Autorent Vietnamis

Tere! Kas oskate soovitada autorendi firmat Vietnamis, mis pakub ainult auto renti, ilma juhita? Otsin juba 2 päeva ja kõik, mida vaadanud olen, pakuvad ainult juhiga teenust.

Avis nagu pakuks nii 200 EUR päev.

Tegelik küsimus oleks pigem, et kas oled reaalselt valmis Vietnami oludes ise sõitma?

2
0

Kuna minek esimest korda, siis küsiks kohe, et mis on Vietnami oludes erilist?

0
0

Jalgratturid, mootorratturid, jalakäijad, lehmad, intensiivsus, kaootilisus, ohutus, teede seisukord. Googelda mingeid videosid sel teemal.

1
0

Aitäh! Kindlasti uurin.

0
0

Vietnami liiklus kindlasti vajab harjumist. Ei maksa lennujaamas autosse istuda ja arvata, et küll saad hakkama. Linnades valgusfoorid on ilustuseks, minimaalselt on igal autojuhilt nõutav 15 tuututust minutis (võib ka rohkem), linnast väljas vajab harjumist, et kaks rida on tegelikult neli (umbes nagu Läti, aga hullem). Juhiga teenus kõlab mõistlikult.

https://www.youtube.com/watch?v=1ZupwFOhjl4

2
1

Kui esimest kprda minek siis äkki sa ei teagi, et aasias juhiga rentimine ka väga soodne. Meil Mumbais oli päeva autoent koos juhiga 30. Viis igale poole põnevatesse kohtadesse. Goal võtsime juhita, kuna soovisime kuuks ajaks. Seal oli ka 30 päev (juhita) aga kuna me olime juba tuttavad kliendid ja pikaks ajaks võtsime saime 17€ päev. Mu abikaasa oli tubli juht. Esimesel päeval oli veits raske. A Mumbai liiklusesse naljalt juba ei läheks

0
0

Mina ka ei soovita Vietnamis olles autot roolida. Olen mootorrattaga sõitnud sisuliselt üle kogu Vietnami ning võin kogetu põhjal öelda, et tihedama asustusega piirkondades ma autoga samasuguseid reise ei söandaks küll ette võtta. Olgugi, et kiirused ei ole *tavaliselt* väga suured, siis tuleb arvestada sellega, et Vietnamis ametlikke liiklusreegleid ei järgita ning kohalikke valdab kaasliiklejate osas sügav apaatia. Näiteks on üpris tavaline, et kohalikud liiklejad ei vaevu peateele pööramisel isegi kulgeva liikluse suunas pead pöörama. Sama tavalised on regulaarselt vastassuunas kruiisivad 10-tonnised veokid, juhuslikult teele kulgevad koerad ja jalakäijad, teeaugud, toss ja tolm ning loomulikult tohutud inimmassid.

Eelmisel kuul sõitsin autoga tiiru peale kahele provintsile Taimaal. Kuigi ametliku statistika järgi on Tai liikluses per capita isegi rohkem hukkunuid kui Vietnamis, siis Taimaal oli autoga kulgemine puhas lust. Kontrastina Vietnamile, tundsin end Tai liikluses turvaliselt. Selline tundmus kõneles minu jaoks üpris valjult sellest, millised on olud ja üldine mentaliteet Vietnami teedel.

1
0

Vietnami liikluses (eeskätt suurlinnades nagu Hanoi või Saigon) võiks kõigepealt õppida rolleriga selles kaoses orienteeruma ja kui nädala pärast juba mugavalt tunned ehk saad mõne kohaliku kaudu ka auto rentida. Autod on seal vähemuses ning kõkse muude sõidukitega võib pidevalt ette tulla ning valmis tuleks olla nii kohalikus keeles vaidlusteks kui ka remondiraha maksmiseks ja parkimiskorraldus on veel omaette teadus.

2
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased