi seal poes. Paluks seda tähelepanna ja kindlasti proovida.

Barcelona-Girona lennujaamas on istepingid nii, et kaks istet on eraldatud käetoega. Seega pikali visata ei saa.
Kui löuna poolt tulla mingi raudteel veereva asjaga, metrooga, rongiga, siis pead olema esimeses vagunis, siis saad kohe otse jaama juurde ei pea jala palju köndima.
Rahvast läheb väga palju, buss graafikus ei olnud hommikul aga pandi lisabusse ainult juurde ja juurde.
Väike nöuanne ka. Kui millegi pärast said perroonile ise ka ei tea kuidas ilma piletita, no templiautomaat ei töödanud aga välja enam ei saa, siis tuleb söita Plaza de Grazia peale, seal saad niisama perroonilt välja. Mönes kohas vöi enamuses ikka on nii, et pilet tuleb väljasaamiseks uuesti automaadist läbi lasta. Omal oli selline sant kogemus. Kuidagi saime kahest söidust niisama lahti isegi.
Ja siis ja siis ja siis! Aven. Girona 37 on Mango outlet. Saate omale pealaest jalatallani uued riided selga ja raha jääb veel ülegi! Enamus asju on 10-20 euri vahel. Aga aega peab olema, et proovida ja passitada oma isikupärane stiil kokku vöi möned puudu olevad esemed täsikomplekti jaoks leida. Umbes 3 tundi kulueb ahvatluste peale. Järgmine päev raha tagasi ei saa vaid tuleb uus asi vötta kui ikka öige ei olnud.
Terve hispaania köige suurem H&M asub Ramblase alguses oma 7 korrusega. Kuigi Stockholmi vöimalustega ei saa ikkagi vörrelda.
Seega tühja kohvriga lendu ja nädal enne vötke booking.com pealt kuni 25 euri maksev hotellikoht koos hommikusöögiga.
Enne kaalukontrolli köik riided selga, vanad kingad prügikasti.
Muide, seljakottide kaalu ei kontrollita millegipärast. Mul vähemalt.
Aga aprill peaks olema Barcelonas jahe. No on selline jahe koht.
Linna ekskursioon bussiga tasub vötta 22 euri eest. Jala ei jaksa seal midagi ette vötta kui pole ekstra soove. Tänava peal on liiklust 6 rida ühes suunas. Barcelona on huvitav just linnana. Eriti Aven.Diagonaal oma ära löigatud majaotstega ristmikel.

Booking.com asjus

Tehke väike katse. Vötke öömaja nädala aja pärast nüüd jaanuaris ja siis aprilli kuusse. Kus on aprilli kuus soodukad, viimased vöimalused? No ei ole. Seega nädal enne ja kuni 25 euri koos hommikusöögiga on normaalne eriti veel mitte körghooajal, kahele persoonile. Üks persoon maksab kahjuks sama hinna. Kui just nimelt hotellidega tutvumise reisi ei plaani ja hädasti välis- ja sisebasseini, spordisaali, restorane, köik mis annavad tärne juurde ei vaja on 25 euri vägagi ok hind. Kahjuks ainult körvalhooajal saab nii soodsalt. Suvel sama koht hoopis kallis.

Nende soodukatega on nii, et need on oma riigi kodanikele ehk kellel on selles riigis pangakonto, see saab ka lusti söita soodsate piletitega.
Ja veel. Purssige selle riigi keelt, et aru saada soodsatest pakkumistest. Sellised nipid ei ole ealeski ingliskeeles ehk turistide keeles kesk- euroopas. See kes arvab, et saab aru inglise keelsest rongipiletite pakkumistest, peabki täiega maksma.
Deutsche Bahni kohta omal kogemused. Kas oled ettemaksu teinud ja Bahn Cardi saanud, mingid protsendid odavam pilet vöi söidad oma saksa pangakonto krediitkaardiga. Näide: palun vaadake üle näiteks München-Berlin rongisöit suvalisel ajal vöi siis 31.märtsil. Tuleb huvitav piletihind - 29 euri ja 116,129 euri. Hakkate vötma ja näete ei saagi. Aga 29 euri ICE kihutamise eest?! Super hea hind. 116 euri on loomulikult väljamaalastele vöi kellel pole ka Bahn Cardi. Bahn Card ostetakse oma elulaadi järgi. Kui palju on vaja söita.
Üks asi veel. Kiirrongid, IC ja ICE d on alati paksult rahvast täis Saksamaal.Seal peab pilet olema internetist ostetud soodsalt. Saksamaal söidavad ka teised rongid. Vahel on kahekordsed panoraamarongid. Regionaalrongid.Nendega saate söita kui ostate Angebote alt liidumaa pileti. Näiteks Bayern Ticket 5 personile 28 euri terve liiduma, mis pea kaks Eestit ja päev otsa. Laupäev ja pühapäev aga saate viiekesi terve Saksamaa läbi kihuta regionaalrongidega - Nahverkehriga. Pilet maksab 37 euri. On olemas sölmpuktid, mida läbivad tunni jooksul rongid igasse suunda selles jaamas.Pole vaja internetist mitte ette vötta. Automaadist saate osta. Kassast maksate 2 euri juurde. Seda ka veel, et lustisöitude ajal saate näitek söita ka väljamaale. DB piletiga tohib söita edasi saksa riigi körval olevasse linna. Salburg, Kufstein (Austria), Wissemburg (Fr)ja veel ja veel.
Saksamaal saab väga soodsalt söita perega kui osata saksa keelseid transpordi vöimaluste pakkumisi riigi keeles lugeda. Ja väga ilusatesse kohtadesse.
Ja kui olete inglise keele usku, no siis ei saa odavalt söita ja raha saab otsa ja ilusad kohad jäävadki nägematta.
Minu nöuanne: Saksamaal küsige kohalike käest raudteejaamas,vöi suures jaamas Reisezentrumis seisab automaatide juures keegi ja aitab krediitkaardiga piletit osta vöi siis sularahas, vöi perroonil automaadi juures seisvatelet sakslastelt Angebote-soodsaid pakkumi. Nad on söbralikud.
Aa, Münchenis on nii, et perroonil, rongininaotsa kogunevad need inimesed, kes tahvad kellegagi punti hakata, kellel on see 5 inimese ticket. Seal seisavad ka need, kellel on juba 5 inimese ticket ja tahavad kedagi juurde omale,sest neid on näiteks vöib olla 2, et pileti hind odavamaks teha. Siis maksab ju iga inimene 5 euri söidu eest. Ja alati on neid seal.
Lühidalt: inglise keel on rikastele turistidele.

Saksa keelses riigis, et ühistransspordi firmade soodustuste hüvedest aru saada.
IC ja ICE peale on vaja koht kinni panna. Tavaliselt.
Saksa keelsel DB.de pealt saab ka infot Bayern Ticketi kohta. Ja automaadist saab seda osta ja tuleb Angebote alt osta. Single maksab 20 euri ja 5 persoonile 28 euri terve päev kella 09.00 ja 03.00 järmise hommikuni. Terves BAieris saab saab sellega igas transpordis söita.
Müncheni linna ühistransport on terve teadus, pead ise teadma oma vajadusi, palju tarvitad. Selle järgi siis pileti variandi ostma. Ajalehekioskist osta Isar Card, 2 ringi on 11.50 , kestab esmaspäevast teise esmaspäeva kell 12.00.Nädal selle raha eest söita ei ole mitte kallis. Söida kuidas jaksad kahe ringi raadiuses edasi-tagasi suunas.Tavalise piletiga saad ainult ühes suunas mingid minutid. Ringidega plaanid igal pool üleval.
Marienplatzi all on Müncheni Verkehrs- und Tarifverbundi saal , Nukumuuseumi poolses osas, maa all.
Ja neid piletekontrolle on ikka ka. Nad pole sugugi mundris alati. Pühapäeva öhtul kell 20.00 kontrollivad ka. Ainult imesta. Neid 3-4 inimest tavaliselt.
Mitte tänava kohvikkusse minna, sest õige Biergarten on ikka kastanite all.Sinna tohib oma laualina lahti laotada sarvesaia, valge redise ja muu hea kraamiga kaasa vötta aga ölu siis sealt ise osta juurde. Mitte suurt kruuki osta, liisub ära ju. Radlerit vöib ka osta. Limonaadiga ölu.
Kui Baden-Württemberg on öige veini piirkond, nii on Bayern öige öllega mönulemise koht. Või kus siis veel.

