käsipagasi mõõdud

Tere,

Kas kellelgi kogemusi käsipagasiga, kui lubatud maksimum kõrgus on 55cm (55x40x20) ja kohver ise on küll 50 cm kõrge, kuid rattad seal all 8 sentised jublakad, seega koos ratastega pikim mõõt läheb 3 cm üle, kas siis ei ole mõtet üritadagi? Tarvis on liikuda NAG-i, Ukrainan Airwaysi ja Air Asia lennukitega.

0
0

Air-Asia käsipagasi mōōdud on vastavast tabelist vōetuna 56x36x23 ja kaal 7 kg. + käekott Näiteks eelmine nädal Bangokis väravas küll mōōdulahtrit ei olnud,aga kaal oli küll ja mōned Hiinlased sunniti maksma lisakilode eest. Ukraine Internatsional 55x40x20 ( 7-12 kg,oleneb reisiklassist) Saate vaadata lisaks cabinmax.ee ja lennufirmade kodulehelt. Rattad ei tohiks mōju avaldada.

0
0

See 3 cm ei osutu takistuseks. Jälgi pigem eelkõige kaalu, sest neil lennufirmadel on erinev kaalulimiit käsipagasile. Ainus, mis võib juhtuda, on see, et kohver ei mahu igas lennukis põikipidi lennuki ülasahtlisse, siis tuleb panna pikkupidi või jalge ette maha esiistme alla. Isegi ülekilodega oleme nii hakkama saanud, et paneme osa asju kilekotti ja lihtsalt ei tõsta seda kilekotti kaalule, kaalule paneme ainult kohvri. Kaalume käsipagasi kergemana ära ja hiljem paneme asjad jälle tagasi kohvrisse. Olen näinud käsipagasina kaasavõetud seljakotte, mis on nii tohutult suured, et ma pole seni aru saanud, kuidas need käsipagasiks kvalifitseeruvad. Kaldun arvama, et nad teevad samamoodi - ei näitagi seda seljakotti ette check-in lauas. Aga see on ainult oletus.

0
0

Olen ise näinud ,et kui pool ratast on üle ja kohver ei mahtunud raami, siis tuli osta pagasipilet 30.- Eurot ja kott läks alla.See oli küll ungarlaste Wizz Air, samas ei ole see mingi reegel.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased