Viimased kommentaarid

Just lendasin LOTiga ja ei pannud küll tähele, et õlut oleks pakutud. Pakuti kohvi, teed ja vett ning moosisaia.

1
0

Smallisland, kas ESTAga analoogselt ei saa ligipääsukoodiga sisse logida ja oma ETAt alla laadida? USA ju ka ei saada sulle meilile reisiluba, saadab ainult teavituse, et luba on väljastatud.

2
0

Mistahes taotluse puhul peab tegema ikka foto passi esilehest, mitte fotost. Kui sa taotlemisel edasi liigud, siis on kõik päris detailselt kirjas ka.

Ja need kaks sammu on mõlemad kohustuslikud, ei ole varianti, et pääsed ainult passi pildistamisega.

0
0

Kas keegi oleks valmis mingeid nippe jagama, kuidas neid soodsaks osutuvaid multi-city lende otsida? Ise olen siiamaani lihtsalt katsetanud, aga millegi väärtusliku otsa pole kahjuks sattunud. Viimase Aasia-reisi jaoks mängisin nii- ja naapidi läbi erinevaid kombinatsioone, aga ainult kallimaks läks.

0
0

Lugesin täna lehest, et kuigi teatatud oli 10.03 toimuvast streigist, siis Hamburgis reaalselt hakati streikima juba poolest pühapäevast - vat see on küll midagi, milleks ei saa valmistuda. Olukord, kus oled juba pagasi ära andnud ja siis algab etteteatamata streik, on ikka päris ootamatu ja suuri ebamugavusi tekitav.

0
0

Ma ei tea, minu meelest on trip.ee just selline koht, kus jagatakse alati väärt infot ja häid nõuandeid. Õelutsemist kohtab siin ikka väga harva.

Mind lausa huvitab, kus need, kes tripis õelutsemist kohtavad, tavapäraselt oma aega viidavad?

11
0

Õnneks ei lubata Semper Vigili kirjeldatud juhul juba Tallinnas lennukisse, nii et immigratsiooniametnikuga diskussiooni astuda isegi ei õnnestu.

Ja mulle tundub, et riskantsemad on hoopis need juhud, kus lennatakse läbi UK just EL/Schengeni riikidesse - kuna sihtkohta minekuks passi vaja ei ole, kaob valvsus ja võib juhtuda, et UK transiidiga pileti ostab ka inimene, kellel passi polegi, ETAst rääkimata. Mul statistika puudub, aga tundub küll, et kes odavlennufirmasid eelistada, siis viib tee nt Kanaaridele suuresti läbi UK.

0
0

Umpsa, kas sinu ettepanek oleks see, et kindlustused ei peaks küsima tõendeid selle kohta, milliseid kulutusi sa tegid? See poleks ju mõeldav. Või noh, isegi kui see nii toimiks, siis maksaksime me kindlustusvõtjatena selle kõik ju kuhjaga kinni ja mina küll sellega nõus ei oleks.

3
1

Mul hilines Air France'i lend 12 tundi ja kuna nende oma lehel on hüvitise ja kulude kompenseerimise taotluse esitamisel permanentne tehniline viga juba mitmendat aastat, siis alustasin lisandunud hotellikulu kohta kindlustuse alt taotlemist ning samamoodi soovis kindlustus (Luminori krediitkaardiga reisikindlustus) lennufirma tõendit, kus sisalduks hilinemise põhjus. Googeldades sain teada, et Air France väljastab tõendi hilinemise kohta automaatselt oma kodulehelt, kuid minu lennu kohta tulid sellele tõendile kõik muud andmed, aga mitte põhjust. Kui hilinemisest teatati, siis oli nende kodulehel kirjas "due to operational reasons", kuid lolli peaga ma sellest screeni ei teinud. Hilinemisest teavitavas SMSis põhjust polnud. Selgitasin seda kõike kindlustusele ja teatasid peatselt, et on ise kontrollinud hilinemise põhjust ja võin taotluse esitada. Reisikaaslasel küsis LHV kindlustus samuti hilinemise põhjust, kuid samamoodi jäid rahule, kui selgitati, et lennufirma tõendil seda ei ole. Ehk siis see põhjuse küsimine paistab neil olevat standardne, kuid siiski mitte möödapääsmatult vajalik - äkki tasub neile selgitada, et pole võtta sealt, kust võtta pole?

4
1

Ma ei ole aastaid kogenud, et passi numbrit oleks vaja varem kui check-in'i tegemisel. Need ajad jäävad ikka aastate taha, kui juba ostmisel küsiti passiandmeid. Või ma pole lihtsalt juhtunud lendama selliste vedajatega?

7
2