Annan Sulle häid tippse kui kirjutad leenasuve ät gmail.com

reisin palju ja läks sassi.
Bussijuhile tuleb kohe esimesest uksest sisenedes ticket ette näidata.Just vaatasin bussitulba pealt teadeannet.
Fjord, vaata ise üle
www.tallink.se
kõige alt bussanslutning
ja siis Cityfranster-Frihamnen
ja siis vaata üle ka linnaplaan
www.eniro.se
Viimane variant on muidugi takso.
Jugoslaavsed või türklased taksojuhid.
Kontrollida sisseistumise tasu.Kohe krutitab taksojuht ju mingi summa taksomeetrile ette ka.
Kiiresti saab kohale küll, taksodel navigaatorid peal.
Citytransfer lubab ju 20 minutiga kohel olla.
Siis tuleb bussi pealt tulles otse joones edasi kõpsata ja ongi taksod.
Jaama hoone sees mingis müügikohas ikka saab ühe sõidu piletit.
Kõlisesin just Tallinki Eesti kantoorasse, öeldi, et 15.50 ja 17.30 käib buss aga 17.30 kui jõuate sadamasse, siis check in juba kinni. Vahel on isegi kell 19 lahti ja laev sadamas.Koos minuga.
Pange Keskealisele inglise keelne teade pihku, et mida tahab ja küll ta ära klaarib. Peaks ta ainult õigel ajal vöi varem bussijaamas/T-centralenis olema.
Küll kõik läheb hästi!
Rahu, ainult rahu!

Word Trade Center`ist on nr 1 Fridhamni bussiga pool tundi, mis väljub otse bussijaamast aga jaama põhjapoolsest otsast(nn bussijaama tagant jah).Buss keerabki jaama ette põhjapoolsest otsast sisse. Siis tuleb mööda bussiderive tagasi kõpsida ja siis paremale, seal ongi peatus.
Piletit saab bussi pealt automaadist klõbistada. Vist 30 sek.Keegi aitab, pole probleem. Suur sinine pikk buss. Intervall on plaani järgi 4-6 minutit.
www.sl.se näitab 26 minutit.
Från Cityterminalen (på Kungsbron) (Stockholm) till Frihamnsporten (Stockholm)
Cityterminalist eesti keeli Kuningasild, Fridhamni sadamasse
Teine variant on nr 13 Ropsteni tunnelbanaga aga see tuleb enne ülesse otsida ja siis piletijärjekorda end asutada ja siis Ropsteni-lõpppeatusesse sõita ja sama bussipiletiga saab sadama bussi peale. Vahe bussijaama ja tunnelbana vahel ikka on ja eriti rahvarohkel ajal ja kiirel ajal ja eriti kui esimest korda. Tegelikult sildid näitavad ka ikka.
Kindlasti vaata see asi ise üle rootsi keeles sellelt lehelt ja seleta Keskealisele arusaadavalt üle, et ta jõuaks ajanappuses ilma paanikata otsustavalt ja õigesti käituda.
Ehk Romantika ootab teda ikka sadamas kui vaja.
Loodan, et olete eelnevalt sadamas talle check in teinud, et saab kohe laeva järjekorda end asutada.
Stockholmis on bussil ja taksol ühine rada, eraldi teistest liiklus vahenditest,
seega taksoga kõige kindlam-kiirem. Kui kallis, ei tea kahjuks.
Nüüd võimalustest Arlandalt Stockholmi Cytiterminali-bussijaama.
Expressrong tuleb 20 minutiga, 4-6 rongi tunnis, pilet 220 rootsi krooni. Keskealine.
www.arlandaexpress.com
Buss sõidab 45 minutit, 110 rootsi krooni.
www.flygbussarna.se
Nädalalõpp, reede, tipptund!
Kirjutasin võimalikud variandid, sest kas keegi teab, millal see lennuk ikka maandub täpselt. Mina küll ei tea.
Seega saate variandi A, B ja C kokku panna aga ka D.
Aja suhtes (no kas laev ootab - lennuk on hiljaks jäänud ja kavatsen ühiskondliku transpordiga sõita sadamasse)ja mida näitab rahakoti seis.
Rootsi transport on kallik, kahjuks.

on maailmakuulus selle linnas.Võid muidugi uurida ka miks, siis saad vastuse oma küsimusele. Muide, gondel sõidab suts selle silla alt läbi, tuleb kiire olla oma asjatoimetusega. Jõudu tööle!

