Viimased kommentaarid

Üks reaalne kogemus Finnairi kampaaniatega - 2016 käisime Hongkongis ja pileti hind oli u 450/in. Kampaania oli augusti teises pooles ja reis oli sügisesel koolivaheajal, Tallinnast ja lühikeste ümberistumistega. Minu meelest vägagi hea hind kõrghooaja kohta.

Stahl, kuskohast saan rentida auto ilma läbisõidupiiranguta, et teha 8000 km trip? Ja mis selle hinnaks tuleks?  Aasta tagasi oli vaja rendiautoga kahe päeva jooksul Leedus käia ja juba see oli rendifirmade jaoks liiga palju.

Teemasse ka: Volvo XC90 oli viieliikmelisele perele päris mõnus Norra-reisiks.

Pole küll Hisp teema, aga abednego postitust lugedes meenus, et olen ka ise sunshine.co.uk kaudu saanud Maroko all-inclusive hotelli oluliselt odavamalt kui Eesti turismibüroost.

Nagu reeglitest lugeda võib, siis lähtuda tuleb eelkõige lennukitüübist.

Kaks viimast kogemust aprillist ja maist on sellised, et käsipagasi mõõtudesse mahtunud kohvrid korjati väravas ära (lennud ei olnud täis). Teist kotti polnudki.

Kare Naan, alles hiljuti jagas keegi siin ühes vanas kaarditasude teemas tickets.ee äraütlevat vastust analoogses situatsioonis.

Jah, see on nende uus jokk-skeem ehk siis kui valid mingi muu kaardi peale Visa Crediti, kaob ära see 34,21 eurot soodustust, mida sa paremal hinna juures näed. Kuna kaarditasud ei ole enam lubatud, on tickets.ee valinud sellsie viisi oma kaarditasud endiselt kätte saada ja seni ei ole vist suudetud neile selgeks teha, et see ei ole ok.

Tõin viimane kord Taist mangosid ja ananasse, esimesed olid käsipagasis, teised äraantavas. Põhimõtteliselt jõudsid viisakas seisundis kohale, vaid üks ananass oli vist olnud liiga küps ja saabus kergelt klopituna. Kuna ostsin viimasel hetkel, siis polnud erilist varianti spets pakendeid hankida (lennukis nägin mitmetel pakitud mangosid korvides, kas neid müüaksegi lennujaamas?). Ise pakkisin ohtralt ajalehti mangodele ümber ja siis riiete vahele. 


Lennufirma ei mängi küll mingit rolli, ainult duriani transport on keelatud ja seda minu teada kõigil firmadel.

Huvitav, kas see skeem, mida tickets.ee nüüd kasutab, on igati jokk?

Momondos kuvatakse hinda X ja kui ostma hakkad, siis endiselt ka tickets.ee lehel hind X ning ühegi kaardi taga ei ole lisanduvaid kaarditasusid (on kirjas +0 EUR), kuid Visa Crediti taga on kirjas -15 EUR. Ometi muutub makseviisi valides hind 15 euro võrra kõrgemaks, Visa Crediti puhul jääb samaks. Ma saan aru, et vahendaja võib ühele kaardile soodustusi teha, kuid kas kuvada ei tuleks siiski normaalhinda, mitte soodushinda?

Tulin just kaks ndl tagasi Doha-Stockholm ja edasi Tallinnasse LOTiga, mitte mingit küsimustki ei olnud, kas saab v ei saa pagasi lõpuni registreerida. 

Pagasit ei ole vaja välja võtta ja Qatar müüb isegi 35 minutilise ümberistumisajaga lende Arlandast. Või sul ei ole lennud samal piletil?

VOA ju täitsa olemas (ja tõesti, 3x odavam kui saatkonnast täiemõõtmelist viisat taotledes), aga eeldab, et sa suudad ja tahad oma reisi Hiina riigi viisareeglite järgi parajaks sättida. 

40 min on küll raskesti usutav. Sõitsin hiljuti esimese shuttlega (väljumine kl 5) ja ühest lennujaamast teise läks ikkagi nõks üle tunni, kuigi liiklus oli sisuliselt null.

Pole õnnestunud ammu viibida kuskil, kus sms-ühendus ei toimiks, seega ei oska ka kahtlustada mingeid raskusi mobiil-id osas. Küll aga hiljuti Tais ei piisanud hotelli wifist smart-id kasutamiseks. Signaal oli, niisama surfata ka sai, aga panga saidi ja smart-id jaoks jäi pakutavast väheks.

Pagan seda teab, mille järgi neid tiitleid siis antakse. Kuna ise sain pärast ca viiendat broneeringut (tõsi, mõni neist päris pikk ja mõni neist päris kallis kohas), siis arvasin ka, et 90% bookingu kasutajaid on geeniused.

Majutusasutuse tasu ja otsingutulemuste teema tõusetus siin ja päike12 kirjutas, et kaardiotsinguga kuvatakse kõiki tulemusi majutaja panustamisest sõltumata. Ise olen küll täheldanud kummalist anomaaliat just kaardil kuvatavate tulemuste osas - osasid hotelle lihtsalt ei ole kaardil, kuigi 100% on need olemas ja broneeritavad.

Kui ise teadvusel ja valvel olla, siis kuidas on võimalik kõhukotist midagi pihta panna?


Üldiselt pean end ka päris palju reisinud inimeseks, aga ikkagi oli Barcelona metroo esimene koht, kus kellegi higise käe oma käekotist avastasin. Kuna oli pika rihmaga üleõlakott (risti üle), siis avastasin õigeaegselt. Minu meelest ongi cross-body suht ainus kotitüüp, mille puhul saad enne jaole, kui asi tehtud. Muidugi ei tohi kotti seljataga kanda, ikka ees, ja käsi peal, kui rahvarohkes kohas liigud.

Mina just nädal tagasi läksin Dohast 50 min ümberistumisega. Väravas on saatjad vastas, läbida tuleb turvakontroll. Jõudsime ilusti, kuigi minna oli üsna pikk maa, pardale minnes jäi väljumiseni 6-7 minutit, aga pärast meid oodati veel paari reisijat. Stjuardessid lennukis muidugi ütlesid ka, et kui maha jääte, siis kolme tunni pärast läheb uus lend, pannakse selle peale, aga suure tõenäosusega jõuate.

Kas saab siis ainult lennujaaamas broneerida?

Mul on vahemaandumine 7 tundi ja selle sisse jääb ainult üks tuur, kuhu on teoreetiliselt võimalus pääseda, kuid kas ka reaalselt saab... kes teab. Kuskilt jäi silma, et pead tagasi lennujaamas olema kolm tundi enne lendu - no sel juhul ei mahugi mu seitsme tunni sisse mingit linnatuuri. Kogemusi?

maunu, praegu on küll Qatari lehel endiselt info olemas.

Pane parem tripadvisorisse see pakkumine, siin ei ole vast nii palju rahvast liikvel, kes just sellesama otsa tahaks samal ajal teha.

Hongkongis saad deebetkaardiga ka ATMist sula.

Olen teistes teemades juba kirjutanud sellest, et maksin sel nädalal bravoflyle 60€ ja tickets.ee-le 47€. Kavatsen tagasi küsida, kui lend tehtud.

Neg kogemusele vastukaaluks ei saa jätta mainimata, et eile ostsin nii Ryanairi kui Eurowingsi lehelt piletid ilma teenustasuta, samuti ei võtnud paar ndl tagasi teenustasu ei Easyjet, LOT ega Transavia.

Markus1, kas ma saan õigesti aru, et sinu meelest on klient süüdi, et ostab selle hinnaga pileteid, millega lennufirma neid pakub?

Väga imelik. Ma võiksin pea anda, et veel mõni nädal tagasi olid aprilli lõpuks Tallinn-Berliin lennud olemas. Otsisin ise varianti, kuidas saada Tegel-Mallorca lennu peale, kuid Easyjeti Tallinnast väljuvate lendude ajad lihtsalt ei sobinud.

Kas kellelgi on ehk värskemaid kogemusi kahe lennujaama vahelise bussiga? Kas sõiduaeg on sama ehk siis 1-2 tundi?

Minu lend saabub S. kl 4 hommikul, lähen esimese bussi peale, mis väljub kl 5:00. Sel kellaajal sõites, kas võib minna üle tunni? 6:40 lennuga ei hakka riskima, aga mind huvitab, kas võin osta piletid 7:25 lennule või on ka see risk?

Ja teine asi - kas Nok Airil on nüüd ka ainult käsipagas hinnas? Siiamaani olen igalt poolt lugenud, et Tai kohalikke lende tegevatest firmadest ainult Air Asia ei anna hinnas reg pagasit. Iseenesest tulen käsipagasiga, aga võimalik, et kaal ei mahu 7 kg piiresse.