Ostetud piletid novembriks Tenerifele ,piletid jätkulendudega. Nüüd saadeti teade, et lennuaeg jätkulennule on muudetud 21. nov. 18 novembrile. St., et meie Riia- Eindhoven lend 21. nov on igati hilinenud. Selle pakkumisega, ei saa kuidagi nõustuda. Küsingi, et mis tegema peaks, kas nad vahetavad pileteid ka teiste lennufirmade lendudele, sest tegelikult läheb 21. nov 15 minutit hiljem üks teine lennufirma Tenerifele. Ja kui nad kompenseerivad, kas siis hind määrab ka midagi. Meil olid ka kohad määratud just laia vahega kohta. Reisitõrge ka tegemata.
klassikaline odavlennufirma juhtum. polegi midagi muud teha, kui osta uued piletid oma raha eest. pole sulle keegi kohustatud midagi hüvitama, kui on eri lennufirmad ja piletid eraldi juppidena ostetud...see ongi odavlennufirmadega lendamise "rõõm", kui sa just mingit extra kindlustust lennupiletitega koos ei ostnud (osad lennufirmad vist pakuvad seda). võib-olla lennujaamamaksud saad tagasi kui tagastad neile need mittesobivad piletid.
sa küll ei täpsustanud mis lennufirmaga tegu, a tegin omad järeldused juba, et tegu odavlennufirma WIZZ Airiga, sest midagi muud Riiast Eindhovenisse mu teada ei lenda.
Ryanair on see lennufirma. Kas tõesti ei maksa tagasi, kui lennuaega kardinaalselt muudetud? Ma ei soovi ju nende pakutud uusi pileteid vaid piletiraha tagasi?
a ma sain aru, et sa tahad oma riia-einhoveni lendu muuta/tühistada.
siis vähe teine teema vist jah:
https://www.ryanair.com/ee/en/useful-info/help-centre/faq-overview/Flight-Changes-And-Refunds#0-6
What happens if my flight time is changed? Occasionally due to unforeseen circumstances flight times may have to be changed.
If this happens we do our best to contact all customers via the email and mobile phone number they provided at the time of booking.
However we do recommend that customers review their flight booking prior to departure via My Bookings
If a flight time is changed significantly (more than 3 hours before or after the original departure time) and no suitable alternative flight is available, we will, upon application, offer a refund for all monies paid in respect of the affected flight(s).
Please note that we are not liable for any prepaid expenses directly or indirectly related to the booking affected by the flight time change.
Jah, odavlennufirmal puudub jätkulennu mõiste. Iga lõik on omaette lend, oma broneeringukoodi ja piletinumbriga. Kui Ryanair muudab lennuaega rohkem kui 3 tundi, küsib ta, kas reisijale see sobib või tahab ta raha tagasi (olen ise kolm aastat tagasi raha tagasi saanud, toimus tõesti 5-7 päeva jooksul nagu lubatud).
Teie juhtumil pakutakse tagasi Eindhoven-Tenerife pileti raha. Riia-Eindhoveni raha tagasi võimalik saada ei ole, sest see lend toimub ettenähtud ajal ja Ryanair on Teid endiselt lahkesti nõus Eindhovenisse toimetama.
Nähtavasti saate kahjud minimaalseks nii, kui võtate kolm päeva varasemaks tõstetud lennu eest makstud raha tagasi ja ostate ise uued Eindhoven-Tenerife piletid selle teise lennufirma reisile, mis veerand tundi esialgselt planeeritud Ryanairi lennust hiljem läheb.
On selgunud, et saame piletiraha tagasi ja peame uued piletid ostma. Olen otsinud ja leidnud kaks lennufirmat mis lendavad täpselt ühel ja samal ajal Eindovenist välja ja saabuvad Tenerifele ka ühel ajal. Üks on Tui ja teine Transavia. Ma ei saa aru, kas see on võimalik, et see toimub ühel ajal? Ei teagi kumba kasuks otsustada, sest hind on peaaegu üks. Võib ju juhtuda, et võetakse jälle neist üks lennult maha, äkki? Lend toimub ju alles nov. selle ajaga võib muudatusi ette tulla vist veelgi.
sa ilmselt mõtled seda 21.novembri kell 13:15 väljuvat lendu. see on üks ja sama lend (Transavia lend HV6215) , lihtsalt TUI müüb ka sellele lennule pileteid. vähemasti skyscanner annab sellise info ja transavia enda lehe kaudu tundub olema kõige parem hind.