Aidake valida boonusmiilide programmi, suvel lend Kanadasse ja aasta lõpus Austraaliasse ja tagasi

Sel ja järgmisel aastal seisab ees mitu pikemat lendu. Lennud viivad aga erinevatesse maailmajagudesse, ja kahju oleks lennatud miile raisku lasta.

Marsruudiks sel suvel: Sobivast lennujaamast Euroopas lend Torontosse, sealt edasi Vancouverisse, Sealt kuidagimoodi Euroopasse tagasi, ja Tallinna.

Sügisel: Sobivast punktist Austraaliasse, Sydneysse. Edasi Indiasse, Taisse, tagasi Euroopasse, Tallinna.

Kas on mingeid programme, millega saaksin mõlemal reisuotsal boonuspunkte koguda, ja punktide eest mingid otsad väga soodsalt või tasuta lennata? Või mingi otsa äriklassis? Või saaksin soodsalt sihtkohas auto rentida punktide eest?

Plaanin lennata võimalikult odavalt economy klassis. Olen üliõpilase staatuses ja oman ISIC kaarti, kui see midagi muudab.

Või tasuks mõelda mingi ümbermaailmapileti peale hoopis, oleks see soodsam kuidagipidi Lendan siiski tubli pooleaastase vahega neid otsi, ning vahepeal saabun Euroopasse tagasi..? Iseasi, kas saan ümbermaailmapileti miilide eest samuti punkte koguda? =)

Kui sa tahad koguaeg lennata võimalikult odavate piletitega, siis läheb raskeks ühe alliansi sees boonuspunkte koguda, kuna eri firmadel on eri sihtkohtadesse odavad hinnad. Nii et tee ära selle firma boonusmiilikaart, millega lendad ja kui miilid on laekunud, siis vaata, mis nendega teha saab. Loe ka neid: http://en.wikipedia.org/wiki/Airline_alliance http://en.wikipedia.org/wiki/Frequent_flyer_program

Kui hinnavahet väga pole, siis proovi lennata sama alliansi firmadega, siis saad kõik miilid koondada ühele kontole, mis suurendab tõenäosust, et saad nendega midagi kasulikku teha.

Ilmselt tuleb valida Oneworldi ja Star Alliance'i vahel. Mingi sisemine hääl ütleb, et OW oleks ehk soodsam.

Kui teed 1-2 reisi aastas soovitaks kasutada Tšehhi lennufirma Czech Airlinesi kaarti OK Plus. Lennufirma kuulub Skyteam Alliancei. Kaardi kasutamise eeliseks on see, et kui sa kolme aasta jooksul kasutad kaarti uuesti, siis juba olemasolevate punktide aegumise tähtaeg pikeneb. Sinna kontserni kuuluvad veel KLM/AirFrance, Aeroflot, Alitalia, Continental Airlines, Delta Airlines, Korean Air, China Southern, NWA, Kenya Airlines jm. Miinusteks on see et partnerfirmat KLM kasutades saad soodushindade puhul ainult 25% punktidest.

Punktid on kõik mõttekas kähku ära kasutada kui võimalik, sest neid devalveeritakse enamasti rõvedalt.

SkyTeamiga on see häda, et Aasia ja Austraalia kandis on nad väga nigelalt esindatud. Söuli kaudu Austraaliast Indiasse lennates kogub muidugi võimsalt punkte, aga rahakotile ja närvikavale see ilmselt väga hästi ei mõju.