Kiwi.com garantii?

Tere. Ostsin oktoobris piletid veebruaris 2019 toimuvale Tenerife reisile. Pileteid ostes oli Tallinn-Berliin-Tenerife ümberistumise ajaks märgitud 1 h 10 min, kuid nüüd muudeti see 35 minutiks, mis on ikka liiga vähe (reisin lastega).  Kuna ma ei reageerinud sellele teatele 48 h jooksul, siis nad pakuvad nüüd lisaraha eest(350 eur)  uusi pileteid Tallinn-Riia-Berliin-Tenerife. Kui ma neile kirjutasin, siis vastasid, et kahjuks jah garantii enam ei kehti. Kas mul oleks mõistlik maksta juurde või siis ikkagi loota, et kui ma olen Kiwi.com kaudu piletid ostnud, siis nemad peavad ka vastutama, et jätkulennule jõuaksime? Tänud vastajatele

0
0

Äärmiselt ebatõenäoline, et kiwi.com vastutab. Oleks piletid ostetud lennufirma lehelt ning kõik lennusegmendid ühel piletil, siis oleks edasitoimetamine nende rida.Praegu, aga...kiwi.com on kõigest vahendaja.

0
0

Me ei saa küsimusest teada lennufirmasid ja Berliini lennujaamasid (Tegel või Schönefeld). Nii on midagi raske arvata.Kuna ost oli tehtud kiwi.com kaudu, siis eeldaks, et on mingi kombinatsioon Air Balticu ja odavlennufirmadega. Sel juhul oli see jama sisse kodeeritud juba piletit ostes, sest odavlennufirmadega tunnine ümberistumine lausa norib probleemi.Kiwi.com pole antud info põhjal millegi eest vastutav, kui ümberistumise garantiid ei ostnud.

0
0

Tegelikult  peaks ikka Kiwi vastutama,kuna tema myys  teile piletid! Mul oli kunagi probleem piletitega ja lennufirma ytles otse välja.et poorduge vahendaja poole,kuna tema myys piletid!

0
4

Oeh. Kirjaoskus on nähtavasti selges korrelatsioonis müügitingimuste lugemise võimekusega.

2
0

Teemaalgataja viitab ehk sellele teoreetilisele kiwi.com garantiile, mida nad pakuvad? Ma küll ei tea, kas see tõesti võiks kehtida ka 1t 10 min ümberistumise puhul? Ise olin mingil hetkel samas olukorras, et kavatsesin kiwist selle garantii pärast piletid osta, aga tripis kõik ütlesid, et ära ole lihtsameelne  :)

2
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased