buenos aires

Sõidan argentiinasse,esimene peatuspaik on meil Buenos Aires.Kuna sõidame omal käel siis tahaks teada, mis kohti tuleks kindlasti seal külastada.Tean ,et kindlasti tuleb ära käija ühel tangoetendusel.Soovitage mingeid huvitavaid paiku seal linnas ja ka seda kuidas sinna saab.

Oleneb mitmekesi reisite, kui teid on 4 inimest, siis kasulikum võtta takso, mis maksab umbes 60.- kohalikku. Bussiga nägu küsiti 35.-kohalikku nägu ja otsustasime takso kasuks. Muidugi kõik räägivad hispaania keeles. Saabusime ise just Argentiinast ja info värske.

Vaata siia, keri allapoole et BA poste näha, sh on juttu ka mitte-turisti-tangost. Kui ausalt öelda pole BAs nii superpalju neid kohti vaadata, 3-4 päeva San Telmole, Recoletale, antiikse metrooga sõidule, rannalooduskaitsealale ja võib juba edasi minna, kui just tiksuda ei taha.

Lennujaamast linna viib takso, coachbuss ja linnaliinibuss (viimane on päris lõbus paaritunnine ekstreem läbi eeslinnade).

Aitäh Kikale nende soovituste eest.Me olemegi kolm päeva Buenos Aireses ja siis edasi Mendozasse-veini tegemist vaatama.Seal oleme ka 2-3 päeva ja siis suundume lõunasse(liustikele).Soovin veel teie muljeid Mendoza ja La Perla liustikust.

Eelmises kirjas panin liustiku nime valesti .See on ju Perito Morena.BA hotelli nimi oli La Perla.

Mendoza on suur linn, palju on parke ja rohelust. Detsembris oli seal päris palav, kuni +35. Tulime bussiga Santiagost, olime koha peal 2 päeva ja läksime siis öise bussiga BA-sse. Veinikeldrite ekskursioonid väljuvad pärastlõunal, ca 14:00. Hind algas 45 ARP. Meile see variant ajaliselt ei sobinud. Meie sõitsime liinibussiga Maipu regiooni, buss 173, pilet 1.40 ARP. Seal rentisime jalgrattad, anti kaart kohalike veinikeldrite asukohtadega, ja nii me väntasime ühest farmist teise. Kokku tuli ring ca 25 km. ning 7 keldrit. Nautisime kuuma ilma ja veine. Esimeses kahes keldris oli degusteerimine tasuta, kuid ülejäänutes taheti 5 ARP klaasi veini eest. Palju hoiatatakse varaste eest, eriti bussijaama piirkonnas ja parkides.

Liustike Rahvuspark on hoopis teine teema. Perito Moreno liustik jätab tõepoolest väga võimsa mulje. Sealkandis leiaks tegevust mitmeks nädalaks: laevareisid liustikele, matkad Fitz Roy ümbruses ja Torres del Paine rahvuspargis. Ushuaia pole sealt enam kaugel, ning kui raha ja aega on, saab Antarktikasse (viimase hetke pakkumised ca 4000 USD). Kui midagi konkreetset huvitab, siis küsi, äkki saan aidata, uza ätt hot.ee. Hulkusime Argentiinas ligi 4 nädalat. Hea informatiivne sait seljakotiränduritele: www.travellersguru.com

Kui reisil käidud jaga kindlasti muljeid :D Endal Argentiina tripp ka sel aastal veel ees, kuid alles siis kui neil seal kevad :)