GoToGate... lennuaegade muutus

Tere! Kas kellelgi on kogemust piletite ostuga Gotogate'st? Ostsin esmakordselt ja nüüd on lennufirmad oma aegu muutnud. Kuidas käib piletite muutmine seal keskkonnas? Ma pole aru saanud, kas Gotogate toimib reisifirmana, kes peaks ümberbroneerimise ise korraldama või mitte. Kirjutasin sinna, aga pole vastust saanud.

Kas sa siit ei leia vastust? http://www.gotogate.co.uk/faq

0
0

Kuidas läks selle asjaga? Mulle saadeti ka email, et lennuajad muutusid ja pakuti alternatiiv vastu. Nüüd pole 7 päeva juba vastust saanud ja kogu lennu broneeringut ei leia checkmytripist. Kirjutasin otse British Airwaysi, äkki saab sealt mingi kiirema lahendi. Või siis peab proovima helistamist. Tripadvisoris muidugi pikk teema sellest, et see leht on paras scam. Loodan, et saab asjad korda.

0
0

Minul kõik toimis. 4 lendu piletil, millest esimene lend muutus enne väljumist vist 3-4 korda ja iga kord olid uued muudetud piletid meili peal.

0
0

Siis läks hästi. Eks kui täna ka meili peale vastust ei saa, peab proovima äkki helistamist. Kuigi kusagil UK numbril ootel olla 40 minutit on ka päris kulukas..

Kui sul lihtsalt lennuaegasid muudeti, siis vist otsene suhtlus klienditeenindajaga meilitsi puudus? Lennuni õnneks veel paar nädalat aega, aga võiks asjad korda saada. 7 päeva on ikka jube pikk vastamise aeg.

0
0

Selles mõttes, et ma ei uurinud ise muutuste kohta, vaid sain aegajalt meile, et pileteid on muudetud ja viimase võtsin lihtsalt kaasa ja teadmiseks, millal lennujaamas olla. 7 päeva on tõesti pikk, kirjuta neile veel.

0
0

teemaalgataja siin: olen kirjutanud sinna mitu korda - tuleb automaatvastus, et vastame esimesel võimalusel. Helistasin - ootejärjekord oli pikk. Seal valik, et jäta on nr ja helistatakse tagasi 24 h jooksul. No jätsin... ei midagi. Uuel nädalal proovin jälle. Muide, siiamaani pole ka meilile tulnud teadet piletite muutmisest. Ise avastasin selle. Hetkel ka checkmytrip.com maas... Mul on see häda, et paar lendu on ära muudetud, aga jätkulende pole keegi vastavalt ära muutnud. Hetkel on esimene lend muutunud ja sealt edasi enam ajad ei klapi. Esimene ja ilmselt jääb ka viimaseks kokkupuuteks Gotogate'ga... :(

Andke palun teised ka teada, kuidas sujub ja mis taktika töötab sealsete teenindajate mõjutamisel :)

0
0

Mul ka selline värk, et ise saatsid kirja, et sinu tagasilend muutus ja lennufirma pakub sellist alternatiivi läbi teise lennujaama, et kas see sobib ja vasta 5 päeva jooksul. Vastasin kohe neile. Nüüd checkmytripis on igatahes kaks lendu kadunud ja uusi pole asemel. Homme üritan neile helistada. British Airways ütles, et pöördu oma kohaliku esinduse poole, ehk siis koduleht annab slovakia numbri. Võib ka seda proovida. Paras jama igatahes. 3 emaili peale on 0 vastust neilt.

0
0

Väike update ka asjaga. Täna siis võtsin kätte ja hakkasin neid kõnesid tegema. GoToGate kõnedele vastamine on samahea kui emailide saatmine. Ei mingit vastust. Järgmine õlekõrs oli helistada BA kohalikku kontorisse. Tore neiu võttis vastu ja pärast pikka jutuajamist saime piletid muudetud. Pakkus mitut alternatiivi välja. Kuna kogu reisi opereerib BA, siis õnneks said nad piletid muudetud. Lõpuks hea rahulolu tunne ja saab loodetavasti rahus reisile minna. Saatsid mulle ka eraldi piletid, sest see gotogate broneeringu number ei tööta checkmytripis.

Kokkuvõttes, ei soovita mina seda firmat kellegile. Elus esimest korda kohtan elus nii ükskõikset ja mittetoimivat klienditeenindust.

Tripadvisoris nendest eraldi isegi ligi 500 postitusega teema: http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k7559817-Is_Gotogate_a_reliable_website-Air_Travel.html

Ekstreemsematel juhtudel on inimesed läinud lennujaama ja nende lendu ei eksisteerigi. Seega skyscannerist ja momondost pileteid ostes vaadake ette.

Võib vist pidada ennast õnnelikuks, sest alati lennufirmad ei saa niimoodi broneeringuid muuta, kui reisibürood on piletid broneerinud. Õnneks oli seekord lennufirma nö. süü, kes oma lennu ära jättis ja nende huvides oli hea alternatiiv välja pakkuda. Muidugi ei taha ette mõelda palju need välismaised kõned nüüd kokku läksid maksma, aga vähemalt sai asjad korda.

0
0

Alles said jamad EA ja Adria Airwaysi probleemide tõttu klaaritud ja reisil käidud... Ja nüüd Mytrip.com kaudu ostetud piletitega jama :( Lennugraafiku muudatuse tõttu väljub jätkulend enne esimese lennu saabumist. Mytrip küll saatis mulle teavituse ja lubas paari päeva jooksul ühendust võtta, kuid sellest juba paar nädalat möödas. Pöördusin ka Turkish Airlines'i Tallinna esinduse poole, eks näe kas saan sealt abi...

EDIT 09.02.2016: Esimene Turkishi esindaja küll vastas korra meilile, kuid asja korda ei ajanud. Eile st 08.02 saatsin uuesti meili ja helistasin sinna... ja oh imet, järgmine Turkishi esindaja oli valmis koheselt piletid ümber vahetama. Kuna vajasin veidi mõtlemisaega, siis sain päev hiljem ehk täna uued piletid kätte (päev varasemaks mil lennuajad inimlikumad). Siinjuures suur tänu Jekaterinale kiire tegutsemise eest!
PS. Mytrip.com ei ole tänaseni vastanud, seega edaspidi üritan nende kaudu leppupileteid mitte osta.

0
0

minul on Air France'i piletid. Pean ka ilmselt sinna otse helistama.

0
0

Ma sain GoToGate'i lõpuks kätte ja telefonitsi asjad korda.

0
0

Mulle kirjutas GoToGate alles täna, ehk siis üle kahe nädala hiljem. On ikka asjaajamine ja närvidega mängimine.

Kaua sa nende kõne ootejärjekorras olid?

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased