Viimased kommentaarid

Vähe kahtlane susserdamine seal käib. Proovisin osta kolme erinevat piletit. Läbi häda sain esimese eest makstud Visa Classic krediitkaariga, millel teenustasu nagu pole, ehk siis sellega ainult saab näidatud odavamat hinda (teised on üle 10€ kallimad). Teise pileti eest ei õnnestunud maksta krediitkaardiga, hädaldas ikka, et vali õige kaart. Tühistasin selle ära ja ostsin otse lennufirmast. Kolmanda eest paar päeva hiljem ka ei saanud maksta krediitkaardiga, hädaldas ikka, et vali õige kaarditüüp. Proovsin ka teist veebibrauserit. Samas testi mõttes valisin kaarditüübiks "Visa deebet" millel oli 10+€ teenustasu, kuigi kaart on reaalselt Visa credit. Ja näe üllatust, asi toimis ja sai ilusti (rohkem) maksta. Mulle tundub, et see ongi nende äripraktika -- reklaamida odavat hinda aga reaalselt sellega mitte müüa.

See jutt, et raha võtab lennufirma otse on puhas jamps. Kui vaatad pangaväljavõtet, siis seal ilutseb TICKETS.RU / SPB.

Gruusia kant ja eriti Mongoolia mul ka ammu hinges kripeldavad, tundub et tuleb veel persevalureise teha. :)

Vietnamisse üle 50 cm3 (või oli 125?) vist üldse ei lasta ja võimalik, et välismaalased ei saa ka väiksematel. Birmasse ei saa oma sõidukiga viimasel ajal. Iraani on vaja ajutise impordi dokument (Carnet de Passages) mille eest on vaja $$$$ välja käia.

Siin pole asi arvatavasti kaardis vaid selles, et sa oled värske PayPal'i kasutaja, lisaks Ida-Euroopast ja üritad kohe suuremat summat raha üle kanda. Arvatavasti poleks probleemi kui sa oleks olnud PayPal'i kasutaja pikemat aega (== usaldusväärsem). See on muidugi ainult minu oletus.

Alternatiivina on ka võimalik ju pangaülekanne teha, kui on väljapoole EL-i siis kallim aga arvestades su summasid pole väga hull (SEB'is vist oli suurusjärk EL-i sisene 70 krooni ja välja mingi 300-400).

Makske veidi rohkem ja ajage asju selliste inimestega, kel on positiivne tagasiside kogunenud. Kui mingi diil tundub liiga odav siis paljudel juhtudel ongi asi kahtlane. Olen ise ka minevikus internetis tünga saanud ja raha kaotanud (küll eBays) aga pettused on viimasel ajal kõvasti sagenenud.

Ega erilist valikut vist pole. Kas Türgi kaudu maad mööda või Ukrainast laevaga (kallis). Läbi Venemaa viimasel ajal ei saa.

Tundub et 2009.a. enam Norrast Bergenist Smyril-Line Islandile ei viigi, nüüd tuleb Taani kaudu minna.

Mis firma GPS see on. Kaardid on erinevad.

Milleks sellist häma üldse ajada, nagu sa algses postituses tegid? See jätab sust eriti lolli mulje. Kui tahad müüa siis müü siiralt, mis sa keerutad. Jutt on umbes sama, et käisin reisil mingi reisifirmaga ja hakkas hullult meeldima, külastage selle firma kodulehekülge, see on juhtumisi minu enda firma.

Fenixi lambid peaks olema hea kraam, see su praegu päästab... :)

"Mehe au on ikka kõrvade vahel, mitte sau püksis."

Hmm, hea tähelepanek! Võib-olla on mul siis ka ikkagi mingi šanss? :)

Algse küsimuse püstitaja millegipärast eeldab, nagu kõikidel Eesti meestel oleks aparaat täpselt ühesugune? Et kui Pattayas üleaedse oma kiideti, siis nagu oleks sinu oma ka kiidetud? :)

Selle Mauritaania raudtee ääres käisin ise ka (vt seda pilti, auto taga raudtee). Suuri luiteid pole, väiksemaid liivakünkaid on. See pilt kaljumäega on juba tehtud Atari pool otsas kus hakkab mägiseks minema (väga lahedad mäed), ennem on lage (pilt). Teisel pool raudteed on väidetavalt miiniväli (kogu Lääne-Sahaara piiri ulatuses).

Mu meelest pole päris õige panna turism ja siis näiteks tõsine eneseületamine ühte patta. Gröönimaa ületamine suuskadel, mäetipu vallutamine, Dakari ralli motikal vms nõuab kõvasti rohkem pingutust kui niisama reisimine, nagu mina seda olen teinud. Lisaks need nagu on eri kategooriad, kus ühes rabeletakse vere maitse suus ning sisestatakse endale pidavalt, et ma pean selle läbi suutma teha ja teises vahitakse niisama ringi, lastes mootorsõidikil sind mugavalt edasi toimetada. Seega on need minu meelest suht võrreldamatud asjad. Teine asi oleks see, kui oleks hinnatud lihtsalt reisikirju vms. Seega on veits piinlik valitud olla, eriti veel kui lugeda inimeste kommentaare, nagu oleks maailmas ja ka Eestis vähe inimesi kes minu moodi oleks reisinud ja nagu oleks tegu mingi suure enese ületamisega. Midagi väga keerulist ja rasket ma teinud pole, sest suuri raskusi ma alati ennetan alla andmisega, ehk siis ma väldin neid. Vabandust, kui kellelegi on teine mulje jäänud... :)

Hmm, ei näinud põgusal vaatamisel suurt uut midagi? :)

Türkmenistanis sama süsteem, et kui tahad seal pikemalt olla kui paar päeva siis tuleb sebida endale ametlik giid ja reisipakett, kus on marsruut kinnitatud. Hiinas arvatavasti maksad iga päeva eest ja load saad teha kohapeal, arvatavasti esimeses ettejuhtivas linnas. Pole ise käinud aga selline mulje on jäänud. Ja Iraan -- mis maa auto sul on? Kui pole Iraanis registreeritud, siis sinna ka niisama sisse ei saa, on autole vaja Carnet de Passages garantiidokumenti (Eestist ei saa, vaja $$$$).

Ma pakun et Iraan, Türkmenistan ja eriti Hiina on arvatavasti ühed kõige keerulisemad maad üldse, kuhu oma sõidukiga minna. Mis ei tähenda seda, et see mingi ülikeeruline oleks aga lihtsalt on kõvasti kiibitsemist ja asjaajamist...

Ennem tõsiselt unistama hakkamist võiks veits tausta uurida, kaarti vaadates tundub kõik nii lihtne... :) Loe kasvõi Lonely Planeti raamatuid, seal on autoga sisenemisest ju ka kirjutatud.

See on jama jah, et tarkvara eluiga on nii lühike. Sel põhjusel ise ei julgeks mingi muu süsteemi alla raha panna, kui ainult Garmini omale, kui pidada silmas kaartide ostmist (mitte varastamist). Nende kaardid vähemalt töötavad erinevates seadmetes, ka veidi vanemates ja ka tulevikus. Ehk siis isegi mingid iGo jms asjad, kuigi ilusad ja värvilised, on siiski suhteliselt vähe usaldatavad pikemas perspektiivis. Garmini kaarte saab liigutada ka erinevate seadmete vahel (käsi-GPS, auto, PDA).

Sul on ka võimalus oma pihuarvutile peale panna Garmini soft ja hakata nende kaarte kasutama, kuigi kulukas variant.

Hiina on selline huvitav riik, kus oma välismaise autoga (või motikaga) sisenemiseks on vaja Hiina juhilubasid (teed eksami ka) ja veel ka kohalikku saatjat-nuhki-giidi, ilma kelleta pole üldiselt võimalik maale siseneda oma sõidukiga. Viimase eest tuleb maksta päevaraha suurusjärgus 100 USD. Lisaks tuleb täpne sõidumarsruut paika panna ja kooskõlastada, üldse palju paberimajandust. Hiljemalt paar kuud ennem reisi tuleb asja ajama hakata. Kui asi endiselt huvitab siis pead otsima omale mõne Hiina reisibüroo (millisel on vastav kogemus), mis hakkab seal pool asja ajama.

Ise tegin lõpuks ka küllakutse, ostsin selle ühest internetis teenust pakkuvast Valgevene reisifirmast. Praegu ei mäletagi enam, palju maksis, vist mingi $25. Neid firmasid on mitmeid aga millegipärast mu e-mailile enamik ei vaevunud vastama (arvatavasti huvitab neid rohkem bussitäis turiste kui üks). Küllakutse saadeti faksiga otse saatkonda ja mulle ka koopia.

Uuel portaalil peab ju mingi tõmbenumber olema, miks ei võiks selleks olla düsgraafilised postitused? :) Kui veel rohkem külastajaid on vaja, siis on ehk võimalik teha nii, et kõik mis siia ei kvalifitseeru ühel või teisel põhjusel, need postitused saadetakse automaatselt sulle edasi?

Ilus muinasjutt, aga kui uksel on silt, et välisjalatsites mitte siseneda?

Näiteks Thermaresti isetäituvatel on osadel üks pool kaetud rip-stop nailoniga (ehk siis lähedalt vaadates ruuduline), mis on tugevam kui tavaline nailon. Selle poole võiks vastu maad panna. Olulisem on siiki magamiskohast igasugused potensiaalsed teravad objektid eemaldada. ;)

jd kirjutas: "...keerulise kasutajkogemuse loomine võõrandaks arvatavasti hulga inimesi, kes on võimelised adekvaatselt sisu looma. Nad lihtsalt ei ole motiveeritud seda enam tegema, sest see oleks nende jaoks liialt keeruline."

Teoreetliselt on sul õigus... aga tagasi reaalsusesse tulles, kui palju uusi postitusi sa päevas teed? Nädalas? Kuus? Jutt käib uutest postitustest, mitte kommentaaridest. Ma kahtlen, kas siin on inimesi, kes iga päev algatavad asjalikke uusi teemasid... Ja kui selliseid on, siis on võimalik nende ja näiteks adminnide kontode puhul näidata lihtsustatud teema algatamise vormi...