Korsten

Rändur, liitus Tripiga 10 aastat tagasi. Tahab minna:
28 meeldimist
0 postitust / 159 kommentaari
160 (25.6%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Mina esimeses lähenduses pigem soovitaks kirjutada ja nõuda OSALIST refundi - ainult liigselt makstud raha. See väldiks olukorda, kus ESTA tühistatakse. Vaataks, mis selle peale tehakse/vastatakse. Sõltuvalt vastusest tegutseks edasi.

Pärast viisakat märkust , et kaarditasu on lisatud arvele, tagastas budgetair.lv ilma mingite probleemideta kaarditasu paari päeva jooksul krediitkaardile.

Tasu suurusjärk võiks siiski mingiski vastavuses olla reaalsete kuludega. Eriti veel juhul kui inimene pole mudagi valesti teinud. No ei veena mind väide,  et nii lend Portugali kui nimekontroll on sama omahinnaga. Ligilähedaseltki.

Kui inimtööjõud kallis ja probleemiks, siis automatiseeritagu ära. Arenduskulud võrreldes GDPR ja PSD2 omadega pisku.

PS. Mis puutub kõigi tingimuste läbilugemist, siis see omaette teema. Et need läbi lugeda ja neist kõigist põhjalikult aru saada, kulub ka vast mõni tund reaalselt. Ka see on "päris" kulu - arvutame tööajaks ümber - vabalt võib paarsada eurot olla.

Kas äkki booking.com tahab restarti saada lihtsalt? Nii et kõigepealt panna paika telefoni ajavöönd (Ameerika omaks). Siis jõuga sulgeda app ja taasavada? Endal nii õnnestus "eilse" kuupäeva aktiveerimine isegi Eestis olles.

Bussid 22 ja 222 sõidavad ka suhteliselt sagedasti bussi- ja lennujaama vahet.

Kas konks ei või olla selles, et budgetair.com on USA sait? Võibolla oleks mõistlikum kasutada EU versioone - budgetair.lv, vayama.ie või flugladen.de. ...

See et piiril tagasipiletit ei küsita, pole veel näitaja. Piletiandmed on nad saanud juba lennufirmalt ja kui need on ok, siis lihtsalt pole mõtet üle küsida.

On olnud juhtumeid, kus on tahetud tagasipiletit näha.

Iraani saarte puhul peab vist arvestama ka sellega, et pärast seda mõnda aega ilma viisata USAsse ei saa.

Dikli on üsna huvitav. Eesti piirist mitte liiga kaugel. Keskustest eemal, aga see pigem positiivne asja juures. Läheduses omapäraste skulptuuridega park.

JR ei ole ainus pass Jaapanis.
On ka palju teisi. Erinevates piirkondades on erinevad sobilikud. Konkreetsemaid linke leiab vast ka trip.ee foorumitest otsides,

Heausksusele rõhumine võib olla veidi problemaatiline, kui internet on samal ajal täis artikleid, mille pealkirjad sisaldavad suurelt ja arusaadavalt fragmenti "veahind".

Kui ainult ravikindlustus oluline, ja piletite endi hind ka veel madal, siis peaks toimima. Ainult et siis ei tohi Eestis enne reisi haigeks jääda.

Diskleimer. See soovitus sobib vaid neile, kel odavad piletid ja/või suudavad rahalisi riske/väljaminekuid piisavalt hästi taluda. Kõik teised jälgigu Tip'i soovitusi.

Kuldkaart selleks reisiks juba vast hiljaks jäänud, kuna pilet vaja sellesama kaardiga osta.
Ning kui kuldkaart, siis veel konks lisaks, et enam ei tohi lasta piletit sõbral osta, vaid peab seda tingimata ise tegema. Nii et kui 2 tegelast tahavad koos reisile minna ja kummalgi oma kuldkaart, siis tuleb piletid eraldi osta, riskides sellega, et 1 jääb ilma / saab ebasoodsama hinna..

Kindlasti ei pea kuldkaardi saamiseks olema kuldlient.

Iseenesest tundub loogiline, et hea asi peabki rohkem maksma kui halb asi.

Kui hind tähtis, siis Swedi kindlustusega on see värk, et kui reisi algus hakkab lähenema, siis kindlustus muutub iga päevaga järjest odavamaks.
Konks on selles, et kindlustuse alla lähevad vaid need juhtumid, mis toimuvad pärast lepingu sölmimist.
Näiteks kui reis kuu aja pärast, siis praegu ostes maksad summa x. Kui ostad 2 nädala pärast, on summaks y. Seejuures y < x,
Aga pead arvestama, et sel juhul pole kaitset syndmuste vastu, mis toimuvad tänasest alates lähema 2 nädala jooksul.
Samas kui selline risk vastuvõetav, annab säästa.
Konkreetsed kalkulatsioonid ja rsikihindamised selle kasulikkuse kohta tuleb endal teha.

