Korsten

Rändur, liitus Tripiga 13 aastat tagasi

46 meeldimist
0 postitust
198 kommentaari
 

8 külastatud kontinenti

69 külastatud riiki, 35% maailma 195st riigist

107 külastatud linna või piirkonda

Tahab minna

Viimased kommentaarid

Kui lugeda kasutustingimusi, siis on Flagitol alati võimalus loobuda, kui on kahtlusi, et ta võiks sattuda olukorda, kus on vaja minna kohtusse ja on risk seal kaotada.

https://flagito.eu/kasutustingimused/

49. Kui Flagito leiab, et Kliendil nõue puudub või ei ole piisavalt perspektiivikas, võib Flagito käesoleva lepingu üles öelda ilma etteteatamistähtajata.

Bookingu enda lehelt võib leida järgneva:

https://partner.booking.com/en-gb/help/policies-payments/what-strong-customer-authentication

Muuhulgas on sealt näha, et kuigi muutus hakkas kehtima 1. jaanuarist, siis konkreetselt Prantsusmaal tundub direktiiv jõustatavat alles 14. märtsil, mistõttu arvatavasti mitte kõik sealsed ettevõtted pole veel probleemi "avastanud".

Haiguseid on igasuguseid. Rõuged, tuberkuloos näiteks - põed läbi jah, aga tagajärjed jäävad kogu eluks. Kumbki neist pole mingi ürgaegne nähtus, mõlemad neist on veel viimase saja aasta sees siin levinud. Kui leidub kedagi vanemast generatsioonist, võib neil lasta jutustada nondest aegadest.

Kui õnn ei soosinud, võisid elada järgmised 50 aastat rõugearmilisena või kopsuprobleemidega.

Ning veel selline vaatenurk.

Jah, koroonarisk võib olla suht väike 20 aastase jaoks, aga kui see risk peaks realiseeruma, siis võib juhtuda, et pead elama järgmised 70 (loe: "seitsekümmend") aastat kaasuvate tagajärgedega.

"Nõrgemad surevad" - see ei pruugi tähendada seda, et tulemuseks on olukord, kus kõik nõrgad surnud ja kogu allesjäänud populatsioon on ideaalses tervises. Pigem ennustaks, et tulemuseks on olukord, kus praegused "nõrgad" on tõepoolest surnud, aga nii mitmedki praegused "normaalse tervisega tegelased" on muutunud uuteks "nõrkadeks".

Ehk teisisõnu toimub transformatsioon stiilis "ideaalsed noored, täitsa ok keskealised, nõrgad vanurid" -> "täitsa ok noored, nõrgad keskealised, surnud vanurid".

Eesti õiguskeelsussõnaraamat sisaldab suuremat osa eesti sõnadest, muuhulgas oluliselt radikaalsemaid roppusi. kui siin kirjutatud See aga ei tähenda, et selle pärast kogu seal leiduvat sõnavaramut peaks pidevalt ja aktiivselt täies ulatuses tarvitama.

Lihtsalt vahemärkuseks olgu öeldud, et Rovaniemi jõuluvana töötab aasta läbi ja selle pärast ei pea sinna ilmtingimata talvel minema. Suvisel ajal on pigem see eelis, et järjekorrad tema juurde on lühemad.

Võib olla on kohustus Bookingu ees tube pakkuda, samas reaalset soovi neid müüa pole?

Minu mäletamist mööda 2018. aasta IPOs uusi aktsiaid ei emiteeritud ja aktsiaid müüsid olemasolevad aktsionärid. Sestap see 20m+ ei läinud mitte Novaturasele, vaid CETO'le ja kolmele muule vähemusaktsionärile.

Märkus pangaülekande kohta.

E. T. näites oli valitud maksele "Kulud tasub" väärtuseks "kulud tasub maksja (OUR)" - Swedi hinnakirja järgi 24,75 EUR.

Kui ei ole just absoluutselt hädavajalik, et kohalejõudev summa sendipealt klapiks, siis praktikas kipub pigem olema mõistlik valida "Kulud tasub" väärtuseks "kulud kantakse kahasse (SHA)" - Swedi hinnakirja järgi 5,45 EUR.

Sest kuigi SHA puhul pole teada, kui palju täpselt "teisel pool" lisa tahetakse, siis arvestades hinnakirja ca 5kordset erinevust OUR vs SHA tuleb praktikas teenustasude kogusumma ikkagi oluliselt väiksem.

NB! See on "rusikareegel", mis päris 100% ei pruugi toimida ja erandeid sõltuvalt maast, valuutast ja pangast võib esineda, ent ise pole sellisete "eranditega" seni veel kokku puutunud.

Täiesti nõus, et normaaltingimustel ei pea kuhugi teatama ja üldjuhul selle vastu vaevalt liigset huvi ka tuntakse.. Lihtsalt pidasin tarvilikuks täpsustada, et juhul KUI kontrollimise tarvidus peaks tekkima, siis on see seadusega siiski lubatud ja teatud tingimustel tuleb need andmed ka esitada.

Diskleimer. Jätan võtmata seisukoha, millisel määral täpselt see tarvidus põhjendatud olema peaks.

Turismiseaduse ( https://www.riigiteataja.ee/akt/128122017031?leiaKehtiv ) § 24 ja § 30 jätavad mulje, et riigivõim (täpsemalt Politsei- ja Piirivalveamet) siiski teostab riiklikku järelevalvet majutusteenuse kasutaja registreerimise nõude täitmise üle ka Eestis.

Kui võrreldakse liiklusega, siis pandagu tähele, et liikluses ongi juba kehtestatud suhteliselt analoogilised reeglid:
1. sa pead hoidma pikivahet - teatud tingimustel isegi enam kui 2 m;
2. sa pead hoiduma suurkogunemistest kohtades, kus teisi autosid on palju (ummiku- ja parkimismaksud);
3. sul peab olema liikluses osalemiseks covid-sertifikaat (tehnoülevaatus) - kui ei ole, siis ole kodus (garaažis) ja võid sõita vaid erandolukorras arsti juurde (remonti);
4. kui liiga palju õhku rikud (tahmad), pead kandma maski (tahmafiltrit).
Tegelikult on piiranguid veel rohkemgi.

Puhas matemaatika - teed kohvri seina 5mm paksemaks, kohe ongi sellise mõõduga kohver 4-5 l väiksema mahuga.

Proovida mingil sellisel kellaajal kui serveri koormus loodetavasti väiksem - a la 03:21?

Eesti Keele Instituut:

https://keeleabi.eki.ee/index.php?leht=4&act=2&vld=64

Kumb nimekuju on õige, kas Helsingi või Helsinki? – Mõlemad on õiged: eestipärane Helsingi ja soome nimi Helsinki.

Vat selle nn "sinnajäämisega" on see konks, et kui juhtud "seal" tõsisema kraadiga viiruse saama, võib juhtuda, et ükski reisikindlustus seda kulu ei kata.

Eestis vähemalt maksumaksja äkki aitab.

Suurem osa neist  skyscannerist leitavatest odavama otsa lendudest tunduvad olevat 2 - 3 ümberistumisega, kestusega 20-48h ja eraldi piletitega. Kui mõni neist eraldi piletitest vahe peal ära kukub, võid  äkitselt avastada, et oled jälle lõksus, tõsi küll, mõnes muus Euroopa otsas kui Malagas.

E.T. Tee täpselt seesama protsess, mida tegid, läbi 1 inimese kohta, siis saad ka 2 euro kanti pakkumise kätte. (See punasega allajoonitud tekst on eksitava sõnastusega ja tegelikult mõeldud hüvitussummade kohta.)

Diskleimeriks olgu öeldud, et see siin on tehniline märkus, mitte soovitus ja ma ise ei kasuta BTAd, vaid leian, et mu enda jaoks Swedpanga kindlustus on kindlustuskattega (mis Swedi puhul on oluliselt suurem) kaalutult kokkuvõttes odavam - aastad on erinevad, aga kui teha aastas 12 välisreisi, tuleb maksumus reisi kohta 4,96 EUR, kui on "hõredam" 4 reisiga aasta, siis on hind 11,88 EUR per reis. Boonuseks veel tasuta krediitkaart kauba peale.

Tai on küll ühinenud konventsiooniga, aga mitte seda ratifitseerinud.

Kui 2 järgmist linki omavahel kokku panna, siis näib, et Eestis väljaantav rahvusvaheline juhiluba Tais ei kehti, kuna Tai puhul lahter Accession(a), Succession(d), Ratification on tyhi: https://www.mnt.ee/et/liikleja/juhiluba-ja-juhtimisoigus/rahvusvaheline-juhiluba http://www.unece.org/trans/conventn/legalinst_08_RTRSS_RT1968.html

(Viimast linki ei õnnestu salvestada korralikult, keegi enamate õigustega võiks mudida, eemaldades sümbolid '\')

Krediitkaardi kindlustuse osas on mitmesuguseid tingimusi - tasub kontrollida kas kindlustustatud on auto või ainult omavastutus. Näiteks LHV kaardiga kaasneb vaid rendiauto omavastutuse kindlustus ja seega on eelduseks rentijaga sõlmitud kindlustuslepingu olemasolu - pole lepingut, siis hüvitist ei saa.

On kuri kahtlus, et teemaks võib olla alternatiivne kiirem lend läbi BKK alla 12h stopoveriga, mis Turkishi lehel saadaval.

Kui rendiauto variant ei tööta, siis äkki võiks plaanina C kõne alla tulla ka mingid korraldatud transpordiga individuaalpäevatuurid nimetatud kohtades? Korraldajaid vast ikka leidub. Ei ole küll päris see vabadus, mis oma autoga, aga ikkagi enam kui mitte midagi.

See eestikeelne google on petlik, kuna näitab kohalikke klikimagneteid. Võrreldavuse huvides pane googlesse näiteks kohalikukeelne "finnairin lentokone" või "lufthansa flugzeug" ja tulemus sama, esimestel kohtadel reklaamid, teises ešelonis klikke koguvad probleemartiklid ja siis riburadamisi muu.