Viimased kommentaarid

Ma julgen arvata, et kui TA oleks oma postituses veidi detailsemalt väljendunud, siis oleks ka foorumlaste reaktsioonid teistsugused olnud - kuskilt ei tulnud ju alguses välja, et VM selle ettepaneku tegi ja Tallink juba nõus oli. Jäi mulje, et keegi kutsub rahvast üles nõudma VM-lt Tallinki laeva väljumisaegade muutmist.

Kas seal ei või olla asi selles, et sul on check-in tehtud? Tavaliselt see välistab igasugused muudatused.

kat 1273 tõi sisse selle tõendi teema - ma olen juba mitu päeva mõelnud, et huvitav, kuhu ma peaksin seda tõendit nõutama minema ja mil viisil oleks võimalik rääkida endale välja see vajalik test, mis näitab, et ma ei ole nakatunud? (Ok, nüüd saab tasulisena teha, aga siiamaani ju ei saanud.) Mitte et ma kuskile hetkel minema hakkasin, aga puhtteoreetiliselt, sest päris paljud riigid nõuavad juba sisenemisel seda tõendit.

Aitäh, Merle V., sellega on siis selge nüüd. (Mitte et ma enne kahelnud oleks, aga...)

maria1235, kuhu lend on? Võid ju veel loota, et tühistatakse, kui pole täna tühistatute hulgas.

Air Baltic ei ole mingeid eritingimusi kehtestanud? Air France, KLM, Lufthansa, Finnair  (ja kindlasti nii mõnigi teine kompanii) lubavad kõigi piletitüüpide puhul kuupäevi muuta kui lend on enne 30.04.

Olukord muutub nii kiiresti, seda vist ei oska keegi praegu öelda, kas Mauritius laseb sind 19.03. Pariisis ümberistumise järgselt riiki.

Tõesti, vaatasin neid privaattransfeere mõni päev tagasi, oli vast kümmekond eurot kallim kui takso, aga nende miinus oli see, et ei saa bussiradadel sõita, seepärast langesid valikust välja.

Vau, seda ma küll ei osanud karta. Ilmselt siis ikka eelmisel õhtul minek. Sel juhul jälle jama, et lennud jõuavad nii hilja, et otsebussiga enam Orlysse ei saa.

Vat seda KLM pakutavat piletit ma üldse osta ei taha, sest TLL- CAY maksab u 1200.- Eraldi TLL-CDG ja ORY-CAY ostes pääseks ca 500 euroga. Seega mul see ühe pileti variant on puhtalt teoreetiline :)

Lihtsalt kummaline tundub, et miks üks neist pakub sellist piletit, teine aga mitte. Loogiline oleks, et Air France vedajana pakub, aga on hoopis vastupidi.

Tfr, Luminoril on põhi- ja lisakaardi kuutasu sama.

Poegkaru, kas hiljuti said kaardi? Paar aastat tagasi ei antud mingit kindlustuse kaarti kaasa. Krediitkaart peab olema reisil kaasas ja see toimib ka kindlustuskaardina.

Tfr, ilmselgelt oleks see parim tegustemisviis, aga nagu ikka, lapsed jäävad haigeks ja kindlustusele tekivad küsimused ikka reedeõhtuti :)

Igaks juhuks küsin targematelt üle:

CDG nii Air Baltic kui Finnair saabuvad 2D-sse, seal lähedal on kohe Le Bus Direct peatus. KUI ma nüüd jään bussile hiljaks või ei mahu peale (tripadvisoris oli päris palju selliseid kogemusi, kuid kas 2D puhul on see üldse reaalne oht - see paistab 2. peatus olevat), siis mis on parim plaan B? Ilmselt uut bussi oodata ei jõuaks. Kas on mõtet panustada nüüd RERile või minna otse takso peale? Kaardilt näen, et taksopeatus on kohe 2D väljapääsude juures, sinna oleks nagunii kõige lühem maa (pole muidugi aimugi nendest vahemaadest, kas tegemist on minutite v kümnete minutitega, aga rong läheb vist nagunii kuskilt kaugemalt?). Lugesin, et taksod võivad sõita bussirajal, äkki ongi siis kõige mõistlikum kohe takso peale minna ja unustada buss ja rong? See u 40 eurot, mille võrra takso kallim on, on igatahes odavam kui eelmisel õhtul kohale minna (mis iseenesest ei sobi hästi) ja kohe kindlasti odavam kui uute piletite ostmine...

Praeguse plaani kohaselt maandumine CDG 9:10 ja väljumine ORY 13:00 (ülemereterritooriumi lend ehk 90 min varem lõppeb check-in. Kõige hullem tipptund on selleks ajaks vast möödas?

Mina jälle siin :) Ilmselgelt ei ole ma ikka veel midagi ära ostnud. Ma lihtsalt ei saa aru, Air France ja KLM on valmis müüma piletid, kus ümberistumisaeg Pariisis on 3:00, 3:10, 3:20 (koos äraantava pagasiga peavad seda sobivaks).  Kas see võiks olla kindlustuse jaoks piisav argument, kui mina ostan piletid, kus lendude vahe on 3:50? Air Baltic jõuab CDG 7:10, Air Caraibes väljub ORY 13:00.

Ma ei ole kunagi aru saanud, mille järgi kindlustus otsustab, et kas mul oli piisavalt aega kahe lennu vahel. Selgelt ei öelda seda ju kuskil välja.

Teine asi, millest ma aru ei saa, on see, et Air France'i lendudele saan ma osta pileti KLM lehelt, aga mitte AF enda lehelt (HEL-CDG/ORY-CAY). Miks nii? Okei, see ei olegi oluline muu kui selle transfeerbussi pärast, aga ikkagi, põhimõtteliselt?

viimastele: te räägite natuke teisest asjast. Keegi ei kavatse nõuda hüvitist kaks korda. Lihtsalt kui kogu perel lähevad piletid vastu taevast, siis pooled teatavad kahjujuhtumist  ühe kaardivaldaja ja teised pereliikmed teise kaardivaldaja kaudu. Meie viieliikmelise pere puhul ei ole lootustki, et 2000€ kataks reisitõrkejuhtumi korral kõik kulud. See, et mõlemal vanemal on kaart, on vajalik juba ka seetõttu, et mõnikord käin ma üksi lastega kuskil. On ka juhtunud, et reisikava ei kattu abikaasaga sajaprotsendiliselt, mis kohe jätaks meid ilma kindlustuseta, kui mul eraldi kaarti ei oleks.

Meil on lisakaart juba sellest (AIG) ajast, kui hüvitislimiidid olid inimese kohta, mitte kaardi kohta, aga praegu tingimusi lugedes on minu meelest üsna üheselt mõista, et kaart loeb, mitte konto. Pank saab ju mõlema kaardi pealt iga kuu teenustasu, miks ei peaks mõlemale kaardiomanikule boonused laienema? Ka tingimustes on kirjas, et "Hüvitislimiit on lisa 1 tabelis 1 nimetatud maksimaalne konkreetse kindlustusjuhtumi korral hüvitatav summa krediitkaardi kohta". Minul on kaart ja mu mehel on kaart, ei tohiks nagu olla mingit kaksipidimõistmist.

Mehis, ehk oskad kommenteerida, vaatsin praegu, et KLM lehelt saaks osta ühe piletina nii, et ORY-CDG ümberistumiseks jääb 3t 20 min? Vedajad Finnair ja Air France. Kiwi.com on üldse valmis müüma ka 3:15 ja isegi 3:05 ümberistumisega.

Aitäh, Mehis! Kas MCT on tavalistele inimestele ka kuskilt nähtav? Proovisin otsida just CDG-ORY, aga kuskilt ei leidnud. 

Kusjuures Air France'i kodulehe järgi on Finnair neil Helsingi liinil partner, aga millegipärast piletit nad mulle oma süsteemist müüa ei tahtnud.

Huvitav, kas 9:45 saabumine CDG ja väljumine 13:00 ORL jääb liiga napikaks? Sätiks 10:20 bussi peale, siis hiljemalt 11:45 kohal. Orly vist päris väike lennujaam, ülemereterritooriumide jaoks kästi kohal olla 90 minutit varem. (Käsipagas muidugi.)

Seda minagi mõtlen, et kui praegu on Pariisist otselend 360, siis vist ei maksa pikalt kaaluda.

Tripadvisorist AF selle suuna lendude kogemusi lugedes ei olnud ka midagi paljulubavat igatahes.

Luminoril muutuvad reisikindlustuse tingimused nii tihti, et ei jõua end kursis hoidagi. Hakkasin otsima, kust uue reisi jaoks reisitõrke lisakindlustus võtta ja mis ma näen, 01.03.2020 juba uued tingimused. Seekord on muudatused siiski positiivsed.

Punktid, millest mina olen puudust tundnud ja mis nüüd sees:

- lennuplaani muudatused,

- reisi ärajäämine reisi eesmärgiks oleva sündmuse ärajäämise tõttu,

tõsi, reisi ärajäämisel on 15% omavastutus.

Tundub, et me jääme siiski senise skeemi juurde. Mingil määral katab madalad hüvitislimiidid see, et meil on abikaasaga mõlemal kaart, sest ühe kaardiga ei pruugi viieliikmelise pere puhul võimalikke kahjusid katta. Ja konkreetselt Luminori puhul ei anna nt Platinum kaart reisikindlustuse osas nii palju rohkem, et tasuks ainult sellepärast vahetada. Teistel pankadel minu jaoks üllatusena piirangud laste osas (nt max kaks last SEB-l, lastel kordades madalam hüvitislimiit) või siis lapse vanusepiir liiga madalal (Swed 21 a, SEB 22 a vs Luminori 24 a.) Rääkimata sellest, et kõik pangad ei pakugi reisikindlustust boonusena, vaid ainult võimalust see krediitkaardile juurde osta.

norsu, minu häda, kui nii võib öelda, on selles, et sihtpunkt on kindel ja ajavahemik ka suures plaanis (23.-24.03 peavad u nädalase reisi sisse jääma).

Buldooza, tiigrisalvi müüakse ka Eestis.

ivo65, kuni tiigrisalvi valmistamisel ei ole kasutatud tiigreid, võid tuua :)

Eelmisel korral oli probleem ilmselgelt kobrades.

Käru kohta ei tea (kas tõesti TUI lehel kirjas ei ole?), aga käsipagas läheb, jah, koos äraantavaga kaalule.