Ümberistumine Manchesteris

Tere, minek esimest korda manchesteri lennujaama ja paluks natuke abi. Lendan ryanairiga MAN-i terminal 3 ja sealt edasi TLL samuti terminal 3. Kahe lennu vahe on 1h ja 35min. Reisin vaid käsipagasiga ja piletid on eelnevalt prinditud. On see aeg ikka reaalne teisele lennule jõudmiseks ja kas pean üldse terminalist väljuma?

mõni nädal tagasi oli hommik(väljumine 10:15) MAN-i terminal 3-s väga rahulik. kui saabuv lend ei hiline, siis pole probleemi.

0
0

Tere!Jätkan teemat: minek oktoobris Ryanairiga Riiast Tenerifele. Vahemaandumine Manchesteris umbes kella 13.00 paiku ja ümberistumise aeg 1.40. Terminaliks mõlemal juhul nr.3. Reisime käsipagasiga. Olen siit foorumist lugenud varasemaid postitusi, aga täpselt pole ikka aru saanud, et kas tuleb läbida ainult passikontroll või ka turvakontroll? Kui viimast pole vaja, siis kas seal on selgelt eristatud nn jätkulendude "koridorid", et ei satuks kogemata  alast välja? Kas 1.40 on piisav isegi juhul, kui väljalend näiteks Riiast hilineb ca pool tundi? Kas tasuks lennukist eelisjärjekorras väljajõudmiseks broneerida istekohad eespool? Ootaks just viimasel paaril aastal reisinute kogemusi. Aitäh ette:) 

0
0

Alla 2-tunniste vahedega pileteid ei ole küll mõtet osta kuna see on 261/2004 kompensatsioonide alampiir. Ryanair hindab iga lennu täpsuses pidamisel muuhulgas seda, mitu reisijat ümber istub ja kui palju neilt lisatasu võib saada kui nad "teadlikult" hiljaks jätta. Alla 2 tunni pole seda eriti raske korraldada, sest keegi ei saa ka hilinemishüvitust. Muidugi on mängus hulk muidki parameetreid, hilinemine on ikkagi pigem kallis kuid teatud olukordades on hilinemine taotluslik. Alla 2 tunni jätate lennufirmale lisaahvatlusi.

1
1

Muidugi lennuplaanid on ka paraku koostatud just sellest 2 tunni piirist lähtuvalt, enamasti just veidi alla selle.

0
1

Määruse 261/2014 puhul on 2h kompensatsiooni alampriiriks lühikeste lendude korral (kuni 1500 km) "denied boarding" ja tühistamise korral. Hilinemist võrdsustatakse tühistamisega kohtupraktika järgi al 3 tunnist. Kompensatsiooni saamiseks mh peab olema nö üks pilet, mida Ryanairi korral vist enamasti pole (st klient ostab ise kaks eraldi piletit oma lõppsihtkohta, mitte pole üks Ryanairi pilet). Sellisel juhul Ryanair ega muu vedaja ei vastuta üldse nö lõppsihtkohta jõudmise eest, sest tegemist on eraldi piletitega. Määrus 261/2014 on abiks eeskätt ühel piletil olevate jätkulendude korral (ja kui esinevad vastavad asjaolud) või muidugi kui mistahes eraldi piletil olev lend hilineb / tühistatakse. Muudel juhtudel korvab kahjusid reisikindlustus, kellel on omad reeglid selle kohta, mis on mõistlik ümberistumisaeg mõnes lennujaamas. Mu kindlustus on pidanud mõistlikuks Helsinkis ka 1h10 min ümberistumisaega EL-sisesel lennul. Aga see juba sõltub kindlustusest. 

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased