Motorolleri laenutus ja juhiload Vietnamis

Tere!

Kas keegi oskab öelda selle kohta midagi. Ilmselt rahvusvahelised load, kuid kas seal vaja mootoratta kategooriat?

Ja laenutusest midagi. Tais tahtsid, et jätad dokumendi panti.


Tulin just Phu Quoci saarelt.Olin kohapeal 27 päeva.Roller oli 125 Honda maksin 90000 kohaliku päevas.Politseid ei kohanud saarel kordagi.Lubasid ei küsind keegi.Mul kõik muidugi olemas ja kiiver pähe.Hetkel Langkawil,siin sai võetud pisut suure aparaat ja taheti rendis mootoratta juhiluba.

Päikest

2
0

Mandril sai miljoni ilma rahvusvahelise a kat ilusti trahvi aga jäin ka vahele kiiruse ületamisega muidu vast poleks kontrollitud. Sellest pool oli kiiruse ületuse eest

0
0

Miljon miljoniks, lubati edasi sõita? Või läks see miljon kohe sulas taskusse?

0
1

Kõik on kinni kindlustuses. Ilma lubadeta on võimalik, kuid probleemi korral kurb. Rentides ei huvita su ja katid Vietnamis kedagi. A kat. on sealmaal vajalik, et nautida benefitte, mida tsiviliseeritud maailm sulle läbi kindlustuse pakkuda saab.

3
0

Vietnamis on ametlikult nõutavad A-kat load, sest seal on kõik motorollerid ehk võrrid üle 49 cc cm. Kindlustus sinu avariid ega vigastusi ei kata, kui võrriga (üle 49 cc) õnnetusse satud ja sul ei ole A-kat. juhiluba.
Ise sõitsin Vietnamis ja Kambodžas võrriga läbi üle 1000 km, mingeid probleeme ei esinenud. Kiiver peab peas olema ja loomulikult mitte rumala ja edeva turisti moodi välja nägema. Sulandud massi.
Võrri rent ca 5 eurot ööpäev, kütus sisuliselt tasuta, sest kütusekulu on väike.

Kui varasemat võrrijuhtimiskogemust ei ole, siis on ehk keerulisem, aga mina õppisin kohaliku liikluskultuuri selgeks ca ühe tunniga. Ja see oli maruäge!

3
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased