Keegi lennanud Thomas Cookiga Helsingist v Stockholmist?

Kas eelnevalt online check-ini oli võimalik teha? Kui ei, siis kas käsipagas nõuti ka letile? Endale pakub huvi Banjuli lend, mis väljub Helsingist 9.45, kuid esimene laev jõuab sadamasse kl. 8.15,ja sealt on veel tund aega sõita. Juhul, kui eelnevalt saab online check-ini teha, siis oleks ehk veel lootust lennule jõuda, kuid kohapealsed check-in letid on selleks ajaks juba kindlasti suletud. 

Lendasin eelmisel aastal Helsingist Tenerifele, siis sai küll veebis check-in teha. Online check-in avanes 24 tundi enne lendu. Minu kogemuse põhjal on Thomas Cook väga agar nõudma kõiki reisijaid, ka lapsi, leti äärde ja tagasi tulles võeti ülekilode eest halastamatu täpsusega raha ka.Ja niisama targutades arvan, et 9:15, kui sa alles lennujaama jõuad, käib juba pardaleminek. Ma ei tea, mis kogenumad arvavad, aga minu meelest peab päris julge tegelane olema, et riskida. Non-EU ka veel.

Kuivem ja puhtam tunne oleks minna 6.00 Finnairi lennuga otse Vantaa lennujaama ja jääks igasugune kabetamine ära. Muidugi ei oska hetkel öelda mis kursiga need piletid saadaval on (ise sai ca 3 kuud ette ostetud).

Odavust taga ajades ei ole mõtet absurdini minna. Juba teisele mandrile ainult 5 kg käsipagasiga sõitmine (millest umbes pool kohvri enda kaal) on ääretult küsitava väärtusega ettevõtmine.Arusaadavalt maksab Finnairi hommikune lende Helsingisse kordades rohkem laevapiletist (pakun, et kilomeetri hind tuleb ka kümnetes kordades kallim Helsingi-Banjul kilomeetri hinnast). Aga jätta poolteist tundi vahet laeva saabumise ja lennu väljumise vahel... no siin pole lihtsalt sõnu.Oleks veel, et seda tehtaks tagasiteel kus potentsiaalse kaotuse suurus võrdub Helsingist Tallinnasse pääsemise hinnaga. Aga minekul??? Kus enam kui 90% tõenäosusega toob selline risk kaasa pika reisi ärajäämise. Ükski kindlustus sellist jama ei kata.Lõpeta roti panemine ja:- a) osta juurde äraantav pagas- b) kui eelistad laevasõitu, mine Soome eelmisel õhtul ja võta hotell lennujaama läehdal. Või kui eelistad lennusõitu, siis hommikul esimene Finnairi lend.- c) tee korralik reisikindlustus

Karl Vainoga 1000% nõus. Sai isegi täpselt nii toimitud. Koht ei ei ole see kuhu lendavad 10+ liinilendu päevas, et saaks erroreid elimineerida. Aga lihtsalt kogemuseks, et tagasi lennule Helsingist Tallinna ikkagi ei jõudnud. Banjulis polnud lennukikütust :-). Seega pidime tankima Cran Canarial. Lõppeks olid abiks Finnairi "flex" pilet ja kindlustus. P.S. Kõige suurem kulu on Vanta lennujaamas viibimine :-)

8:15  võib ka korralik ummik ollaise olen varase lennu puhul kasutanud ka laevas ööbimist ja siis trammi ja bussiga hommikul lennujaama