Bussireis Hispaaniasse

Bronnisime kohad bussireisile ja selgus, et kohti bussis saab veel valida. Kas keegi teab soovitada kuhu istuda 2-kordses bussis. Ette-taha , üles-alla?

Alumisel korrusel on vaade ahtakesem kui üleval, üleval keskel on ehk kõige parem, seal on lihtsalt ruumi oluliselt rohkem. Eks oleneb muidugi ka konkreetselt bussist. Ja oleneb, mida ise tähtsamaks peate arvestades kõike võimalikku: WC, telerid, vaade jne jne.

Meil on kohad praegu kuskil keskel. Ühekordses oleks tahnud kindlasti keskmisest uksest sutsu tahapoole aga nüüd 2 kordses ei tea. Kuna trepp üles seal taga võib olla kogu aeg sebitakse. Kes vee järgi. kes tualetti. Oh, ei teagi enam, mis teha:) Aga kuidas Teil muljed võrreldes 2-kordse ja tavalise bussiga. Mis eelised, mis halvem? kumba eelistaksite?

kahekordse päris ees mulle ei meeldi, vaade on jah, aga seal on kole kitsas ja pikal bussireisil see just mugav pole. Telekat ka ei näe tavaliselt. Taga istumise mõnu oleneb seltskonnast, kes seal istub :) Alumine korrus ei meeldi, kui seal on hea seltskond, on lahe, aga vastasel juhul on seal üsna igav ja bussireisi melust, kui see tekib, jääb ilma. Kui mul valida oleks, siis oleksin väga rahul ülemise korruse 1/3 lõpu või 2/3 algusega :) Aga alati oleneb :P

sellised suured bussid ainult viru reisidel. nende puhul pole ju kindel, kas reis üldse toimubki.

No tuleb osata ikka valida selline reis mis ikka toimub:)

no ikka mõned suured bussid on siin Eestis veel, mitte ainult Viru Reisidel.

Est-Reisi kahekordse bussiga käisime Saksas, Sai vahepeal üleval taga istuda seal oli harjumattu ja nägi vähe, loodust ja ümbrust nägi kõige paremini üleval täitsa ees, kuid päiksepaistelise ilamaga oli karm kuigi buss oli suht uus ja konditsioneer olemas, paar kohta üleval esiotsast tagapool oli kõige mõnusam, nägi palju ringi, õhtul nägi ilusti telekat mida üleval täiesti ees istujad ideaalselt ei näinud.
Soovitus seega ülevalt eest 2,3,4 rida on need parimad, minuarust...

ise käisin bussiga prahas ja mida siis oskan soovitada.. võibolla oli asi meie bussis aga terve bussi peale oli ühtlane konditsioneer. ehk siis ees oli suht hea olla, taga juba päris palav. kuna bussi keskel on wc, siis soovitaks ka sellest natuke kaugemale hoiduda (kes teab, millal see umbe võib minna). ja tõesti, taha lihtsalt koguneb lõbusam seltskond, mis ongi kõige põhilisem, seega mina istuksin just üles ja tahapoole :)

Käisin mõni aasta tagasi bussiga Hispaanias ja istusin teisel korrusel päris ees. Super vaade, kuigi alguses oli pisut ninali kukkumise tunne. Vedas muidugi, et sinna sõites olid pilvised ilmad, päikesega on seal väga palav.

mina soovitan ette istuda, ykskõik kas yles või alla. käisin isegi bussi reisil hispaanias ning istusin keskel. eest on kõige parem teha kas pilte või sis kaamerga filmida..

käiseme korra juba sellel reisil. Olime 21 ja 28. Mõni noor venelane oli veel ja ülejäänud pensionärid. Enamus venelased aga sellised normaalsed:)
Nüüd lähme uuest see aasta. Septembrisse proneerisime 13.09. Aga tegelikult tahaksime minna augusti lõpu reisile. Öeldi aga, et ei ole veel kindel kas augusti reis väljub. Nüüd oleme juba üle kolmekümne ja kavatseme ikka koos penskaritega minna ja ööläbi klubides hängida:) Ainult seekord tellisime kahese majutuse. Sest see tubadesse jagamine on vähe jama ja meil eelmine kord lahutati tüdrukud ja pandi vanurite juurde kolmandaks. meil ei olnud eriti hea hotell. Bassein oli meeter korda meeter ja seinad kostusid läbi, kuid sellest polnud midagi. mälestused on igatahes mega head. Muidugi läks meil ka buss katki aga keegi sellest küll kisa ei tõstnud ja kõigile tegi nalja kui üks bussijuht paelaga vahekäigus gaasi hoidis ja teine roolis.
Muidugi südasuvel ei soovita minna. meie käisime mais ja oli päris soe. Suvel olevat liiga kuum. Giid rääkis, et magasid vannitoa põrandal. Soovitan minna reisiga kus on giidiks Hannes.

Mulle isiklikult meeldib teine korrus ja 2,3,4 rida.Teisel korrusel on vaade parem ja eespool istudes näeb ka esiaknast välja.Mida kaugemal istuda veeautomaadist seda turvalisem ja rahulikum on.Ma ei saa aru inimestest kes kasutavad bussireisil tavalisi kruuse on ju oht ennast või teisi ära kõrvetada.

Kes käinud, kas Hispaanias on sept. lõpus veel ilmad normaalsed,et puhata. Soov minna Viru reisidega 15 p. olen 55 a ja üksi reisija. Ehk on keegi kes sama sooviga, võtaks ühendust.

Olen kahekorruselisega sõitnud nii all kui ka ülal.
All on soovitatav olla tagapool ja paremal, vastutulevad autod ei sega.
Ülal mul vedas, sain eest teise rea parempoolse koha. Päike ei paistnud silma nagu esireas ja sai filmida ette ja paremale.
Ainult välja sain bussist tavaliselt viimaste seas.
Korra olen olnud teisel korrusel ka eelviimases reas, samuti paremas ääres. Üsna piiratud, kuid väljapääs kiirem. Siiski etem kui vasakul päikese käes või keskel.