Korsten

Rändur, liitus Tripiga 11 aastat tagasi. Tahab minna:
33 meeldimist
0 postitust / 176 kommentaari
180 (28.4%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

On kuri kahtlus, et teemaks võib olla alternatiivne kiirem lend läbi BKK alla 12h stopoveriga, mis Turkishi lehel saadaval.

Kui rendiauto variant ei tööta, siis äkki võiks plaanina C kõne alla tulla ka mingid korraldatud transpordiga individuaalpäevatuurid nimetatud kohtades? Korraldajaid vast ikka leidub. Ei ole küll päris see vabadus, mis oma autoga, aga ikkagi enam kui mitte midagi.

See eestikeelne google on petlik, kuna näitab kohalikke klikimagneteid. Võrreldavuse huvides pane googlesse näiteks kohalikukeelne "finnairin lentokone" või "lufthansa flugzeug" ja tulemus sama, esimestel kohtadel reklaamid, teises ešelonis klikke koguvad probleemartiklid ja siis riburadamisi muu.


Niikuinii on vaja 2 viisat, kui Peterburi kaudu tagasi tulla. Elektrooniline viiss peaks ju olema ühekordne.

Ma olen Islandil telkinud ja ei kurdaks. Saar on nii hõredalt asustatud, et ega neid muud tüüpi majutusasutusi liiga palju pole, telkimisplatse seevastu leidub küll. Odavam ka.

Aga seda muidugi tuleb tunnistada, et magamiskott peaks olema selline, mis miinuskraade hästi talub.

80 x 80  pehme kott, mis on kokkunätsutatav 40 x 40 mõõtu ja 63 x 40 kohver, mis eeldatavasti on jäigast  materjalist ja ilmselt pole kokkusurutav, on 2 täiesti erinevat pagasit ja pole võrreldavad. Konkreetse teema juhul tundus tegemist olevat jäiga kohvriga.

Lihtsalt vahemärkuseks olgu öeldud, et bensiini oktaanarvud Euroopas ja USAs tähendavad eeinevaid asju ja pole 1:1 võrreldavad: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

Soovitaks samuti pigem telefoni/tahvlit. Kõik juba nimetatud äpid on head.

Enda kogemus näitab, et absoluutselt ideaalset äppi pole - igal neist on omad eelised, mõni hea navigeerimiseks, mõni vaatamisväärsuste leidmiseks, mõne kaardid on teistest värskemad, mõni hea millekski neljandaks. 
Kusjuures kõik see sõltub ka sellest, kus täpselt navigeerida - mõnes maas/regioonis võib üks lahendus parem olla, mõnes teine lahendus.
Sestap omalt poolt soovitaks nad kõik alla laadida ja kasutada kombineeritult vastavalt olukorrale, nagu teen ka ise.

Konkreetsel juhul see arvatavasti enam ei aita, aga edaspidiseks soovituseks: kui  kasutada kontot ja enne broneerimist  olla sinna sisse logitud, siis sel juhul oleks suurem tõenäosus, et  jamade korral mingi jälg järele jääb 'My bookings' alla.


Edit: algset postitust uuesti lugedes näib, et nii juba saigi tehtud ja sestap see soovitus siiski ei päde.

Tagavaraakudega variant on tegelikult väga hea. Olen ise kasutanud. Ainus probleem on selles, et kaasaja telefonidel akuvahetuse võimalus  enamasti puudub.

Enda vana telefon, kus seda meetodit kasutasin, andis otsad, aga uuel enam ise akut vahetada ei saa.

Vaatamist sealkandis jagub ning kant ise huvitavam ja ilusam kui näiteks liigrahvastatud Ateena.
Eelmisel aastal sai Ateenast renditud auto ja nädalaga ring Peloponnesosele peale tehtud. 

Subjektiivselt oleks linnade top 3 umbes selline (just sellises järjestuses):
Monemvasia, Nafplion, Mystra.
Kastria järvede koobas oli ka päris huvitav.
Ja Githiose lähistel on vaatamisväärsuseks seal ligiduses vedelev roostetanud laev.

Teadmata konkreetseid asjaolusid oleks üldine soovitus hotellid alati broneerida hotelli koduvaluutas. Sel juhul võiks raha kaardilt maha minna THBdes ja kursi [eeldatavasti oluliselt parema] annab pank. See reegel ka muudel juhtudel kui Agoda ja/või hotellid.

Agoda kirvekursside kohta on ka internetis vihjeid (kui põhjendatuid - pole uurinud).

Klassikaline küsimus: kas konkreetne kaart ikka on registreeritud internetiostude jaoks?

MasterCard SecureCode või siis Verified by Visa?
Kumbki neist ei tohiks ei Swedis ega SEBis automaatselt aktiveeruda.

"deposit", "excess" ja "cost" on erinevad asjad (eesti keeli siis vastavalt umbes "tagatis", "omavastutus" ja "kulu") - neid ei tasu segamini ajada.

Tagatis ei ole kulu (ei varjatud ega varjamatu) - see on rentija raha ja rentija oma, ainult et kasutuspiiranuga.
Tagatis ei ole ka mitte omavastutus, sest tagatis ei ole mitte ainult omavastutuse tagamiseks vaid seda võib tarvis olla ka mitmesuguste muude kulude (a la trahvid, ebakainelt sõites tekitatud kahjud jm ) tagamiseks.
Sestap tagatis ei pea ilmtingimata ka numbriliselt olema võrdne omavastutusega,

Kui rõhk küsimuses on sõnal "esimeseks", siis väga vahet pole kumb enne läbi käia. Kultuurikihti leiab mõlemast, ainult see erineb ruumi ja aja osas.

Ise oma subjektiivsuses eelistaks Portugali - Portugali "kiht" veidi tundmatum võrreldes Kreeka omaga ja sestap huvitavam.

bdsm, millel põhineb su seisukoht, et pärast Iraani pole võimalik USAd külastada? 

Vabalt peaks olema - lihtsalt viisa on vaja taodelda - selle reaalset võimalikkust kinnitab nii info USA gov lehtedelt kui ka väited internetifoorumeist, et on saadud probleemideta 10aastane viisa ka pärast Iraani.

Kui USAt viisaga külastada, nagu teema püstitatud oli, siis ei tohiks Iraani külastamine takistus olla. Iraani külastamine mõjutab vaid ESTAga reisimist.

Nii et kui kehtiv 10aastane viisa olemas, siis ei tohiks probleeme olla. Kui kehtivat viisat enam pole, siis paraku ESTAga enam ei saa - tuleb uus viisa teha.

Mina esimeses lähenduses pigem soovitaks kirjutada ja nõuda OSALIST refundi - ainult liigselt makstud raha. See väldiks olukorda, kus ESTA tühistatakse. Vaataks, mis selle peale tehakse/vastatakse. Sõltuvalt vastusest tegutseks edasi.

Pärast viisakat märkust , et kaarditasu on lisatud arvele, tagastas budgetair.lv ilma mingite probleemideta kaarditasu paari päeva jooksul krediitkaardile.

Tasu suurusjärk võiks siiski mingiski vastavuses olla reaalsete kuludega. Eriti veel juhul kui inimene pole mudagi valesti teinud. No ei veena mind väide,  et nii lend Portugali kui nimekontroll on sama omahinnaga. Ligilähedaseltki.

Kui inimtööjõud kallis ja probleemiks, siis automatiseeritagu ära. Arenduskulud võrreldes GDPR ja PSD2 omadega pisku.

PS. Mis puutub kõigi tingimuste läbilugemist, siis see omaette teema. Et need läbi lugeda ja neist kõigist põhjalikult aru saada, kulub ka vast mõni tund reaalselt. Ka see on "päris" kulu - arvutame tööajaks ümber - vabalt võib paarsada eurot olla.

Kas äkki booking.com tahab restarti saada lihtsalt? Nii et kõigepealt panna paika telefoni ajavöönd (Ameerika omaks). Siis jõuga sulgeda app ja taasavada? Endal nii õnnestus "eilse" kuupäeva aktiveerimine isegi Eestis olles.

Bussid 22 ja 222 sõidavad ka suhteliselt sagedasti bussi- ja lennujaama vahet.

Kas konks ei või olla selles, et budgetair.com on USA sait? Võibolla oleks mõistlikum kasutada EU versioone - budgetair.lv, vayama.ie või flugladen.de. ...

See et piiril tagasipiletit ei küsita, pole veel näitaja. Piletiandmed on nad saanud juba lennufirmalt ja kui need on ok, siis lihtsalt pole mõtet üle küsida.