Jääb kyll veidi planeeritud marsruudist mööda, aga 1 variant on ka Aurangabad. Seal läheduses Ajanta ja Ellora koopad, Daulatabadi fort ja linnas endas ka yht-teist vaadata. Näiteks Taj Mahali "koopia" on seal.
Pune on kaasajal rohkem selline tehnoloogiakeskne linn, aga leiab vaatamist sealgi. Mulle siiski täitsa meeldis. Näiteks Aga Khani paleel Punes pole väga viga ja on muidki kohti. Kui aega pole, siis põhilised turistikad saab kiirkorras Red Busiga läbi käia. Aga täispäev läheb ära ikkagi isegi selle peale. Linna läheduses mäe otsas ja inglaste poolt äralõhutud kindluse varemed selluseks poole päeva tripiks.

Autorendi kohta ytleks konstruktiivselt nii, et kui India kogemus puudub, siis ainult omal vastutusel.

Halifaxist võib ka siis juba läbi põigata.
Kui aega rohkem, siis võib teha ka veidi suurema ringi ja lisada Niagara ning Toronto ümbruse.
Ning kui vastavad viisad või reisiload olemas, siis vältimaks täpselt sama teed tagasitulekut, võib "lõigata" ja marsruudi selle osa läbi USA planeerida.
Kui plaan parke külastada, siis mõistlik seda mitte liiga varakevadisel ajal teha, kuna mõnigi neist veel suletud võib olla. Kohati lumine ja veidi jahe samuti.

Lennujaama kandis näiteks valetparking.lv

Riias on 600 000 elanikku vaid administratiivpiire arvestades. Kui vaadata Suur-Riiat, siis seal elanikke pigem miljoni ringis.

Äriliselt võttes - kui pikemas perspektiivis pole võimalik lennukit "normaalse" hinnaga välja müüa, siis pigem arvaks, et lahendus pole mitte alla omahinna piletitega lendamine, vaid liini kinnipanek.

Korrektseks võrdluseks oleks mõistlik kasutada ka keskmisi, mitte "alates" hindu. Ja Leedu on ka kilomeetriliselt Kesk-Euroopale oluliselt lähemal.

Juriidiliselt võttes pole tegemist päris liba'ga, sest reeglina nad saadavad taotluse õigele lehele edasi, kuid lisavad processing fee oma "lisateenuste" eest.

Ma ise kujutan ette kolme edasist võimalikku tegevust.

Variant 1. Mõnel juhul on neil libasaitidel "raha tagasi" garantii. Aga see kuhugi nurga taha peidetud, nii et enamik ei leia. Uuri ja vaata ja lihtsalt nõua liigselt makstud raha tagasi. Võib õnnestuda.
NB! Tagasi nõuda vaid processing fee. Sest kui tagasi nõuda ka 14 usd, mis otse usa valitsusele läheb, võib juhtuda, et ESTA avaldus tyhistatakse ja sellel võivad olla tagajärjed - väidetavalt uue avalduse esitamisega võib tekkida probleeme ja võib ka mitte õnnestuda.

Variant 2. Jätta nagu on ja edaspidi olla targem, ettevaatlikum ja tähelepanelikum.

Variant 3. Uurida soovitusi saatkonnast või muust adekvaatsest ametiasutusest.

Pigem soovitaks juhiga varianti.
Ka kohalikuvad ise teevad selliseid diile internetis, kui neil vaja sõite teha kuhugi. Variante peaks olema erinevatest hinnaklassidest.
Konkreetsete kohtade osas veebis, kust asja organiseerida, jään paraku vastuse võlgu (kuna selle töö kohalikud sõbrad tegid minu eest ära). Sestap kodutööd tarvis.
Ainult see meeles, et linnasiseste otsade jaoks Uber olevat päris ok. Linnadevaheliseks rendiks tõenäoliselt soodsamaid variante.

Eks vaktsineerimise tarvidus palju sõltub sellest, kuhu ja kauaks täpselt minek.
Samas väärib märkimist, et päris null-riskiga tegemist pole - ma ise olen kuulnud mõnest tegelasest, kes lausa jala kaotanud Taist saadud nakkuse tagajärjel. Suht tuntud Eesti poliitik.

Seda võib proovida: +31 23 517 6387

Puhas majandusmatemaatika.

Variant "Enne ESTA, siis pilet" - maksimaalne võimalik kaotus ca 13 usd (juhul kui keelduv vastus).

Variant "Enne pilet, siis ESTA" - maksimaalne võimalik kaotus vahemikus ca 300 - 1000 EUR sõltuvalt pileti hinnast (juhul kui keelduv vastus).