Täielikult horisontaalsesse magamisasendisse käivad ehk lie-flat istmed lennukites on üldiselt äri- ja esimese klassi teema. Turistiklassi puhul pakutakse samuti pidevalt välja uusi lahendusi, kuid üldiselt pole need kontseptsioonid lennundusnäitustelt kaugemale jõudnud. Erandiks on siin vast ainult Air New Zealand, kus pikematel lendudel saab SkyCouchi turistiklassi istmed panna magamisasendisse. Magamisridu peaks üle 11 tunni kestvatel lendudel pakkuma ka Lufthansa.
Air New Zealand SkyCouchKunagi 2025. aastal peaks me Air New Zealandi Boeing 787 ülipikkadel lendudel saama kasutada magamismooduleid.
Skynest ehk Air NZ magamismoodulNüüd on uue turistiklassi istmekontseptsiooni välja pakkunud ka hiinlased. Hiina firma Ameco idee on paigutada reisijad istuma sarnaselt rongidele, kus istutakse vastamisi. Selline lahendus sobib eelkõige (suur)peredele ja koos lendavatele gruppidele.
Iga istme eraldi meelelahutusekraani asemel pakutakse välja ühte suurt "televiisorit", mida siis koos vaadata saab.
Kuuest istmest nelja istet on võimalik muuta magamiskohtadeks. Pole küll väga selge, kuhu plaanitakse sellise lahenduse puhul panna kaks reisijat.
Kokkuvõttes innovatsiooni ju jagub, kuid pole kindel, kui palju keskmine reisija seda ka praktikas hindab. Kes soovib istuda omavahel sotsiaaliseeruva neljaliikmelise grupi või pere kõrval?