Küsimus lennupiletite kohta

HMV viisa olemas ja pilet veel ostmata. Kindlasti on antud teemal juba küsimus esitatud, kuid küsija suu pihta ju ei lööda. Kas põhimõtteliselt saab ise oma lennud kokku panna? Kui aga vahepeatused on näiteks Dubais, Hiinas, Malaisias jmt võimalikud kohad, siis kas lennujaama transiitvisat pole vaja, kui edasilend toimub 24 tunni jooksul? Äkki keegi, kes Austraalias käinud jätaks oma kontakti?

Heips!
Kas see ei läheks liiga kirjuks kui sa igal maal võtad erineva lennukompanii?
Lihtsam on ju ühega lennata kohale. Näiteks Londonist lähed kuni lõpuni ühega.
Ja võta ka seda arvesse, et terminalid võivad olla suured ja erinevates kohtades...
Ja arvesta ka tõsiasjaga, et lennukid võivad ka hilineda, jäta piisavalt aega kahe lennu vahel. Mina isiklikult ootaks lennujaamas kasvõi 9h kui laveeriks nibin nabin 2h

Tänud vastukaja eest! Tegelikult ma päris seda ei mõelnudki, et mitu vahepeatust teha ja igasse riiki siseneda, aga põhimõtteliselt tuleks sinna sõiduks kindlasti ikka üks vahepeatus Euroopas ja teine väljaspool Euroopat teha. Kui nüüd näiteks Stockholmist Air Chinaga Pekingisse sõita ja seal umbes 6 tundi oodata Austr. lendu, siis kas peab olema eraldi lennujaama transiitviisa, kui ma tegelikult ju transiitsoonist väljuma ei pea? Ja pagasit ju ka seega välja ei võta? Antud sihtkohta jõudmiseks oleksid võimalikud vahepeatused lisaks ühele Euroopa linnale veel, kas Dubais, või Malaisias või Hiinas või Hong Kongis ja kas nendes riikides peatumiseks, vähem kui 24 tundi, peaks siis hankima juba enne sõitu eraldi viisa või kuidas sellega on? Ja kui palju aega peaks arvestama, ümberistumiseks?

Kas netist lennupileteid ostes saab kõikjal kasutada u-neti virtuaalset krediitkaarti?

No ma ei saa inimesest aru, blondiinide mark on maani tehtud,
kust sellised küsimused tekivad.

1)ka virtuaalne krediitkaart on krediitkaardi omadustega - või arvab küsija, et nii Bookinghouse kui ka muud firmad saadavad enne tehingu tegemist meili, et tee oma krediitkaardist pilt ja saada meile?

2)ümberistumist tehes ei peaks küll ühtki ametnikku huvitama elatusvahendite olemasolu - sellest riigist sõidetakse ju õige pea jälle välja;

3)Vot selle uuele lennule suunamisega ongi see värk, et kui pole jätkulend, siis vaatad ise, kuidas saad;

4)Pole ammu läbi viisat nõudva riigi kuskile sõitnud - ent minu terve mõistuse juures kaldun uskuma, et lennujaam on ikkagi selle riigi territoorium. Ja mida tähendab küsija meelest sõna "transiitviisa"?

Nädal tagasi olin Hiinas, oli vahemaandumine seal, ei ole vaja mingit viisat kui 24 tunni jooksul riigist lahkud. Aga peab olema lennupilet edasi.