kui lend tühistatakse?

Tere! Äkki on kellegil kogemusi selles osas kui näiteks lend ära jääb, et kas siis makstakse mingi rahasumma tagasi? Jaanuari alguses alguses Brüsselis minu lend tühistati ja see toimus järgmisel päeval. Jetairi poolt oli ööbimine hotellis+ söögid. Kas mul on õigust nõuda mingit kompensatsiooni, kuna läksin puhkusreisile kus mul oli juba hotelli eest makstud ja ma jõudsin sihtkohta 1 päev hiljem.

Oled mõelnud sellele, et tegijal ikka juhtub ja omal ka ehk vahest midagi läheb viltu. Kas peab iga asja eest kompensatsiooni kohe nõudma kippuma, eriti kui ööbimine ja söök orgunniti?

Kui lend jäeti ära ilma mõjuva põhjuseta, siis on ettenähtud kompensatsioon 250 eur, kui lend oli alla 1500 km ja 400 eur, kui lend oli üle 1500 pikk. Kõigi mõjuval põhjusel tühistatud lendude andmed leiduvad vastava maa lennuohutuse ametis. Loomulikult pöördu lennufirma poole kompensatsiooni saamiseks.

tihtipeale arvavad reisijad, et öömaja ning toidukupong polegi kompensatsioon. kuineid pakuti ning sa võtsid need vastu siis on asi korras sinuga.

aga selleks ju kindlustus ongi, et jama korral ise maksma ei peaks. Varem tuleb mõtelda....

Ööbimine ja toit EI OLE kompensatsioon. Lennufirma on kohustatud need võimaldama igale reisijale kuni järgmise sobiva lennuni. Veel on ta kohustatud võimaldama kaks tasuta telefonikõnet suvalisse maailma otsa, teleksi, faksi või e-posti kasutamise. Kompensatsiooninõuded esitatakse reeglina tagantjärgi. Selline on hetkel kehtiv regulatsioon ja reisijate õigused. Muidugi on kõigil vaba voli lasta endaga käituda nagu hulkuva koeraga.

Vaata - Lennureisija õigusi reguleeriva Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määruse nr 261/2004 järgi peab lennuettevõtja pakkuma KAS piletihinna hüvitamist VÕI muid võimalusi reisi lõppsihtkohta jõudmiseks. Samuti peab lennufirma pakkuma reisijatele hoolitsust (toitlustamist, telefonikõnesid), VAJADUSEL majutust ning transporti lennujaama ning majutuskoha vahel.

Reisijad arvavad,et KÕIK on nende õigused ja kõik tuleks kompenseerida. Loe mitu korda ja mõttega siis peaks sellest lausest ka sotti saama, et tegemist on väga umbmäärase sõnastusega - seega võib pidada uue pileti hüvitamist, toidu pakkumist ning öömaja juba kompensatsioon.

rahaline kompensatsioon on juhul kui lend on ülemüüdud - Hüvitise määr sõltub lennu pikkusest ning marsruudist, samuti ooteaja pikkusest ning võib ulatuda 125 eurost kuni 600 euroni (1955 kroonist 9388 kroonini).

m2rgus6na on siin see "m6juva" p6hjuseta. m6juva p6hjuseta ei j2tagi ykski lennufirma lende 2ra. aga minu kogemused n2itavad, et suurtele saadad kirja ja p6hjendused ja arved ja saad raha, aga v2ikeste k2est (nagu EA) ei saa midagi.