Kõigepealt, suure hüppe on teinud lehe visuaal. Võrreldes vana lehega on Ryanairil nüüd silmasõbralikum värvilahendus ning paranenud on ka navigeeritavus.
Eesti klient saab nüüdsest valida asukohariigiks Eesti, mis toob esilehele parimad pakkumised algusega Tallinnast. Loomulikult on valik kaugel suuremate riikide lehtedel leitavast, kuid tervitatav samm sellegipoolest.
Hinnaleidja (Fare finder) abil saab kiire pildi, kuhu valitud kuupäevavahemikus kõige odavamaid hindu leiab.
Hindu saab valida nii ühe suuna reisiks, kui edasi-tagasi lennuks. Valida on, kas hinda kuvatakse tabeli kujul või kaardil.
Soodsaimatest hindadest saab kiirelt ülevaate Ryanairi veebilehele ilmunud hinnakalendri näol.
Kõikvõimalike lisateenuste müük toimib endiselt, kuid on visuaalses mõttes kenam vaadata. Kuid vast kõige mõnusam on hoopis see, et ära on kadunud ülihäiriv captcha sissetoksimine.
Ei tasu siiski arvata, et Ryanair teeb seda kõike ainult "kliendisõbralikkuse" nimel. Konkurent easyJet on teinud juba mõnda aega sihikindlat tööd kasumlike äriklientide pardale meelitamises ja tõepoolest, ärireisijatele pole easyJetiga lendamine enam probleemiks. Sama sihtgruppi sooviks oma pardal näha ka Ryanair, kuid on ilmne, et pidevalt keskmist sõrme viibutades on seda eesmärki raske, kui mitte võimatu saavutada. Nii et mõnes mõttes tuleb uuenduste eest tänu avaldada ärireisijatele, kes Ryanairiga EI lenda.
Ja see uus veebileht ei tunnista Eesti viiekohalisi mobiilinumbreid. Seega tuleb lisada mingi suva number, et üldse broneerida saaks. Kui on mingi jama, ei saa lennufirma kliendiga ühendust. Saatsin juba eelmise aasta lõpus Ryanairile vastava teavituse, kuid midagi ei ole parandatud. Kui keegi teab mingit toimivat sidekanalit, siis võiks ka proovida neid teavitada. Selge, et nad proovivad tõrjuda igasugu tarbetuid ühendusevõtu katseid, kuid samas ei õnnestu neile edastada ka tarvilikku infot.