Kui reisifirma ei maksa tagasi tühistatud lennupiletite raha?

Tere,

Nii nagu paljudel, tühistati ka minu lend, mis pidanuks toimuma juunis keskel. Tegu oli Lufthansaga ning reis tühistati juba mai lõpus. 
Kuna piletid sai soetatud vahendajafirma kaudu, mida pakuti mulle SkyScanneri saidilt, siis Lufthansa klienditeeninduse osakond ütles mulle, et piletiraha pean tagasi saama sellelt vahendajafirmalt, kelle käes on minu raha. 
Tegu on siis Trip Air firmaga. Koroona ajal saatsin neile paar kirja, et uurida, kas lend toimub. Siis nad vastasid kiiresti. Nüüdseks olen ligi kuuajaste vahedega saatnud 3 kirja ja nende poolt on täielik vaikus. Mõtlesin, et äkki firma pankrotti läinud, aga sellekohast infot ei leia.
Mida siinpuhul teha? Kas Tarbijakaitseamet võiks abiks olla või nende käed jäävad lühikeseks, kui tegu on välismaise ettevõttega? 
On kellelgi olnud veel sarnaseid kogemusi Trip Air või muu laadse firmaga?

Tere! Erinevates foorumitest olen lugenud, et pöörduda panga poole koos dokumentidega, kui pilet ostetud kaardiga. Kui kõik korras, saavad teha nn "chargebacki". Uuri oma kodupangast, milliseid dokumente vajavad. Ise kasutasime seda taktikat majutuse puhul, kuna muud võimalust enam polnud.

Tere!

Nõustun eelkõnelejatega. Sa oled ostnud teenuse ja pole seda saanud. Pangakontolt saad algatada tehingu tühistamise/vaidlustamise (ülekande rea juures peaks see võimalus olemas olema) ja pank peaks hakkama sellega tegelema. Võid helistada oma kodupanka ja uurida eelnevalt üle, mida täpselt tegema pead.

Ehk kellegile abiks... Olen uurinud, kuidas saada raha tagasi panga abiga. Swedbank kirjutas mulle kirja :

"Vaidlustamiseks laadige internetipanga valikusse „igapäevapangandus > dokumendi laadimine > kaarditehingu vaidlustuse dokumendid“ kõik dokumendid(broneeringu kinnitus, pilet, vautšerist keeldumise kiri jm) ja kirjavahetus saajaga (ka ühepoolne). Kirjadel peab näha olema kuupäev ja kellaaeg. Kommentaari lahtrisse kirjutage tehingu andmed (saaja, kuupäev, summa) ja vaidlustamise põhjus.

Vaidlustuse lahendamine võib aega võtta kuni neli kuud ja vastusest teavitame SMSi või pangateatega. Lisan infoks, et alusetu vaidlustamise tasu on 16 eurot/tehing, millele võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide tasud."

Tere ja aitäh nõuannete eest! Tegelikult mõned päevad tagasi esitasin avalduse tarbijakaitse ametisse. Eks näis, mis sealt kostetakse