Seda ikka juhtub, et lende tuleb tehnilistel põhjustel edasi lükata. Aga seda, et lendu lükatakse korduvalt edasi 3 päeva, tuleb lugeda piisavalt erandlikuks juhtumiks. Ometi lõppes paljude reisijate jaoks puhkus Namiibias just nii.
Lufthansa tütarfirma Discover Airlines lend 4Y139 Namiibiast Windhoekist Frankfurti, mis pidi startima reedel 3. jaanuaril, tühistati ootamatult vaid paar tundi enne väljumist. Põhjuseks toodi, et A330-300 lennukil avastati vigane detail, mida polnud võimalik kohapeal asendada. Asendusdetail lubati saata järgmisel päeval.
Laupäevaks polnud lennukit siiski suudetud korda saada. Vahetult enne väljakuulutatud väljalendu tühistati lend ka pühapäeval.
Lennukis olid põhiliselt Saksamaa, Hollandi ja Belgia reisijad, kelle frustratsioon aina kasvas. Seejuures oli põhiprobleemiks infopuudus, kirjutab NL Times. Paljud, kes olid lennupileti ostnud Lufthansalt, ootasid ka vastuseid Lufthansalt. Inimesed helistasid pidevalt Lufthansasse, kuid iga kord anti erinevaid vastuseid. Üks Lufthansa töötajatest väitis isegi, et lend pole tühistatud, kuigi lennujaama monitoridel oli selgelt näha, et lend on tühistatud.
Mõnevõrra paremini läks äriklassi reisijatel, kes broneeriti ümber Ethiopian Airlinesi lendudele Addis Abeba kaudu või KLM-i lendudele Amsterdami kaudu. Turistiklassi reisijatele öeldi, et KLM-iga ümberbroneerimine on odava pileti ostnutele liiga kallis.
Windhoeki lennujaamast organiseeriti reisijatele küll öömaja, kuid pidev teadmatus, kunas tagasi koju saab, muserdas. Mingil hetkel enam isegi ei lubatud midagi. Üks reisijatest viidi haiglatesse, sest tal lõppesid diabeediravimid.
Flightradar24 andmetel väljus lennuk Windhoekist lõpuks 6. jaanuari hilisõhtul ehk üle 3 päeva hiljem ning maandus Frankfurdis 7. jaanuaril kell 06:13 kohaliku aja järgi.
See juhtum kinnitab veelkord, et taolistel juhtudel ärritab reisijaid mitte niivõrd lennu edasilükkamine, kui pidev infopuudus ja jagatava info vastuolulisus.
Kas kellelgi on mõnes kaugsihtkohas ette tulnud lennu mitmepäevaseid edasilükkamisi?