Viimased kommentaarid

Kadri_L kirjutas: Ükskõik kuidas ja mis kaudu ka ei vaataks neid pileteid ja majutusi, siis lõpptulemusena on mugavam ja mõistlikum minna ikka pakettreisiga, sest omal käel kokku pandud ümberistumistega reisi ja pakettreisi vahe (kui seda üldse on), on nii väike, et ei kompenseeri minuarust seda ümberistumistega tekitatud aja- ja energiakulu ära.

Sellega on nüüd nii, et mis kellelegi oluline on. Mina olen nt iga kell valmis ümberistumisega (või Helsingist) lendama juba ainuüksi selle nimel, et vältida Smartlynxi lennukeid. Pluss pooltel juhtudel kujuneb lend nendega sama pikaks kui ümberistumisega - kas nad üldse saavad kunagi graafikujärgselt lennujaamast minema?

Jah, vaatasin vahepeal ise ka natuke sügavamalt sinna N lennuaegadesse ja asi ongi tõenäoliselt selles, et N ei paku oma süsteemis lende välja, kui need jäävad erinevatele kuupäevadele.

Täielik peavalu on leida normaalse hinnaga (alla 250.-) lende isegi siis, kui olla kuupäevade osas mingil määral paindlik. St hea hinna ja lühikeste ümberistumistega lennud on isegi olemas, aga kui lähemalt vaatama hakkad, siis selgub, et vahemaandumine 1:20 on nagu kiuste just Stanstedis...

Lennuplaanide avaldamisest veel: BA avalikustas eelmisel aastal oma Tln-ühenduse alles novembris. Vahetult enne seda sai 25 inimesele 2,5 korda kallimad piletid ära ostetud.

Mondrai, vt Norwegiani lehelt nt TLL-PMI aprillis. Sinna saab, tagasilennu kohta tuleb teade, et lende pole.

norsu, ninatark olemise asemel võinuks kohe viidata, mida ma valesti ütlesin. Kevadisest uudisest ei suutnud kahjuks midagi uut leida ja eks ole ka hulk vett vahepeal merre voolanud.

Ryanairi lehel 04.12.2017 oleva info põhjal järeldasin tõesti, et ilma pagasita saab osta jätkulende ka Stanstedi kaudu (kevadel nad teatasid, et aasta jooksul alustavad, sellest on nüüd tükk maad üle poole aasta möõdas, nii et poleks imekspandav). Selgelt on öeldud, et reg pagasiga saab jätkulende ainult läbi Fiumicino. Minu loogika ütleb, et kui jätkulende saaks ainult läbi Fiumicino, siis oleks nii ka öeldud. Ei ole hetkel aega otsima hakata, kuidas päriselt on, aga sa paistad teadvat - jaga oma teadmisi siis ka meile.

Vatse kirjutas, et Ryanairil on kõik lennud eraldi piletitel ja seega ei lähe neil midagi arvesse. Teemaalgatajal on siiski õigus, Ryanairil on täiesti olemas jätkulendude võimalus nüüd. Jah, neil on omad tingimused, nt maksimaalse ajavahe osas (ei ole vist kuigi tavaline?).

Jätkulendude minimaalne vahe on Ryanairil 2,5 tundi.

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/faq-overview/Making-a-reservation/Connecting-flights

Õunauss, kas sul õnnestus auto sama hinnaga lisada?

Oo, ma tänan! Ma ei saa lihtsalt aru, kuidas ma kunagi seda advanced searchi kasutanud ei ole...

Kui siin juba sel teemal arutlemiseks läks, siis mul oleks ka üks küsimus.

Kas mõnel otsingumootoril on ka võimalus piiritleda vahemaandumise pikkust? Mul on sihtpunkt, kuhu esmapilgul on võimalik leida väga normaalseid pakkumisi, kuid paraku selgub iga kümnel juhul, et lend läheb läbi Stanstedi lennujaama ja kui mistahes muus lennujaamas piisaks sellest 1:20-st, siis Stanstedis, ma saan aru, oleks vaja kaks või isegi kolm korda pikemat aega ümberistumiseks. Kas mu ainus võimalus on kõik pakkumised lahti klikkida? Ma saan aru, et momondos ma saan STN eest linnukese ära võtta, aga see ei ole ka päris see, mida mul vaja on, st täielikult välistada ei taha läbi Stanstedi lendamist, sest üldjuhul soodsad lennud seda just läbivadki. Tahaks lihtsalt hea hinnaga pileteid leida :)

Kiire guugeldamine viitas, et Qatar nime muuta (st reisijat vahetada) ei lase. Oleks tore, kui ma eksiksin, aga flyertalk.comi lugedes jäi küll üsna ühene mulje.

Minu Kuuba-kogemus jääb aastasse 2009 ja eredaim hetk ise roolis olles oli siis, kui maantee, mis kaardi järgi pidi viima sadade kilomeetrite kaugusele, kui õigesti mäletan, siis suisa saare teise otsa, lõppes äkki nagu noaga lõigatult mingil kruusasel platsil. Kohalikud teadsid rääkida, et sel hetkel oli lõppenud rahavoog Nõukogude Liidust. Aga kaardile oli tee jõudnud ja huvitavalt kombel püsinud seal aastaid. Ehk loodeti iga kord uusi kaarte trükkides, et varsti õnnestub tee lõpuni ehitada?

Üldmulje oli aga selline, et vaatamisväärsused olid suhteliselt hästi sildistatud ja viidatud, probleeme tekkis lihtsalt niisama ringi sõitmisega, ühest asulast teise jõudmisega.

Hispaania keel oli hädavajalik, aga eks aastast 2009 ole ka üsna palju vett juba merre voolanud. Kuuldavasti olevat Havannas juba mitu kohta, kust kaardiga sularaha saab võtta.

kylli999, sa ise kirjutad, et ei süvenenud tingimustesse. Tõepoolest on tingimustes (ja kõigil seltsidel, mitte ainult Nordea vahendataval AIG-l) kirjas, et lennufirma vastutusel olevad juhtumid tuleb lahendada lennufirmaga. Sinu oma just selline oligi. Oleks sa enne Finnairi piletite ostmist kindlustusseltsiga ühendustki võtnud, oleksid kohe seda teada saanud.

Olen ise võtnud põhimõtteks, et selliste kulude osas, mida ma kindlasti kanda ei suudaks/tahaks, tuleks enne kulutuste tegemist kindlustusega ühendust võtta.

PS See, et pank vahendab kindlustust, on tavapärane. Minu jaoks pigem lisab usaldatavust, kui vähendab. Igaüks jäägu oma liistude juurde.

Norsu, Nordea on tingimustes kõik selgelt kirjas, midagi ei ole vaja tõlgendama hakata v ise lisada.

"Kindlustus kehtib ka kaardiomaniku vähemalt 14 aastase kuid alla 79-aastase abikaasa/elukaaslase suhtes, kes reisib koos kindlustatud kaardiomanikuga. Abikaasa/elukaaslane tähendab kaardiomanikuga abielus olevat abikaasat või registreeritud kooselupartnerit või mitteabielulist elukaaslast, kes ei ole suguluses kaardiomanikuga ja püsivalt elab koos samas leibkonnas kaardiomanikuga nagu oleks temaga abielus. Kindlustus kehtib samuti kaardiomaniku laste, lapselaste, võõraslaste, lapsendatud laste ja kasulaste suhtes kuni nende 22-aastaseks saamiseni ja seni, kuni nad elavad kaardiomanikuga samas leibkonnas, või kaardiomaniku lapse suhtes, kes elab oma teise vanema juures, sel ajal, kui laps reisib koos kaardiomanikuga. Kuni 22-aastased lapsed ja lapselapsed, kes õpivad statsionaarses õppes, on koos kaardiomanikuga reisides samuti kindlustatud ka juhul, kui nad ei ela sel ajal samas leibkonnas."

Meil on Nordea Goldiga kaasnev kindlustus olnud juba aastaid, kuid mingeid kogemusi jagada ei oska - ühtegi kindlustusjuhtumit ei ole olnud.

Norea suur pluss on tõesti see, et kulutusi ei pea tegema krediitkaardiga.

Reisi pikkus 90 p on minu meelest standardtingimus.

Ma saan ka aru, et neil on saabumisaeg, väljumisaeg seevastu varieerub. Järelikult ei ole mingi vajadust täpselt kahe tunniga kohale jõuda.

Peale lennufirmaga seotud tõrgete on ju veel igasuguseid muid võimalusi, kuidas oma lennust maha jääda. Nende vastu ühe piletiga lendamine ei kaitse. Hinda ise oma riske - minu jaoks on reisitõrkekindlustusel alati mõte, kui just ei ole tegemist 10-eurose Helsingi-kruiisiga.

834arr, piisab ju, kui sa neis paigus oma seadmega netti kasutasid või oma FB/Google kontole sisse logisid. Rohkem ei ole reklaamide nägemiseks vaja.

Mia kirjutas, et viisa saamine LoWus on minutite küsimus. Sellega ma päris nõus olla ei saa., ise istusime seal mõni aeg tagasi julgelt poolteist tundi. Nii et tasub arvestada ka suurema ajakuluga, kui vaja nt edasist transporti planeerida.

Teemaalgatajal on asjad natuke segamini: ei ole olemas AI hotelle ja AI Pluss (või UAI) hotelle. Need on ainult erinevad paketid, mida võib pakkuda ka sama hotell. Hotelli headusel (sh wifi signaali tugevusel) ja söögi-joogipaketil puudub igasugune omavaheline seos.

Hinnangud hotelli kohta, nagu juba öeldud, Tripadvisorist, söögipakett oma eelistuste järgi.

Üldiselt ikka igaühel (pärast beebiiga ehk siis alates 2 a vanusest) oma liikmelisus. Ma ei tea, kuidas teistel lennufirmadel, aga nt Finnairil laste punktid ei aegu, aeguma hakkavad siis, kui laps täisealiseks saab.

Finnairil on alla 12 a lastele pilet tõesti veidi odavam, kuid vahe ei ole märkimisväärne, kauglendudel 50-60 eurot.

35x20x20 on väikse käsipagasi mõõdud, mille saab igaüks 100% salongi kaasa võtta. See on sama, nagu praegu kehtiv teine, väike käsipagas.

Soovitan alati algallikast (https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/faq-overview/Baggage/What-cabin-baggage-can-I-carry) järgi kontrollida, sest ka selle konkreetse uudise puhul jätsid mitmed Eesti meediaväljaanded kahe silma vahele, et tasuta käsipagasi võimalus jääb endiselt kõigile alles, lihtsalt see kohver, mille enne sai salongi kaasa võtta, läheb nüüd väravast pagasisse ja kätte saab selle pagasilindilt. Rahaliselt ei ole mitte midagi muutunud, endiselt on võimalik lennata pagasi eest juurde maksmata, kuid muudatus omandab mõju neil puhkudel, kui oled plaaninud reisi lühikeste ümberistumisaegadega ja seetõttu käsipagasi kasuks otsustanud. Vat siis tuleb küll 5€ välja käia. Aga see teoreetiline võimalus, et Ryanair su käsipagasi väravas ära võtab ja alla saadab, on alati olemas olnud.

Siin oli ära mainitud, et "kui saatja paneb lapse hilinemisega taksole" - sellist varianti ei ole, sest laps antakse üle ainult kindlale, eelnevalt dokumentidesse kantud inimesele, mitte ei panda taksole või ei lasta niisama lennujaama uksel lahti. Loodan, et ka teemaalgataja teab seda.

Miale: Swedil on kindlustatut puudutav info reisitingimuste esimesel lehel, mõistete all - ei saa kuidagi öelda, et oleks raskesti leitav. Juhin tähelepanu, et ei ole ainult abikaasa, on ka elukaaslane ja lapselapsed isegi. Keda veel võiks mõiste "pere" hõlmata?

Nordea kuldkaardi reisikindlustus kehtib lausa kuni 22-aastaste laste puhul ilma õppimise lisaklauslita.

Päike12 segas nüüd kokku kindlustatule ja kaaskindlustatule kehtivad nõuded. Kui su naisel on samuti kuldkrediitkaart ja sellega kaasnev kindlustus, siis on ta ise kindlustatu ja loomulikult kehtib teile mõlemale ka eraldi, teine teises maailma otsas reisil olles kindlustus. Kõik pereliikmed, kellel ei ole kaarti, on kaaskindlustatud ja neile kehtib kindlustus ainult siis, kui kaardiomanik nendega koos reisib. See punkt on sama nii Swedi kui Nordea puhul. Muude erinevuste kõrval siis üks olulisemaid see, et üks nõuab reisikulude tegemist kaardiga (või seotud kontodelt) ja teine mitte - muutub eriti oluliseks, kui reisida ka tööga seotult, nii et tööandja maksab reisikulud. (Iseenesest ei ole kaardiga piletite vm ostmine küll abs vajalik kulude tõestamiseks.)

834arr küsis Nordea Gold kaardi kohta - Nordea ei nõua, et reisikulud oleks makstud selle kaardiga. Oleme kasutanud kuldkaardiga kaasa tulevat kindlustust (kehtib kõigile pereliikmetele, aga kaardiomanik peab olema reisil kaasas) mitmeid aastaid, aga kindlustusjuhtumite osas ei oska kaasa rääkida, neid pole lihtsalt olnud.