Kiire küsimus.
Lend Mauritiuselt Tallinnasse tühistati Lufthansa poolt. Lennufirma rebookis asenduslannu sama päeva õhtuks Turkishiga Tallinnasse. Kõik oleks ok, aga uut bronni numbrit (PNR) ega piletite numbreid ei saadetud meilile. Nüüd püüan nii LH kui Turkishi kodulehelt teha online check ini ja ei saa teha - LH lehel saadab mind automaatselt Turkishi lehele ja Turkishi lehel checkini teha ei lase, sest mul on Lufthansa bronni number. Süsteem küsib Turkishi bronni numbrit. Mida teha? Kas ei saagi online checkini teha ja saan seda teha ainult enne lendu lennujaamas? Või?
Ette tänades!
Minu kogemuse järgi ei saa sel juhul check-ini teha. Mind on pandud Lufthansa lennult ümber AirBalticu omale ning siis ei olnud mingil moel võimalik teha AirBalticu checkini. Arvatavasti on Turkishiga sama. Ka teabe koha pealt on olukord kehva, saab vaid ümberbroneerimist vaadata Lufthansa lehelt või äpist.
Igaks juhuks oleks hea kontrollida, kas ka pilet on uuendatud.
Seda saab teha siin: https://www.booking.lufthansa.com/documents?lg=EN ja kasutada viimast endale teadaolevat pileti numbrit.
Reeglina pelae broneeringu muutmist küll kuni mõne tunni jooksul pilet ka muudetakse, kuid on eisnenud juhtumeid kui see viibib.
Ja kui uut piletit TK lennu kohta ei ole, siis ka TK peale ei võta.
Lufthansal ja Türkishil erinevad booking numbrid. Kaks varianti helistad lithansasse ja türkishi.
Air NZ-ga nii toimis.