kuumalaine oli just. Startisime kahekesi Jesolo Lidost. Tahtsime osta edasi-tagasi laevapiletit, mis maksis 12 euri ühele inimesele. Kassapidaja pakkus 13 eurist päevapiletit. Selle sees siis ka veebussidega sõitmine. Ega neid itaallasi tea aga võtsime ära. Läksime küll kell 9 sõitu ja saabusime linna hommikul kuid ikkagi rahvast hullult palju, järjekorrad ja nii kuum,nii kuum et ei jaksanud enam millegi vastu huvi tunda. Organiseerisime linna plaani ja astusime veebussi peale. Oo, me tegime kõikidele saartele tiiru peale. Ja see oli vägev sõit! Oligi õhtu käes.Näiteks ka kiirabi sõitis paadiga kohale juuste lehvides ja valged kitlid seljas.Sireeni huilates. Raudteejaama söidab ka veebuss. Muide, päeval ei kontrollitud meie piletit. Õhtupoole jäi rahvast vähemaks, siis kontrolliti kurjalt.
Kohvi tuleb baarileti ääres juua, ettekandja poolt lauale tooduna maksad juba ekstra.
Linn on päeval turistidest umbes, seega ei tea mis on selle linna tegelik atmosfäär. Oma linna elanikega. Grand kanali ääres oli üks supermarket,uus,värske. No toidupood. Ja tiramisu jäätis on ok.
Minu nõuanne, uurige kodus ise kõik järgi mis seal Veneetsias teile huvi pakuks. Giidid kõnnivad suurte gruppidega, raske on tähelepanna igate sõna mida räägitakse. Või hoopis teha endale linnast üks ülevaatlik tuur omal käel.
Võib olla nüüd juba kanalites vesi haiseb, ei tea. Gondli sõit algab 70 eurist kuni 100 eurini.
Ja ikkagi - kõige lõbusam oli veebussidega mööda kanaleid söita ja linna vee pealt vaadata.

  1. aastast on tuvide söötmine Doodzide palee ees keelatud. Trahv 500 euri.

sellele mailile ja siis uurime asja koos nippidega. Võibolla kohanimi kirjutatakse teistmoodi ja sinu arvutil pole neid tähti.Pane hoopis kirja ka postiindeks, siis klaar kus reis algab. Kirjas ei seisa ka mis kell pead Arlandal olema. Ühiskondliku transpordiga läheb aega.Stockholmist söit Arlandale on juba 50 minutit bussiga. Stockholm Arlanda rahvusvaheline lennuväli asub 42 km Stockholmist väljas, põhja suunas. Põllu peal, nurga taga, 5 minutit enne lennuvälja saabumsit näeb veel lehmasid mõnusalt rohtu nosimas. Nagu umbes palju kirutud odavlendude lennuväljale oleks saabumine. Seega: rahvusvahelised lennujaamad ei ole asu sugugi mitte nii nagu TAllinnas - linna keskel endastmõistetavalt. Ja odavlennud lendavad ka rahvusvahelistesse lennujaamades mõnedes riikides. Nii et odavalendude lennujaamade asukoha kirumine on absolut rumalus.

leenasuve ät gmail.com

Frihamnen - Stora Essingen ja vastupidi pärast siis. Kell 17.00 tuleb hakata end uuesti laevabussile asutama endeid. Bussisõit linna vahel ja metroos - Tunnelbana´s maksab 2 vahet pileti ribal.Näiteks üks peatus bussiga ja siis 1 peatus tunnelbanaga, kehtib sama tembeldatud pilet. Neli inimest saab sadamast linna sõidetud ja ka tagasi selle 16 riba kaardiga. Eestis neid pole (vist)ja ei oska ka öelda nii, et eestlane hoobilt ette kujutaks. Tagasi sõitu võite ka varem alusatada, sest piletil seisev kellaaeg on viimane uude transpordi vahendisse astumise kellaeg.
Stureplani peatuses välja astudes oletegi nooblil sisseostu tänaval. Kuulsate moefirmade butiigid asuvad seal.
Kirjutasin ennist vale bussi nubmri sadamast sõidu alustamiseks.
Stockholmlased oskavad nautida, mõnuleda, rahul olla eluga(väliseltki).
Päikesesäragi on heledam ja varjud lühemad. Saate kõike ise kontrollida.

