Viimased kommentaarid

Väga huvitav,. tln lennujaama lehe järgi tõesti lendab, aga Ryanairi enda lehelt küll osta ei õnnestu? Mitte ühtki lendu ei ole pärast 04.11. ja viimane tagasilend juba oktoobris.

Hakkasin Tatiana soovitusel Paphost vaatama - lennud lõppevad oktoobris ära paraku.

See nüüd küll enam tšarterlendu ei puuduta, aga kuna teema on nagunii laiemaks läinud, siis tahaksin tuua ühe põhjuse, miks ei maksa lennujaama minekut päris viimasele hetkele jätta. Kui lend peaks olema üle müüdud, siis maha jäävad suurema tõenäosusega need, kes viimasena tulevad. Puudutab muidugi jälle lende, kuhu netis registreerida ei saa või on vaja pagas ära anda. 

Ise olen seda nüanssi üritanud alati meeles pidada, kui on pikk lend läbi Helsingi. 

Aga muidu, mäletan veel aegu, kui Helsingi lennule sai 15 minutit enne väljumist minna ja on juhtunud ka nii, et Tln lennujaamast helistati, et kas olete ikka tulemas, lend hakkab väljuma... aga nüüd on teised ajad.

mondrail ei ole küll kellegi teisega võidelda peale enda. 


Üks asi on toa hind, teine asi on lisatasud erinevate teenuste eest, aga need kõik on selgelt kirjas. Muidugi, see 6€ toa hind on reklaamitrikk, et hinna järgi järjestades etteotsa saada, kuid samas on need koristamise jms haldustasud apartementide juures ikka väga tavalised, nii et tähelepanelik tuleb alati olla.

Kui antud majutust reserveerima hakata, on selgelt kirjas, kui palju kaardilt maha läheb, nii et võitlemiseks ei ole mingeid argumente.

Your payment details
  • Today you'll pay€ 111
  • When you stay, you'll pay            € 0


Mul oli ümberistumiseks 50 minutit. Lennukis oli umbes 15 inimest samale jätkulennule minemas ja saatjad olid väravas vastas. Turvakontrollis järjekorda ei olnud, aga kujutan ette, et kui oleks olnud, siis oleks meid sellest mööda viidud? Värav oli megakaugel (linnulennult väga lähedal, aga sinna pääsemiseks tuli teha väga suur ring), kuid jõudsime ilusti, isegi väravas jätkus neil veel aega passide üle nurisemiseks. 


Kui lennukis uurisin, kas ikka jõuame, siis öeldi, et kui ei peaks jõudma, siis saame järgmisele lennule, mis väljub tunni aja pärast. Tõsi, igas suunas kindlasti nii tihedat liiklust ei ole.

Kas kinnitamine pole nõutud siiski mingist ajalisest muutusest alates? Ja sellest piirist väiksema muudatuse puhul piisab tavaliselt vedajapoolsest teavitamisest?


Vähemalt mina olen küll saanud meili, et kuna lennuaeg muutus rohkem kui kaks tundi, siis pean kirjalikult teatama, kui aktsepteerin seda (või teatama, et pole uue lennuajaga nõus ja saan raha tagasi). Järeldan sellest, et alla kahetunnise muutuse puhul poleks mu aktsepti küsitud.

Vastustus täpse lennuaja kontrollimise eest pannakse reeglina siiski tarbijale, või olen ma valesti aru saanud?

Nüüd saab juba lehel ringi vaadata, aga pikalt ei ole seal midagi teha, sest ainsana pakutavad Türgi reisid eriti naeratama ei pane.

Juhuks, kui vastus on "ei": kas enam ei ole võimalik saada teist passi? Vähemalt varem anti just sellisteks puhkudeks teine pass. Hetkeseisuga ei ole kursis, sest nüüdse laialdase viisavabadusega (ja piirilt viisa saamisega) on märksa lihtsam oma reise organiseerida..

raimpz, piletilevil ei ole kaardimaksetasu. 

Üks reaalne kogemus Finnairi kampaaniatega - 2016 käisime Hongkongis ja pileti hind oli u 450/in. Kampaania oli augusti teises pooles ja reis oli sügisesel koolivaheajal, Tallinnast ja lühikeste ümberistumistega. Minu meelest vägagi hea hind kõrghooaja kohta.

Stahl, kuskohast saan rentida auto ilma läbisõidupiiranguta, et teha 8000 km trip? Ja mis selle hinnaks tuleks?  Aasta tagasi oli vaja rendiautoga kahe päeva jooksul Leedus käia ja juba see oli rendifirmade jaoks liiga palju.

Teemasse ka: Volvo XC90 oli viieliikmelisele perele päris mõnus Norra-reisiks.

Pole küll Hisp teema, aga abednego postitust lugedes meenus, et olen ka ise sunshine.co.uk kaudu saanud Maroko all-inclusive hotelli oluliselt odavamalt kui Eesti turismibüroost.

Nagu reeglitest lugeda võib, siis lähtuda tuleb eelkõige lennukitüübist.

Kaks viimast kogemust aprillist ja maist on sellised, et käsipagasi mõõtudesse mahtunud kohvrid korjati väravas ära (lennud ei olnud täis). Teist kotti polnudki.

Kare Naan, alles hiljuti jagas keegi siin ühes vanas kaarditasude teemas tickets.ee äraütlevat vastust analoogses situatsioonis.

Jah, see on nende uus jokk-skeem ehk siis kui valid mingi muu kaardi peale Visa Crediti, kaob ära see 34,21 eurot soodustust, mida sa paremal hinna juures näed. Kuna kaarditasud ei ole enam lubatud, on tickets.ee valinud sellsie viisi oma kaarditasud endiselt kätte saada ja seni ei ole vist suudetud neile selgeks teha, et see ei ole ok.

Tõin viimane kord Taist mangosid ja ananasse, esimesed olid käsipagasis, teised äraantavas. Põhimõtteliselt jõudsid viisakas seisundis kohale, vaid üks ananass oli vist olnud liiga küps ja saabus kergelt klopituna. Kuna ostsin viimasel hetkel, siis polnud erilist varianti spets pakendeid hankida (lennukis nägin mitmetel pakitud mangosid korvides, kas neid müüaksegi lennujaamas?). Ise pakkisin ohtralt ajalehti mangodele ümber ja siis riiete vahele. 


Lennufirma ei mängi küll mingit rolli, ainult duriani transport on keelatud ja seda minu teada kõigil firmadel.

Huvitav, kas see skeem, mida tickets.ee nüüd kasutab, on igati jokk?

Momondos kuvatakse hinda X ja kui ostma hakkad, siis endiselt ka tickets.ee lehel hind X ning ühegi kaardi taga ei ole lisanduvaid kaarditasusid (on kirjas +0 EUR), kuid Visa Crediti taga on kirjas -15 EUR. Ometi muutub makseviisi valides hind 15 euro võrra kõrgemaks, Visa Crediti puhul jääb samaks. Ma saan aru, et vahendaja võib ühele kaardile soodustusi teha, kuid kas kuvada ei tuleks siiski normaalhinda, mitte soodushinda?

Tulin just kaks ndl tagasi Doha-Stockholm ja edasi Tallinnasse LOTiga, mitte mingit küsimustki ei olnud, kas saab v ei saa pagasi lõpuni registreerida. 

Pagasit ei ole vaja välja võtta ja Qatar müüb isegi 35 minutilise ümberistumisajaga lende Arlandast. Või sul ei ole lennud samal piletil?

VOA ju täitsa olemas (ja tõesti, 3x odavam kui saatkonnast täiemõõtmelist viisat taotledes), aga eeldab, et sa suudad ja tahad oma reisi Hiina riigi viisareeglite järgi parajaks sättida. 

40 min on küll raskesti usutav. Sõitsin hiljuti esimese shuttlega (väljumine kl 5) ja ühest lennujaamast teise läks ikkagi nõks üle tunni, kuigi liiklus oli sisuliselt null.

Pole õnnestunud ammu viibida kuskil, kus sms-ühendus ei toimiks, seega ei oska ka kahtlustada mingeid raskusi mobiil-id osas. Küll aga hiljuti Tais ei piisanud hotelli wifist smart-id kasutamiseks. Signaal oli, niisama surfata ka sai, aga panga saidi ja smart-id jaoks jäi pakutavast väheks.

Pagan seda teab, mille järgi neid tiitleid siis antakse. Kuna ise sain pärast ca viiendat broneeringut (tõsi, mõni neist päris pikk ja mõni neist päris kallis kohas), siis arvasin ka, et 90% bookingu kasutajaid on geeniused.

Majutusasutuse tasu ja otsingutulemuste teema tõusetus siin ja päike12 kirjutas, et kaardiotsinguga kuvatakse kõiki tulemusi majutaja panustamisest sõltumata. Ise olen küll täheldanud kummalist anomaaliat just kaardil kuvatavate tulemuste osas - osasid hotelle lihtsalt ei ole kaardil, kuigi 100% on need olemas ja broneeritavad.