Viimased kommentaarid

Huvitav, kas see skeem, mida tickets.ee nüüd kasutab, on igati jokk?

Momondos kuvatakse hinda X ja kui ostma hakkad, siis endiselt ka tickets.ee lehel hind X ning ühegi kaardi taga ei ole lisanduvaid kaarditasusid (on kirjas +0 EUR), kuid Visa Crediti taga on kirjas -15 EUR. Ometi muutub makseviisi valides hind 15 euro võrra kõrgemaks, Visa Crediti puhul jääb samaks. Ma saan aru, et vahendaja võib ühele kaardile soodustusi teha, kuid kas kuvada ei tuleks siiski normaalhinda, mitte soodushinda?

Tulin just kaks ndl tagasi Doha-Stockholm ja edasi Tallinnasse LOTiga, mitte mingit küsimustki ei olnud, kas saab v ei saa pagasi lõpuni registreerida. 

Pagasit ei ole vaja välja võtta ja Qatar müüb isegi 35 minutilise ümberistumisajaga lende Arlandast. Või sul ei ole lennud samal piletil?

VOA ju täitsa olemas (ja tõesti, 3x odavam kui saatkonnast täiemõõtmelist viisat taotledes), aga eeldab, et sa suudad ja tahad oma reisi Hiina riigi viisareeglite järgi parajaks sättida. 

40 min on küll raskesti usutav. Sõitsin hiljuti esimese shuttlega (väljumine kl 5) ja ühest lennujaamast teise läks ikkagi nõks üle tunni, kuigi liiklus oli sisuliselt null.

Pole õnnestunud ammu viibida kuskil, kus sms-ühendus ei toimiks, seega ei oska ka kahtlustada mingeid raskusi mobiil-id osas. Küll aga hiljuti Tais ei piisanud hotelli wifist smart-id kasutamiseks. Signaal oli, niisama surfata ka sai, aga panga saidi ja smart-id jaoks jäi pakutavast väheks.

Pagan seda teab, mille järgi neid tiitleid siis antakse. Kuna ise sain pärast ca viiendat broneeringut (tõsi, mõni neist päris pikk ja mõni neist päris kallis kohas), siis arvasin ka, et 90% bookingu kasutajaid on geeniused.

Majutusasutuse tasu ja otsingutulemuste teema tõusetus siin ja päike12 kirjutas, et kaardiotsinguga kuvatakse kõiki tulemusi majutaja panustamisest sõltumata. Ise olen küll täheldanud kummalist anomaaliat just kaardil kuvatavate tulemuste osas - osasid hotelle lihtsalt ei ole kaardil, kuigi 100% on need olemas ja broneeritavad.

Kui ise teadvusel ja valvel olla, siis kuidas on võimalik kõhukotist midagi pihta panna?


Üldiselt pean end ka päris palju reisinud inimeseks, aga ikkagi oli Barcelona metroo esimene koht, kus kellegi higise käe oma käekotist avastasin. Kuna oli pika rihmaga üleõlakott (risti üle), siis avastasin õigeaegselt. Minu meelest ongi cross-body suht ainus kotitüüp, mille puhul saad enne jaole, kui asi tehtud. Muidugi ei tohi kotti seljataga kanda, ikka ees, ja käsi peal, kui rahvarohkes kohas liigud.

Mina just nädal tagasi läksin Dohast 50 min ümberistumisega. Väravas on saatjad vastas, läbida tuleb turvakontroll. Jõudsime ilusti, kuigi minna oli üsna pikk maa, pardale minnes jäi väljumiseni 6-7 minutit, aga pärast meid oodati veel paari reisijat. Stjuardessid lennukis muidugi ütlesid ka, et kui maha jääte, siis kolme tunni pärast läheb uus lend, pannakse selle peale, aga suure tõenäosusega jõuate.

Kas saab siis ainult lennujaaamas broneerida?

Mul on vahemaandumine 7 tundi ja selle sisse jääb ainult üks tuur, kuhu on teoreetiliselt võimalus pääseda, kuid kas ka reaalselt saab... kes teab. Kuskilt jäi silma, et pead tagasi lennujaamas olema kolm tundi enne lendu - no sel juhul ei mahugi mu seitsme tunni sisse mingit linnatuuri. Kogemusi?

maunu, praegu on küll Qatari lehel endiselt info olemas.

Pane parem tripadvisorisse see pakkumine, siin ei ole vast nii palju rahvast liikvel, kes just sellesama otsa tahaks samal ajal teha.

Hongkongis saad deebetkaardiga ka ATMist sula.

Olen teistes teemades juba kirjutanud sellest, et maksin sel nädalal bravoflyle 60€ ja tickets.ee-le 47€. Kavatsen tagasi küsida, kui lend tehtud.

Neg kogemusele vastukaaluks ei saa jätta mainimata, et eile ostsin nii Ryanairi kui Eurowingsi lehelt piletid ilma teenustasuta, samuti ei võtnud paar ndl tagasi teenustasu ei Easyjet, LOT ega Transavia.

Markus1, kas ma saan õigesti aru, et sinu meelest on klient süüdi, et ostab selle hinnaga pileteid, millega lennufirma neid pakub?

Väga imelik. Ma võiksin pea anda, et veel mõni nädal tagasi olid aprilli lõpuks Tallinn-Berliin lennud olemas. Otsisin ise varianti, kuidas saada Tegel-Mallorca lennu peale, kuid Easyjeti Tallinnast väljuvate lendude ajad lihtsalt ei sobinud.

Kas kellelgi on ehk värskemaid kogemusi kahe lennujaama vahelise bussiga? Kas sõiduaeg on sama ehk siis 1-2 tundi?

Minu lend saabub S. kl 4 hommikul, lähen esimese bussi peale, mis väljub kl 5:00. Sel kellaajal sõites, kas võib minna üle tunni? 6:40 lennuga ei hakka riskima, aga mind huvitab, kas võin osta piletid 7:25 lennule või on ka see risk?

Ja teine asi - kas Nok Airil on nüüd ka ainult käsipagas hinnas? Siiamaani olen igalt poolt lugenud, et Tai kohalikke lende tegevatest firmadest ainult Air Asia ei anna hinnas reg pagasit. Iseenesest tulen käsipagasiga, aga võimalik, et kaal ei mahu 7 kg piiresse.

MargitLa, mis vääringus siis Finnair küll võttis, kui mitte eurodes? Täiesti ebausutav selgitus.

Kas sul on kuskil mingi jälg sellest, kui palju algselt maksma pidid? Sest kui ei ole, siis on väga raske vaielda.

Henry, oled sa kindel, et pank näeb, et tegemist on just teenustasuga? Nende jaoks läheb kaardilt maha lennupiletite arve ja kogu moos.

Kusjuures, ka ülekandega maksmisel ei oleks pääsenud teenustasust, seda valikut klikkides läks arve kogusumma kohe 50 euro võrra suuremaks.

Kui tagasimaksest keelduvad, siis on küll alust Tarbijakaitset teavitada, aga nagu ma aru saan, siis nad maksavadki selle raha tagasi. Lihtsalt kõik ei oska küsida. Muidugi võib Tarbijakaitset ka enne teavitada, aga ma julgen arvata, et vastus oleks sama - ootamatu ja ühekordne tehniline rike.

Ostsin täna Tickets.ee piletid Bangkokki ja maksin 42 eurot teenustasu. Loodan, et siinsete kommenteerijate positiivsete kogemuste valguses saan ka selle raha tagasi. Aga enne igaks juhuks ei küsi, kui piletid käes :)

Qatar ise pakub küll välja sellise vahega ja lühemagagi.

See on EU direktiiv, täpemalt selle täiendatud versioon - Payment Services Directive (PSD2)

Kurikas, milline lennufirma on sul pardale minnes krediitkaarti näha küsinud? Ja veel korduvalt, kas sama firma või mitu erinevat?

Mul pole oma rohkem kui paarikümne aastase lennukogemuse juures õnnestunud niisugust asja kogeda.

Hotellidel on küll aeg-ajalt kirjas, et kohapeal palutakse esitada sama krediitkaart, millega broneering tehti, kuid ka seda saab eelneval informeerimisel muuta.

Kiwi teema on laualt maas, nende hind on veelgi enam tõusnud (Easyjeti lehel ikka vana hinnaga) ja sama ühendust veidi odavamalt pakub nüüd ka tegija nimega Flyhack. Kuna neilt ostmise plaani pole, siis pole ka uurinud, kes v mis see on,

Arvatavasti tuleb konkreetsete lennujaamade kohta küsimiseks eraldi teema teha. Olen iagtepidi uurinud ja lugenud, kuid mõned küsimused on ikka õhus.

Pärast seda kaarditasude muudatust on raske leida Momondost teisi pakkujaid peale kiwi.com-i. Vähemalt minu sihtkohta (Mallorca) ei ole mul see viimaste nädalate jooksul enam õnnestunud.

Vatse, ma kahtlustasin jah, et kiwi.com müüb mulle samamoodi neli eraldi piletit, nagu ma isegi osta saaksin. Ma ei tea, kuidas Easyjetiga praegu on, kas nad müüvad jätkulende? Otsida lasevad ju küll, nii et pealtnäha ostad jätkulennu. Samas see hoiatus, mida nad kuvavad (teie lendude vahe on vähem kui 24 tundi) viitab, et nad ise mingeid garantiisid ei anna ja riske ei võta.

Kiwi.com garantii muudab küsitavaks juba see, et vähem kui 48 tundi enne lendu tehtud muutuste puhul ei saa ma enam valida, kas võtan uued piletid või raha tagasi - seda otsustavad siis nemad. Aga mul ei ole päris puhkusereis, oleks vaja ikkagi kohale jõuda. Mõtlengi seda, et kui kiwi müüb mulle neli eraldi piletit, siis mis vahet seal on, sama hästi võin ju ise need neli eraldi piletit osta. Nagu öeldud, on kiwi.com piletid märksa kallimad, mitte sugugi ebareaalselt odavad. Kui nad mulle midagi käegakatsutavat juurde pakuks, siis võiks ju rohkem maksta, aga muidu...

Miks Schipholis 1:40 vähe on? Käsipagasiga loomulikult minek. Schipholi sait annab ümberistumisajaks 40 minutit. Tripadvisori foorumites öeldakse, et 1:20 ja isegi tund on igati piisav. Mul on 1:40, turvakontrolli ega passikontrolli läbima ei pea, mille peale mul see aeg seal kuluda võiks?

Iseenesest Nordea kindlustuse ainus välistus, mis antud olukorras kehtida võiks, on see: "Kindlustus ei kata kulusid, mis on seotud väljuvale transpordivahendile või jätkureisile hilinemisega, juhul, kui kindlustatud isik ei ole väljumiskohta saabunud transpordiettevõtja kehtestatud kirjalike juhiste järgi. " Ajalist piirangut antud ei ole. Mul on ju alust eeldada, et sel juhul lähtun konkreetse lennujaama nõuetest?