Kõigil kellel on üks ja sama broneeringunumber, vöib üks persoon piletit välja vötta. Aga koos kõikide reisijate passidega. Ja juba hommikul kohe, saate 9. tekile vast koha. Ja kui plats ei passi, siis alates kella 19 vöite infopunktis laevas paremat küsida, kui laev täis pole. Kindlasti avage korraks oma piletite-pardakaartidega kajutiuks, see fikseerib, et olete laevas ja koha hõivanud, mitte vabaks jätnud. Et olete ikka olemas. ja kui öösel tuleb muusika ikka kajutisse, nii et vaimu välja puhata ei saa, siis, proovige uuesti kajutit vahetada. Väljamaalased näiteks nii teevad.
Ja söber vöib 17.40 ka veel laevale uksest astuda. Aga tal peab ikka pilet ka olema. Ja kui on kruiisi reis, siis marssige sirgelt laeva kella 16 alates, check in siis teie tegema ei pea.ainult piletit näitama laevas.
Aga Stockholmi linna sadamast kuidas saate, viskate jala vöi, vöi ostate üksiku pileti kalli raha eest? Minu nõuanne, ostke kamba peale sadamast Pressbyroost Förköpsremsa Helt pris 16 kuponger 180 kr. Sellega lähete sinise bussi peale nr4 ja ütlete mitu persooni on ja siis bussijuht tembeldab ära. Ja siis samamoodi saate tagasi söita. Stockholmis ei saa jänest söita niisama lihtsalt.aa, selle piletiga on veel nii: teie astute söpradega bussi kell 10.15, bussijuht lööb templi 11.00kuidas kunagi vahel isegi suurema vahega). seega - kell 11.00 vöite veel seda piletit järgmisse bussi vöi metroosse sisenedes kontrollile näidata. Metroo on nagu LOndoniski - vasak poolne. Ja söitke aga.
Sedasi saate väikese linnatuuri bussiaknast ära näha.nö saitsingu maa keeles. Siis vana linnas könnite jala.
Sadamast linna on vist 4 km. oi, aeg kulub rutuste linna peal. Köht peab teil täis olema, siis jaksate jala köndida. Toidupood ehk köige asjalikum on see suur kaubamaja NK. Sealt toiduosakonnast leiutate töesti soodsa hinnaga euroschopi toiduaineid. Vaat et teil lusikad igaks juhuks taskusse torgatud, vöib vaja minna jäätise söömisel.
Muidugi linnaplaani saate kohe NK vastast turismiinfost. Ehk laeva pealt linna plaani vöi siis vötate sadamast rulltrepi körvalt ajalehe, seal plaan esimeseks ehmatuseks sees.
Midagi ei ole teha, aga Stockholm on ikka töesti ilus linn. no sõda pole käinud. Nii lihtne see ongi.
Head pärituult!
.
.
.
Trip.ee lisas enamiku suurtest algustähtedest! Sidesõnade rohkusega ei osanud midagi peale hakata!

kas keegi on näinud käsipagasit kaalumas?
no seal ei olegi ju kaalusid.
aga igaks juhuks kui on, siis mitte igal pool.
pean siin silmas London-Stanstedi. seal märkasin öigel ajal ja läksin sinna sappa kus turvakontrolli eel ei olnud agarat plikat.leidub seal mönes kohas üliagaraid elektronkaaluga. see oli aasta 2005 oktoober.
parem on kui on aega nö mängu jälgida. millises sabas kontrollitakse ja kas üldse kontrollitakse.
ise vean oma raskemast raskemate raamatute ja ajakirjade pampe käsipagasiga.
ja mitme kotiga. Hispaaniast töin isegi 10 paari kingi käsipagasiga ära.mitte kedagi ei huvitanud.aga purkides ja potsikutes toiduaineid ja mida sarnast loobitakse usinaste prügikasti.
jah, ja kui vöimalik, siis katsu kuskil lennujaamas juba enne kott üle kaaluda ja üleliialised käsipagasisse.
head lennuilma!

