Mytrip.com-i ja lennufirma teavitused lennuaegade muutusest ja nendele reageerimine

Ostetud ühe ümberistumisega piletid maikuuks mytrip.com-i kaudu Turkish Airlines'i lennule. Kuna ostsin pikalt ette, siis bronni tehes maksin pisut juurde ja valisin mingi kindlustuse, et kui aegu muudetakse, siis mytrip.com suhtleb minuga ilma lisatasu võtmata (muidu oli umbes, et iga suhtlus selle firmaga maksab). See on muidugi eraldi teema, et miks ma üldse ei vaadanud otse Turkishi kodukalt neid pileteid, vaid vahendaja kaudu, aga pakkumine oli väga magus, mistõttu käed värisesid ja katus sõitis :) Igatahes olin väga võidukas, kui nädal tagasi tuli meil mytripilt, et lennuaegu on veidi muudetud, mitte olulisel määral ja et mina midagi tegema ei pea, saadetakse uued kinnitused (tulidki). 

Veidi aja pärast tuli telefonile SMS samast muudatusest Turkishi poolt ja seal palutakse lahkelt kontakteeruda Call Centeriga.  Väga ei kippunud Türgi nr-le helistama ja otsustasin ignoreerida. Nüüdseks on veel 2 x see kombo kordunud ja mõtlesin, et küsin targematelt üle, et on ikka ok ignoreerida seda Turkishi helistamispalvet, eks? 

Turkishil on Tallinnas kontor/telefoninumber kui kaugekõnedeks raha pole.


Üldiselt õpetlik näide, et kui tuleb pilet nö. uuesti välja kirjutada (re-issue) mingi väikse muudatuse pärast, kasseerivad need odavad onlinevahendajad kohe sisse summa, mis võib olla sama kallis kui kogu pilet.

Kuigi ma saan aru, et praegusel juhul otse lennufirmast ei tahetud miskipärast osta, valiti online büroo ja kohe ka maksti teenustasu ära ehk siis siin seda probleemi pole, kuna vastav teenustasu juba ette makstud büroole.

Minul oli ükskord selline juhus, et ostsin Estraveli kaudu piletid Türkish Airlinele.  Estravel teatas mulle, et lend on tühistatud ja pakkus välja võimalused kuidas lennata. Muudatus oli tasuta ja lendasime hoopis LuftHansaga. Samal ajal saatis Türkish mulle türgi keelse meili, millest sai aru ainult kuupäevadest. Kõige lõpus oli ingliskeelne tekst, kus kirjas, et kui aru ei saanud, siis helistada Türgi numbril. Mina ei helistanud kuhugile.  Reegel on see, et suhtled teenuse osutajaga, mitte lennufirmaga. 

Sa peaksid saama need muudatused ka Turkishi kodulehelt My Booking alt sisselogides ära kinnitada.

Tänud neile, kes võtsid vaevaks vastata! 

Minu näitel oli siis broneeringus 4 väheolulist kellaaja muutust nädala jooksul, millest 3 esimese kohta saatis mytrip.com uue "travel reservationi", viimase kohta seda millegipärast ei tulnud.
Helistasin nüüd Turkishi Tallinna filiaali ja sealt öeldi, et kui muutus iseenesest sobib, siis ei pea neile helistama ja üle kinnitama, kuid see on soovitatav ja endale mugavam, kuna siis saab nt ise check-in'i teha. Mytrip-i kinnituste jm suhtes võis kerget skeptilisust tunnetada.