APPI Mytrip.com tahab tühistada mu piletid

Sai ostetud piletud mytrip.com kaudu Miamisse. Sain mõned päevad tagasi lennufirmalt otse teate, et tagasilend on tühistatud. Kuna mytripis telefon ei vastanud, suhtlesin otse lennnufirmaga ning muutsime tagasilennu piletid ära.

 Sain kõik kinnitused emailile.

NÜÜD - kolm päeva hiljem saam mytripist kirja, et lend tühistatud (too algne) ning nemad teevad mulle kohe ka full refund.

Ma ei taha seda, ükski nr. ei vasta ning ma ei tea mida teha!!

Kas kellelegi on sarnane kogemus? Mida teha? Ma ei taha, et mu broneering tühistatakse.

Häire lõpp! Lõpuks sain nad UK numbrilt kätte ja kõik korras.

Kuna inimesel seekord probleem lahendatud, siis väike targutamisetund - palun õppige ükskord, et see 20 eurot säästu ei tasu ära neid pidevaid probleeme, mida mytrip ja sellesarnased põhjustavad. Kasvõi siit foorumist näha, kuidas süsteemselt inimestele antud lubadusi rikutakse ja klienditeenindus on ümmargune null. Te võite 40 aastat käia reisil mytripi sarnastega 20 eurot soodsamalt aga piisab sellest, kui nad üks kord rikuvad puhkuse, millega läheb 800 eurone hotellibronn raisku - kogu see pull pika perioodi peale on lõpuks nullsummamäng, kus kasutaja võidab ainult lisastressi.

Vahe ei olnud 20 eurot aga edaspidi tean tõesti.

Paar nädalat tagasi sai üritatud osta läbi Mytrip Tallinn - Odessa, Lvov - Tallinn piletid, raha broneeriti, aga kinnitust ei tulnud. Sain kohe esimesel korral helistades teenindaja kätte, broneering vabastati ja soovitati uuesti teise krediitkaardiga proovida. Teenindus oli väga hea, küll venekeelne. Suur oli mu üllatus, kui samu lende  AirBalticus uurides avastasin, et sealt on hind odavam. Loomulikult sai otse lennufirmalt ostetud.

Nüüd kui on reisil ära käidud, siis panen ka oma kogemuse pikemalt kirja. Ei tea, kas nüüdses olukorras üldse sest kasu on aga ikkagi. Tellisin mytrip'st piletid Tallinn-Miami-Tallinn neljale inimesele. Tellisin, sest oli ikka kõvasti odavam ning oli ainult ühe ümberistumisega, samuti klappis ajaliselt täpselt minu soovidega. 

Tellisin ja maksin ära. Lennufirma oli siis LOT. Mingi aeg hiljem sain Mytripist kirja, et mingi lennu aega nihutati pool tundi, see sobis, kõik korras. Siis nädal enne lendu sain LOT'st kirja, et meie tagasilend on tühistatud. Et saavad teha kohe full refund. Mulle see ei sobinud, sest mul oli kohapeal juba kõik makstud ja reis väga oodatud. Peale pikka telefonikõnet LOT'ga, sain tagasireisu pileti ümber vahetada 3 päeva hilisemaks. Sama raha eest! Sain kinnituse meilile.
Nüüd paanikasse läksin siis kui mõned päevad hiljem saatis mulle mytrip kirja ja sms, et teie tagasilend (see esialgne) on tühistatud ning no worries, me kanname kohe raha tagasi. Mytripis olin pikalt ooteliinil, vist ligi pool tundi, keegi vastu ei võtnud. Vahepeal suhtlesin otse LOT'ga, nemad ütlesid, et kuna bronn oli läbi mytripi, siis võib juhtuda nii, et kui Mytrip tyhistab, siis ongi kõik tyhistatud. Uus kõne mytrippi ja sain lõpuks kätte inimese, kellele seletasin, et kõik on korras ja pole vaja tühistada. 

Nüüd on reisil käidud, LOT on täielik peldik aga see selleks. Väga hea hinnaga sai ning kindlustus korvas ka ekstra majutuse kohapeal.