Lennupiletite tühistamine KIWI.COM poolt

Tere.

Vajan targemate inimeste abi. Nimelt, sai ostetud Tbilisi-Baku edasi tagasi piletid aprilliks läbi Kiwi.com keskkonna. Reedel (7.02) sai ost sooritatud ja krediitkaardil on bronn peal sellele summale. Eile(8.02) saatsid nad( Kiwi.com) järgneva kirja:  

**Unfortunately, the carrier changed the price of your trip and we couldn't process your order. The original price was EUR 170 and the new price is EUR 350.9. The difference of EUR 180.9 needs to be paid if you'd like to keep the booking. If you don't want to pay the difference, we'll provide you with a refund of EUR 170.
**

Tekkis mitu küsimust.

1. Kas Euroopa Liidu tarbijakaitse lubab sellist asja( alguses ühe hinnaga toode ära müüa ja pärast raha juurde küsida) teha ( Kiwi.com on Tšehhi ettevõte)

2.Mis juhtub, kui ma nenda kirjale ei reageeri? Kas nad siis tühistavad mu pileti ?

Andke nõu, kellel kogemusi

1. See, et raha broneeriti, ei tähenda, et oleksid piletid saanud. Sul ilmselt ei ole kinnitust piletite kohta. Tihti võib ka teistel vahendajatel ette tulla, et näitab soovitud kogust pileteid, aga reaalsuses on neid vähem, saad bronni sel juhul lihtsalt tagasi.

2. Kui sa ei reageeri, siis ilmselt saad selle bronni lihtsalt lahti mingi aja pealt, sest pileteid sul ju ei ole ma saan aru.

Nad ei pea su pileteid tühistama, sest sul ei ole neid kunagi olnud.

Seda kiwit ma isiklikult väldiks, sest müüvad tihti odavlennufirmade pileteid nagu oleks 1 broneering, aga reaalsuses on iga segment eraldi ja jamada korral oled hädas.

Ilmselt said sa esmalt ka sellise emaili kus nad teatavad, et kontrollivad broneeringut ja saadavad siis kinnituse? 

"Thanks for choosing Skyscanner.

Just so you know, we’ve sent your details to Kiwi.com for your flight to ....... so they can complete your booking.

You don’t need to do anything. As soon as your booking has been completed, Kiwi.com will send your confirmation email to .............................

So keep an eye on your inbox (and don’t forget to check your junk folder)."

Sama probleem Kiwiga mitmel korral olnud ja tõesti nad broneerivad raha mingiks ajaks su kontol, kuid tegelikult broneeringu lõpus ka kiri, et kontrollivad broneeringut ja saadavad lõpliku kinnituse hiljem. Kui nad piletite hind muutub reaalajas ning nemad ilmselt reaalajas seda kontrollida ei suuda siis enne nad midagi ei kinnita kui tegelikult vedajalt hinnad saavad. Ehk siis tegelikult sa kohe piletit ei osta, vaid broneerid ning nemad koha raha ei võta vaid samuti broneerivad, tavaliselt broneering tühistatud ka 1-2 päeva jooksul. Aga Kiwi.com kohta ka mitmeid hoiatavaid teemasid netis, kus on olnud ka keeruline raha tagasi saada.

Tänud vastajatele.

Tõsi, pileteid mul ei ole. Oli ainult selline kiri:

**Thanks for booking with Kiwi.com. We're processing your order and you can expect to receive your e‑ticket soon.
**

Aga tundub jah, et sellest Kiwist tuleb eemale hoida.

Igaks juhuks informeerin kõiki!

See KIWI.COM on tõeline fantoom. Mitte mingil moel ei ole nendega võimalik kontakteeruda. Väga halb kogemus. Minu soovitus- ärge nende kaudu midagi ostke

Mul nendega mõne kuu tagune piletite ost Keenia siselendudele. Raha broneeriti kiirelt ära aga pileti kinnitust ei tulnud terve nädal. Lõpuks peale ähvardamisi,  et teen panka tühistamise, sain mingi Kiwi.com confirmation, kus 8 inimese piletil on 1 bronni number.  Ükski kontrollsüsteem seda numbrit ei tunnista ja ka lennufirma minu e-mailile ei vastanud. Lend on 2 nädala pärast ja ega ma tegelikult ei teagi, kas mul need piletid on või tuleb kohapeal uued osta. Ostsin läbi skyscanneri, aga kiwi.comi kasutasin esimest ja ilmselt ka viimast korda.

Kiwi lehel on mingi online chat mis toimib ja saab suht kiirelt teenindajaga ühendust. Vähemalt 3 kuud tagasi oli see veel nii.

Kui Kiwi kaudu tellitud üheotsapileti 1.segment on easyjetil tühistatud, kas nad suvatsevad teha algpunkti muutuse, ja vormistada selle asemele Wizzairi lennu. 2.segment Ryanairiga jääks samaks. Hind ka eriti ei muutuks. Või jätaks mulle alles selle 2.segmendi. Muu läheks kaduma, olen nõus.     Praegu pakuvad 1.segmendi asemel mitme ümberistumisega odavlende, mis suurendaks hinda mitmekordseks. 

Raha tagasi variant on 15 euri Kiwi kontole?!! Või oota mitu kuud ja mitte mõlema segmendi eest?