Kolka - Ventspils tee

Plaanis sõita mootorrattaga Riiast Ventspilsi mööda rannikut ja sealt praamiga Saaremaale. Kas keegi oskab öelda, kas Kolka - Ventspilsi tee on endiselt kruusatee? Paha ei teeks ka öömaja soovitus (n. kämpingu stiilis) Jurmala ja Ventspilsi lähistel.

Ventspilsi külje all on kämping, kus ööbida saab. Kuna orienteerumine ei ole minu tugevaim külg ning sõitsime sealt vaid korra mööda, siis ma kahjuks ei oska seletada, kus see täpselt asub. Aga iga kohalik peaks oskama tee kätte juhatada.

Kruusatee Kolkast Mazirbe-ni.20km. täiesti sõidetav. Edasi ei tea.

Ise sai eelmine suvi umbes sama trass läbitud, v.a praamisõit. Kruusatee on korralik, peaks andma tsikliga sõita küll. Üks suht hea ööbimiskoht Ventspilsi lähedal jääbki Kolka poolt tulles enne linna paremat kätt mere äärde. Ma ei mäleta, kas seal kämpingumajakesed ka olid, ise ööbisime perega peamaja kõrvalhoones neljases toas. Hinnaklass oli igati soodne, tuba lihtne, kuid korralik. Kuna mälu on nagu ta on, siis mingeid konkreetseid numbreid või nimesid enam öelda ei oska, aga eks kui kuskilt mingi turismikaardi võtad, siis sealt näed. Jurmala lähedal ööbisime legendaarses Nemo kämpingus. Selle pleissi kohta on siin foorumis mitmeid teemasid. Maitseid on mitmeid, mina isiklikult seda kohta maapõhja ei neaks.

Läbisime jaanipäeva paiku Kolka - Ventspilsi vahelise tee autoga.See oli karm, kuna vihma sadas ja peale Mazirbet läks tee ikka päris hulluks.Vaatasime just vastu tulevaid tsikkli inimesi ja tuntsime sügavalt kaasa.Meil oli auto taga ka haagis võibolla see raskendas teepeal püsimist.Kuiva ilmaga on ehk olukord teine ja läbimatu see tee ka ei ole.

Tee on norm, ma ei saa aru, miks seda kardetakse! Sõtsime 23.07 (autoga küll) Kolka-Ventspils ja teel polnud ühtki auku, normaalselt 90-ga läbitav. Lai ja sirge kruusatee, isegi igav sõita. Ventspilsi poolne osa oli nati treppis kohati ainult. Tolmu oli muuidugi piisavalt, aga see kuulub ju kruusatee juurde!