Seoses broneeringute olulise vähenemisega on Lufthansa astumas küllalt radikaalseid samme, et kohaneda kiirelt muutuva olukorraga lennunduses. Muuhulgas ollakse lähinädalatel valmis lende vähendama kuni 50%. See puudutab kõiki Lufthansa grupi lennufirmasid, ehk lisaks Lufthansale on oodata olulisi kärpeid ka Austrian Airlinesi, Brussels Airlinesi ja Swissi opereeritavatel liinidel.
Lufthansa Tallinna liinide kohta on teada järgmist:
Ülevaate muudatustest Lufthansa liinidel seisuga 06.03. annab RoutesOnline.
Münchenisse lendamiseks pakub Lufthansa alternatiivina võimalust seda teha kas üle Frankfurdi, Viini või Brüsseli. Kahel viimasel juhul (TLL-VIE ja TLL-BRU) on Lufthansa partneriks lendude opereerimisel AirBaltic.
Kuni 31. märtsini pakub Lufthansa võimalust piletid tasuta ümber broneerida.
Lisaks on Lufthansa teatanud, et jätab vähemalt järgmiseks kaheks kuuks maa peale kõik oma 14 Airbus A380 lennukit, seda nii Frankfurdis kui Münchenis. Kahekorruselist hiigellennukit pole mõtet käigus hoida, kui täituvus on 35% kandis.
Kuna olukord muutub kiiresti, on täiendavad muutused lennuplaanis vägagi tõenäolised.
Kasutaks juhust ja tervitaks Delfi Kasuliku usinat toimetajat Liisa Rebast, kellele see tekst meeldis sedavõrd, et kopeeris selle täies mahus ja ilma igasuguse viiteta Delfisse.
Eks suur lennufirma peab vaatama ikka, kust raskel ajal kulusid kokku hoida (väiksemad peavad veel rohkem).
Ennetades Snoopi ;) kahjurõõmsat uudist LH First Classi reductioni ja FCT võimaliku sulgemise kohta, mis vahepeal oma elu elama maailmas hakkas, jagan sedasama “uudist” ümbelükkava lingi
Kuna mina olen ka kogu aeg olnud seda meelt, et LH on viimane Euroopas, kes Esimesest klassist loobub, siis on seal kenasti ära seletatud ka põhjused: kui kaob First, kaob ka liiga suur osa ärireisijaid üleüldse.
Äsja tuli ka kinnitus, et uutesse A350 lennukitesse, mis tulemas, tuleb samuti First (tõsi, 4-kohalike) ning seega hakkab Firstiga lennukite osakaal taas suurenema. Maa peale jäetud A380 asemel aga lendavad enamasti A340-600, milledel samuti First olemas.
Igas äris toovad 80% tulust 20% reisijaid (kes siis omakorda ja omakorda samamoodi jagunevad). Oleks suurim lollus need money-cowd välja vihastada...
Hea, et seda mõistetakse.
Teema alguse juurde tagasi tulles, ma isiklikult usun, et MUC-TLL liin läheb uuesti suvel käima (kui siis veel üldse mingisgust turismi eksisteerib). Sellele liinile on väga suur nõudlus ka Saksamaa poole pealt.
Praegu vähendatakse aga üldse tundub et kõike, mis MUC-ga seotud.
Arvud (pärit sealtsamast viidatud RoutesOnline lingilt) justkui ei kinnita, et MUC-i proportsionaalselt rohkem vähendataks. Võib-olla kauglendudega on teine lugu.
Total number of weekly flights comparison for Frankfurt departure (23FEB20 vs 08MAR20) to Europe:
01MAR20 – 07MAR20 2409 > 2409
08MAR20 – 14MAR20 2410 > 1965
15MAR20 – 21MAR20 2411 > 1841
22MAR20 – 28MAR20 2416 > 1852
Total number of weekly flights comparison for Munich departure (23FEB20 vs 08MAR20) to Europe:
01MAR20 – 07MAR20 2098 > 2098
08MAR20 – 14MAR20 2100 > 1693
15MAR20 – 21MAR20 2109 > 1657
22MAR20 – 28MAR20 2109 > 1653
Raul_R, kui midagi tarka pole öelda, siis palun hoida lõuad koomal mingite väljamõeldiste asjus, mida ma sinu arvates "peaksin" levitama. Väga tore, et First alles jääb, muidu peaks rahalehm oma superprivileegide nagu, (õujee, tasuta seljakott ja mitu lennukiWCd) asemel midagi huvitavamat kekkamiseks leidma, aga nüüd seda muret ei ole.
TLL-MUC liin on aprilli keskpaigaks vähemalt praegu lh.com lehel uuesti broneeritav.
Kuigi ega muudatusi võib ka hiljem tulla.
Samas, kui mängu tuleb rerouting (ehk siis MUC asemel läbi FRA vmt), muudab see igasuguse pileti 14 päeva jooksul täielikult tagastatavaks (st ilma trahvita).