Ajal, mil Euroopa lennufirmade pardal tasuta sisuliselt enam midagi ei saa, otsustas Poola LOT astuda vastupidise sammu. Viiel Euroopa liinil ehk lendudel Varssavist Istanbuli, Madriidi, Barcelonasse, Pariisi ja Amsterdami pakutakse pardal tasuta mahla, õlut (Żywieci õlletehasest) ning Hispaania valget ja punast veini. Tegemist on pilootprogrammiga, mis vältab järgneva kolme kuu jooksul märtsist mai lõpuni. Programmi idee on tõsta lennureisijate rahulolu, kuigi pole selge, mis pärast selle lõppu saab. Muudel Euroopa liinidel piirdutakse endiselt tasuta vee, tee ja kohviga.
Lisaks asendab LOT mõnel keskmise pikkusega liinil äriklassi premium economyga. Alates 13. märtsist asendab kõrgem turistiklass äriklassi Boeing 737 MAX lennukites liinidel Varssavist Astanasse, Taškenti, Dubaisse ja Ar-Riyāḑi. Premium economy klassi reisijad saavad eelisjärjekorras pardalemineku, 2 x 23 kg äraantavat pagasit + 2 x 9 kg käsipagasit, tervitusjoogi ning kaks söögikorda. Varssavi Chopini lennujaamas on võimalik erihinnaga 59 zloti (13,7€) eest osta sissepääs äriklassi ootesalongi.
Veinipakkumine veinipakkumiseks.
Arusaamatu on aga nende loobumine äriklassist.
Mõned aastad tagasi loobusid nad kampaania korras lühikestel ja keskmistel (peamiselt siis EL) liinidel preemiumturismiklassist.
Loodetavasti see nende äriklass->PE ei saa samalaadseks kampaaniaks.
Ma väga hästi ei saa aru, mis on LOT-i B737 äriklassi ja keskpikka lennu PE vahe. Tundub sisult identne, kui tasuta lounge välja arvata.
@veigo
Minu jaoks on peamine vahe saadavad miilid/punktid. HON-i jaoks loevad ainult C/F lennud.
OK, äriklassis on LOT-il ka toitlustus, mis isegi TLL-WAW vahel on tihtilugu asjalikum kui TLL-FRA vahel, lisaks alati tühi kõrvaliste.
Praegu on LOT minu jaoks EL lendude osas üsnagi tihe valik, ka mulle WAW-s pakutav teenus on hea. Kui aga nad peaksid oma lähilendudelt üleüldse äriklassi ära kaotama, siis minu vaatest pahasti.
Miiliarvestajatel teine lugu, aga iseenesest on "eurobusinessi" veidi õigema nimega nimetamine ju täiesti adekvaatne.