hotellid on enam vähem 60 eurist kahel täiskasvanule. toad kostavd läbi kui öösel könnivad uued inimesed oma tubadesse. vee- ja kanalsiatsioonitorud korralikult isoleerimatta vöi mida köike. ehk seega mitte ühte hotelli köik ööd vötta.
kuni 30 kohaga ööbimiskoht on ok. ja körvaltänavasse - vaiksem. sellest on vähe kasu kui kondid pikku saad voodile, vaim peab ka nautimise tundmiseks valmis ja puhanud olema.
ja kui on pühad vöi suured üritused tulemas, ehk nöudlust kövasti, siis hotellide hinnad töusevad. eriti körged on nädalalöpus.
olin just nädal aega Pariisis. kodus 2 päeva uurisin internetist millise keti-pakkujaga hakkan asju uurima. sest reis sattus nende 8.mai(vöidupüha ja punane kalendris) ja siis suvistepüha ajale. ka esmaspäev oli punane. 5 päeva vaba oli körgem nöudlus Pariisis hotellide järele.
mina oskan saksa keelt.
seega valisin siis www.venere.com
ja www.cytisam.de

cytisam pakub isegi terve kuu ööbiskohtade hinnad kalendris. nagu lennuhinnad. linnaplaanis näen koha ka ära kus asub.sateliidi pildi saad ka ette veel, et kus puud ja rohelust hotelli ümbruses on.
aga see valimine ei läinud sugugi nii kiiresti.

muidu olen telgis magaja ja campingu inimene kes tee pealt leiab midagi.ei meeldi hotellides olla ega magada ainult öösel. aga Pariisis ei tahtnud aega kulutada köikidest hotellidest küsimise peale, kas kohta on ja mis maksab. alati pakuvad veel esimesena seda köige kallimat vöimalust.aga mai algul olid Pariisis töesti kohad täis.

aprillis olin Hispaanis - Valencias ja Alicantes. aga siis polnud hooaega ja siis linnainfost anti sooduliste hotellide nimekiri pihku. mis muide - maist olid sama hotelli hinnad hoopis körgemad. siis ei olnud miskit ette planeeritud, söitsime ühiskondliku transpordiga sooja ja päikese järele. lasime end lihtsalt üllatada. aga see oli aprill.kõrvalhooaeg.ja kliimaga tuba polnud ka tookord aktuell. aga juunis kohe kindalsti seda tähele panna hotelli vöttes. kes kuumas magada saab? mitte keegi!

no igatahes vöiks ikkagi kodus omale klaariks teha, mis vöimalused vägevas Barcelonas on ja siis kas tellida kohad vöi tegeleda koha peal kohtade tekitamisega linna nautimise arvelt.

ja vöin anda möned nipid.
Olime Union Lido 4 tärni kampingus. telgiga ja autoga ja ise 2 inimest. merest 200 m. Vägev koht oli.piinialleed. Lastele veest liulaskmised ja öhtul diskod. ODmale hommikueksprssod ja mida köike.siis on neil seal oma poed. aga üle tee müüakse igasugust rannavarastust ja campingus elamise varustustus, mida vist eestis ikka ei saa osta, sproditarbeid jne.
24 euri oli auto,telk ja kaks inimestkokku.

ja Veneetsiasse söitsime laevaga siis. pakuti päevapiletit ja siis edasitagasi pilettit.
13 euri ja 12 euri siis. no 1 eur vahet vötsime päevapileti.et tagasi saame ka selle piletiga,. aga vaat nüüd kikitage körva- selle päevapiletiga kihutasime meie nagu pöörased köik saared ära söita, ja kui nägime konsum kauplust, et tiramisu jäätist osta, ja olime mööda kimanud, söitsime ühe peatuse tagasi. ja köik selle 1 eur kallima piletiga ikka. öhtupoole on rahvast vähem, siis hakkavad pileteid kontrollima ka. aga meil oli see köva pilet ja köik korras.
ja siis veel väike nipp kohvijoojatele. ärge istuge lauda maha. maksate selle eest. tellige letist kohv ja makske sinna ja jooge leti ääres ka ära.

ja Veneetsiast saate igasuguseid suveniie osta. eks neid maske.

aga hommikul kell 9 peate juba laeval olema ja veel varem järjekorras. sest linnas on palju askeldamist ja vaatamist. eriti kui veebussiga kanalitel olla. turismist küsige kohe ka Veneetsia transpordi plaan. No siis see on nende veebusside plaan.
Hüppage siis ka LIdo saarele sisse, seal ilus rand ka.
aga Veneetsias on raudteejaam. Istuge seal trepil nagu teisedki ja vaadake kuidas veetaksod rahvast toovad ja viivad ja siis kirjutage söpradele kaarte sealt trepi pealt.Et kui vägev Veneetsia tuur teil oli.