Viimased kommentaarid

MerilinR, kas sellele piirangule kuskilt viidet ka saaks? 

Üks kott tähendabki ühte kotti, ei mingeid lisasid.

Kuskohas on kirjas, et ei tohi olla wheeler bag?

Fibin, sinu küsimusele ei oska hetkel vist ükski mees maailmas vastata. Samas, kõik Kariibi mere saared ei ole ju sugugi UK-ga seotud ja teisalt, Jamaika endise Briti asumaana nõuab eestlastelt viisat. Nii et võta siis kinni.

Praegu ei ole küll allianssi mittekuuluvatest ühelgi paremaid tingimusi kui Finnairil. 

ftc, kas räägid teoreetiliselt või on sul kogemus? See grupiteema on tegelikult üsna ammu, aga grupisisest punktide liigutamist ei loeta käibeks ja minu teada punktide aegumistähtaeg jääb ka samaks nagu see oli selle inimese kontol, kust üle kandsid. Või siis hakkab kõigi punktide 18 kuud uuesti tiksuma, kui liikumine toimub?

 Minul konkreetsetel juhtudel jäi hind samaks.

E.T., ma arvan, et aeg hakkab siis tiksuma - ei arvestata mitte templi/kleepsu saamise kellaaega, vaid lihtsuse mõttes hakkab kõigil aeg jooksma järgmisest kuupäevast.

Väike update booking.comi ja Finnairi suhete kohta.

Punktide jõudmine Finnairini võtab kuni kaks kuud (mul läks reaalselt kuus nädalat) ja kuni booking.com kaudu broneeritud majutus on ööbitud enne punktide aegumist, siis hoolimata olemasolevate punktide aegumisest etteantud tähtajal saab need punktid tagasi niipea kui bookingult on info kohale jõudnud. Mul oli majutus paar nädalat enne punktide aegumist ja täpselt nii see toimus - algul nulli ja siis punktid tagasi.

Oluline detail: bookingu lehele tuleb broneeringut tegema minna iga kord läbi Finnairi lehe, ainult sel juhul läheb tehing kirja. Ma naiivselt arvasin, et piisab ühekordsest kontode sidumisest, kuid nii see ei ole. Mul siis läks seekord nii, et aegumisest said punktid päästetud mingi üliodava pastoraadis ööbimisega, kuid sellele järgnenud reaalselt punkte toovad majutused ei läinud arvesse. Bookingu punkte tagantjärele taotleda ei saa.
Finnairi saidil olev tabel sind ei aita? Seal on
Turistiklass Y 100%
Turistiklass B M U H 50%
Turistiklass Q V W 25%

See viitab vist küll potentsiaalsele probleemile, kui ammu tegevuse lõpetanud lennufirma pileteid osta saab?

Mul tekkis nüüd viimaseid postitusi lugedes kerge segadus - mis teeb Phu Quocist nii erilise sihtpunkti, et hakata sinna liinilendudega seikelma? Kas selle koha võlu ei pidanud olema mitte selles, et sinna saab paketikaga otse ja ilma viisata? Liinilendudega kaob see pluss ju ära.

Finnairil on tekkinud lähiminevikus üks väga arvestatav punktikogumiskanal - booking.com. Mõnekümne euro eest võetud tuba kasvõi kodulinnas lükkab 18 kuu võrra edasi punktide aegumise.  Punkte iseenesest eriti ei kogune, aga see polegi antud teemas ju oluline, peaasi on käive.

Minu meelest on alaealistel üksi reisides kõige suurem probleem see, et reeglina ei luba hotellid alla 18 a üksi sisse registreerida.

jaanusm kirjutas,
Kui mul vahendajana mingeid kohustusi ei oleks, paneks ma hommepäev postaali püsti ja hakkaks raha koguma.

Mul nüüd küsimus: aga Cherry täpselt nii ju tegigi?

sebin, mis vahet seal on, kas eraldi ostetud või krediitkaardiga kaasa tulnud kindlustus?


Kui mul kindlustust ei oleks, siis ma ei broneeriks ka hotelli, mida ei saa tühistada.  Kui on kindlustus, võib ka hotelli ette ära maksta.

Norwegianil on minu meelest Tallinnast erakordselt kõrged hinnad, vahet pole, kas osta pikalt ette või vahetult enne.


Lisaks oli kuu-paar tagasi Kanaaridele pileteid otsides Norwegianiga see probleem, et azair.comis olid N hinnad alati reaalajas kontrollimata ja klikates muutusid ca 3x kallimaks kui esialgselt. Seda mustrit nähes kadus igasugune soov nendega üldse arvestada.

smallisland mainis, et Ryanairi lennugraafkutes õhku (ja tegelikult mu isiklik, kuigi mitte eriti suur, kogemus näitab sama), aga ise lennupileteid otsides vaatasin, et nt TLL-EDI lennud jõuavad regulaarselt ca 20-minutilise hilinemisega kohale. Ehk siis võib olla nii ja naa, tasub konkreetse liini statistikat vaadata.

Natuke off-topic, aga Raul_R, kuskohast sa neid lennujaamade min ümberistumisaegu vaatad? Kas see on enam-vähem avalik info või peab selleks nt reisibüroos töötama? Mõne lennujaama kodukal on see leitav, kuid alati mitte.

Mõnikord on selline piiripealne case, et ümberistumine nt 1:55 ja kindlustustingimustes ei ole alati selgelt öeldud, et peab kaks tundi olema, siis oleks hea teada, mis ametlikult on.

Aurinko hiljuti reklaamis, et lendavad Finnairiga, aga lähemal uurimisel selgus, et ikkagi väga piiratud ajal ja ülejäänud reisid Smartlynxiga.

Sandero kirjutas:


kui selle põhjuseks on:

• regulaarliinil sõitva või muu kindlaksmääratud väljumisajaga transpordivahendi:
- kõrvalekaldumine sõidugraafikust;

Ma ei tea, kas ma saan asjadest valesti aru või mis, aga minu meelest kirjeldatud juhtum küll siia alla ei käi. See ei ole ju kõrvalekaldumine, vaid lennuplaani muudatus. Kõrvalekaldumine sõidugraafikust oleks siis, kui lend ei toimu graafikupäraselt, kuid see ei ole ette teada.

Lennuplaani muudatus ei ole päris standardne reisitõrke punkt. Kasutasin Nordea kuldkaardiga kaasa tulevat AIG kindlustust ja hävisin ise sarnase asjaga kevadel. Kui teemaalgatajal on lennuplaani muudatus reisitõrkega kaetud, siis on tal vedanud.

vatse kommentaarile kommentaariks: Finnair sildistab juba mitu aastat agaralt käsipagasit.

norsu, teoreetiliselt on muidugi võimalik oma kott pileti registreerimise ajaks kuskile nurga taha jätta, aga ma ei usu, et kugi paljud inimesed seda võimalust kasutada tahaksid. Meil ootasid lapsed veidi eemal, kuid kohe paluti kõigil leti juurde tulla ja kaalule läksid ka laste väiksed seljakotid.

Charterlendude puhul on 5-6 kg täiesti tavaline käsipagasi kaalupiir. Ja käsipagasi kaalumist harrastavad ka just charterid. Isiklik kogemus nii Tui kui Thomas Cookiga.  Kui ikka letis check-in, siis pole mingit varianti kaalumist vältida.

Käsipagas läheb ka seetõttu juba kaalule, et minu nimetatud firmadel on käsipagasi ja registreeritud pagasi kaalulimiit ühine.