Kui Lufthansa kohta ilmub mõni uudis, siis viimaste aastate jooksul on tekkinud juba poolautomaatne kartus – mis kärpekoha Euroopa suurimaid lennufirmasid siis veel leidnud on ja mis seni tasuta olnud hüve edaspidi tasuline on? Viimati näiteks kaotati kauglendudel ära võimalus odavaimate Economy Light piletite puhul tasuta istekohta valida ja seda ka kõrge staatusega püsiklientide puhul. Pole siis ime, et reisijate rahulolu Lufthansaga on pärast 2020. aastat olnud pidevas langustrendis.
Kohati on Lufthansa siiski üritanud kosmeetiliste muudatustega jätta muljet, et klientide soove kuulatakse. Nii hakkas Lufthansa 2024. aasta suvel osadel lühi- ja keskpikkadel lendudel testi korras jälle pakkuma tasuta teed, kohvi ja tomatimahla. "Osadel liinidel" tähendab antud juhul liine, kus Lufthansal on olemas konkurents. Mida täpselt testiga teada saada sooviti, jääb selgusetuks, sest ei pea olema just väga suur lennundusspets, et reisijate positiivset vastuvõttu ette ennustada.
Nüüd on Lufthansa seda testi laiendamas. Septembris hakatakse osadel Lufthansa Euroopa-sisestel lendudel turistiklassis taas pakkuma tasuta õlut ja veini. Seda lõbu saab siiski jälle nautida vaid nendel liinidel, kus Lufthansal on konkurents. Tundub jälle pigem kosmeetilise iseloomuga "test", aga kui veab, võib septembris mõnel Lufthansa Euroopa liinil tasuta jooke nautida.