Cebu Pacific Air check-in pagas

Tere,

Sai ostetud läbi Cebu Pacific Air online-i lennupilet uude sihtkohta, aga millegipärast sain lisaks osta ainult 1x check-in pagasi. Probleem selles, et kohapeal on lisandunud 2x check-in pagasi jagu asju.

Igaks juhuks ostsin selle kõige raskema 1x lisapagasi, sest mingisugusest foorumipostitusest jäi mulje, et ostetud KG-id võib nii mitmeks check-in pagasiks jagada, kui ostetud KG-id võimaldavad. Kahjuks ei ole mitte kusagilt sellele vastust enam leidnud, kas väide vastab tõele?

Kui "ei", siis kas on lennujaamas kohapeal võimalik lisapagas soetada või ongi neil mingisugune karm poliitika pagasi kohapealt?

Tänud juba ette.

Lennujaamas saad kindlasti tasuda lisapagasi eest. Hinnad on aga teised kui onlines. Eriti ülekilode hinnakiri.

Ise reisin ilma äraantava pagasita. Aga olen märganud, et reisijad panevad oma kohvrid korraga kaalule. Mis võiks tähendada, et kaalutakse kogu äraantavat pagasit korraga.

Meil, lennates Cebust- HK kontrolliti kaalu VÄGA TÄPSELT. Hea, et olime perega ja saime ülejäänud kilod käsipgasisse mahutada.

Aastal 2010 Manilas oli ülekilosid 1,5-2 ja lisatasu oli selle eest kuskil 300-400php kanti. Täpselt ei mäleta, aga kuskile sinna suurusjärku jäi. Kuna tegu on odavlennufirmaga, siis ollakse varmad kontrollima. Manilas kontrollitakse pisteliselt käsipagasi kaalu pärast check-ini, enne terminali maksu maksmist. Endale anti sel aastal käsipagasi puhul 1kg eest armu, kuna kandsin endaga ka imikut. Hong Kongis sellist käsipagasikontrolli pole täheldanud.

Probleem ei ole lisakilodes, vaid selles, et mul on kaks kotti, mida tahan check-inni anda. Need kaks kotti mahuvad ilusti ostetud 30kg sisse, aga ma ei tea, kas nad aktsepteerivad niinimetatud pagasi poolitamist ehk mitme koti check-innimist (või käib see 30kg rangelt ainult ÜHE koti kohta)?

Pagasi ühiku määr ei ole piiratud võta või 10 kotti aga ei tohi kaaluda kokku rohkem kui mitme kg eest oled maksnud. Neil kodulehel kõik ilusti nii kirjas.Online saad osta ka kilosid juurde kuni 45kg kokku

Cebu Pacificust räägiks ühe juhtumise tavapiletitega selle aasta veebruaris. Olime interneti teel ostnud ära 3+4 piletit, ca kuu ette. Maksime krediitkaardiga, raha läks maha, piletite kinnitus tuli meilile ja rahuliku südamega asusime reisile. Cebu Pacificut oli plaan kasutada lennul Manila-Cebu. Manilas koha peal aga selgus, et 3 piletit oli olemas ja 4-ja piletit ei olnud enam, kuigi meil oli väljatrükk ja pdf nende saadetud kinnitusmeilist, võtsime ka internetipangast koha peal väljavõte, kuid Cebu kinnitas, et sorry tühistasime piletid, sest raha polnud saabunud ja kui lennata tahate täna, siis peate ostma piletid ca 3-4 korda kallimalt, nendele samadele kohtadele.
Helistasime ka Swedbanki, et saada ülevaadet toimuvast ja Swedbank kinnitas, et raha on krediitkardilt maha võetud ja makstud selle eest ka Cebule ja seda ca kuu tagasi juba ja saatsid väljavõte.
Lühidalt, said 4 reisilist korraliku tünni Cebult ja ostsid kalli hinna eest uued piletid koha pealt. Ei nõustunud Cebu ka mitte mingisuguse allahindlusega ja pigem unustasid kõik teenindajad kohe inglise keele, kui tekkis probleem, mida nad veel jutualguses rääkisid soravalt. Ca kuu aega hiljem tekkis krediitkaardile tagasi ka raha Cebu Pacificu poolt, mis oli makstud piletite eest.
Swedbank jäi kindlaks, et nende poolt viga pole ja olen selles ka ise suht 99,9% kindel, sest see milliseks vassimiseks läks Cebus, viitab ikka vägagi nende veale,seda enam, et kõik kinnitused rääkisid nende kahjuks. Kuidas aga end selle vastu kaitsta, ma ei tea. Igaljuhul teatav ettevaatus kulub ära küll.

Tere! Ka minek Filipiinidele detsembri kuus. Kas ma saan 6igesti aru, et Cebu Pacificul on Manila-Caticlan lennul lubatud vaid 10 kg 2raantavat pagasit ja k6ik ylejáánud kilod on juba ylepagas? Kas keegi teab?