Korsten

Rändur, liitus Tripiga 12 aastat tagasi

39 meeldimist
0 postitust
186 kommentaari
 

8 külastatud kontinenti

69 külastatud riiki, 35% maailma 195st riigist

107 külastatud linna või piirkonda

Tahab minna

Viimased kommentaarid

Proovida mingil sellisel kellaajal kui serveri koormus loodetavasti väiksem - a la 03:21?

Eesti Keele Instituut:

https://keeleabi.eki.ee/index.php?leht=4&act=2&vld=64

Kumb nimekuju on õige, kas Helsingi või Helsinki? – Mõlemad on õiged: eestipärane Helsingi ja soome nimi Helsinki.

Vat selle nn "sinnajäämisega" on see konks, et kui juhtud "seal" tõsisema kraadiga viiruse saama, võib juhtuda, et ükski reisikindlustus seda kulu ei kata.

Eestis vähemalt maksumaksja äkki aitab.

Suurem osa neist  skyscannerist leitavatest odavama otsa lendudest tunduvad olevat 2 - 3 ümberistumisega, kestusega 20-48h ja eraldi piletitega. Kui mõni neist eraldi piletitest vahe peal ära kukub, võid  äkitselt avastada, et oled jälle lõksus, tõsi küll, mõnes muus Euroopa otsas kui Malagas.

E.T. Tee täpselt seesama protsess, mida tegid, läbi 1 inimese kohta, siis saad ka 2 euro kanti pakkumise kätte. (See punasega allajoonitud tekst on eksitava sõnastusega ja tegelikult mõeldud hüvitussummade kohta.)

Diskleimeriks olgu öeldud, et see siin on tehniline märkus, mitte soovitus ja ma ise ei kasuta BTAd, vaid leian, et mu enda jaoks Swedpanga kindlustus on kindlustuskattega (mis Swedi puhul on oluliselt suurem) kaalutult kokkuvõttes odavam - aastad on erinevad, aga kui teha aastas 12 välisreisi, tuleb maksumus reisi kohta 4,96 EUR, kui on "hõredam" 4 reisiga aasta, siis on hind 11,88 EUR per reis. Boonuseks veel tasuta krediitkaart kauba peale.

Tai on küll ühinenud konventsiooniga, aga mitte seda ratifitseerinud.

Kui 2 järgmist linki omavahel kokku panna, siis näib, et Eestis väljaantav rahvusvaheline juhiluba Tais ei kehti, kuna Tai puhul lahter Accession(a), Succession(d), Ratification on tyhi: https://www.mnt.ee/et/liikleja/juhiluba-ja-juhtimisoigus/rahvusvaheline-juhiluba http://www.unece.org/trans/conventn/legalinst\_08\_RTRSS\_RT1968.html

(Viimast linki ei õnnestu salvestada korralikult, keegi enamate õigustega võiks mudida, eemaldades sümbolid '\')

Krediitkaardi kindlustuse osas on mitmesuguseid tingimusi - tasub kontrollida kas kindlustustatud on auto või ainult omavastutus. Näiteks LHV kaardiga kaasneb vaid rendiauto omavastutuse kindlustus ja seega on eelduseks rentijaga sõlmitud kindlustuslepingu olemasolu - pole lepingut, siis hüvitist ei saa.

Google "vend Vahindra stuupa" ja juba esimese 10 vaste seest leiab tänava täpsusega aadressi (tegelikult veel täpsema kuivõrd välja on toodud 2 tänavat, mille ristumiskohas nimetet tempel asub).

On kuri kahtlus, et teemaks võib olla alternatiivne kiirem lend läbi BKK alla 12h stopoveriga, mis Turkishi lehel saadaval.

Kui rendiauto variant ei tööta, siis äkki võiks plaanina C kõne alla tulla ka mingid korraldatud transpordiga individuaalpäevatuurid nimetatud kohtades? Korraldajaid vast ikka leidub. Ei ole küll päris see vabadus, mis oma autoga, aga ikkagi enam kui mitte midagi.

See eestikeelne google on petlik, kuna näitab kohalikke klikimagneteid. Võrreldavuse huvides pane googlesse näiteks kohalikukeelne "finnairin lentokone" või "lufthansa flugzeug" ja tulemus sama, esimestel kohtadel reklaamid, teises ešelonis klikke koguvad probleemartiklid ja siis riburadamisi muu.


Niikuinii on vaja 2 viisat, kui Peterburi kaudu tagasi tulla. Elektrooniline viiss peaks ju olema ühekordne.

Ma olen Islandil telkinud ja ei kurdaks. Saar on nii hõredalt asustatud, et ega neid muud tüüpi majutusasutusi liiga palju pole, telkimisplatse seevastu leidub küll. Odavam ka.

Aga seda muidugi tuleb tunnistada, et magamiskott peaks olema selline, mis miinuskraade hästi talub.

80 x 80  pehme kott, mis on kokkunätsutatav 40 x 40 mõõtu ja 63 x 40 kohver, mis eeldatavasti on jäigast  materjalist ja ilmselt pole kokkusurutav, on 2 täiesti erinevat pagasit ja pole võrreldavad. Konkreetse teema juhul tundus tegemist olevat jäiga kohvriga.

Lihtsalt vahemärkuseks olgu öeldud, et bensiini oktaanarvud Euroopas ja USAs tähendavad eeinevaid asju ja pole 1:1 võrreldavad: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

Soovitaks samuti pigem telefoni/tahvlit. Kõik juba nimetatud äpid on head.

Enda kogemus näitab, et absoluutselt ideaalset äppi pole - igal neist on omad eelised, mõni hea navigeerimiseks, mõni vaatamisväärsuste leidmiseks, mõne kaardid on teistest värskemad, mõni hea millekski neljandaks. 
Kusjuures kõik see sõltub ka sellest, kus täpselt navigeerida - mõnes maas/regioonis võib üks lahendus parem olla, mõnes teine lahendus.
Sestap omalt poolt soovitaks nad kõik alla laadida ja kasutada kombineeritult vastavalt olukorrale, nagu teen ka ise.

Konkreetsel juhul see arvatavasti enam ei aita, aga edaspidiseks soovituseks: kui  kasutada kontot ja enne broneerimist  olla sinna sisse logitud, siis sel juhul oleks suurem tõenäosus, et  jamade korral mingi jälg järele jääb 'My bookings' alla.


Edit: algset postitust uuesti lugedes näib, et nii juba saigi tehtud ja sestap see soovitus siiski ei päde.

Tagavaraakudega variant on tegelikult väga hea. Olen ise kasutanud. Ainus probleem on selles, et kaasaja telefonidel akuvahetuse võimalus  enamasti puudub.

Enda vana telefon, kus seda meetodit kasutasin, andis otsad, aga uuel enam ise akut vahetada ei saa.

Vaatamist sealkandis jagub ning kant ise huvitavam ja ilusam kui näiteks liigrahvastatud Ateena.
Eelmisel aastal sai Ateenast renditud auto ja nädalaga ring Peloponnesosele peale tehtud. 

Subjektiivselt oleks linnade top 3 umbes selline (just sellises järjestuses):
Monemvasia, Nafplion, Mystra.
Kastria järvede koobas oli ka päris huvitav.
Ja Githiose lähistel on vaatamisväärsuseks seal ligiduses vedelev roostetanud laev.

Teadmata konkreetseid asjaolusid oleks üldine soovitus hotellid alati broneerida hotelli koduvaluutas. Sel juhul võiks raha kaardilt maha minna THBdes ja kursi [eeldatavasti oluliselt parema] annab pank. See reegel ka muudel juhtudel kui Agoda ja/või hotellid.

Agoda kirvekursside kohta on ka internetis vihjeid (kui põhjendatuid - pole uurinud).

Klassikaline küsimus: kas konkreetne kaart ikka on registreeritud internetiostude jaoks?

MasterCard SecureCode või siis Verified by Visa?
Kumbki neist ei tohiks ei Swedis ega SEBis automaatselt aktiveeruda.

"deposit", "excess" ja "cost" on erinevad asjad (eesti keeli siis vastavalt umbes "tagatis", "omavastutus" ja "kulu") - neid ei tasu segamini ajada.

Tagatis ei ole kulu (ei varjatud ega varjamatu) - see on rentija raha ja rentija oma, ainult et kasutuspiiranuga.
Tagatis ei ole ka mitte omavastutus, sest tagatis ei ole mitte ainult omavastutuse tagamiseks vaid seda võib tarvis olla ka mitmesuguste muude kulude (a la trahvid, ebakainelt sõites tekitatud kahjud jm ) tagamiseks.
Sestap tagatis ei pea ilmtingimata ka numbriliselt olema võrdne omavastutusega,

Kui rõhk küsimuses on sõnal "esimeseks", siis väga vahet pole kumb enne läbi käia. Kultuurikihti leiab mõlemast, ainult see erineb ruumi ja aja osas.

Ise oma subjektiivsuses eelistaks Portugali - Portugali "kiht" veidi tundmatum võrreldes Kreeka omaga ja sestap huvitavam.