Online check-in tehtud, aga lennule ei saa.

24 tundi enne lendu teatati, et seoses lennukivahetusega me lennule ei mahu. Pakuti  paari teist marsruuti küll, aga  kellaajad, ümberistumised on ikka täitsa metsas. Kuna pileti esimene pool on lennatud, siis on 2 varianti, kas nõustuda nende pakutuga või maksavad lendamata segmentide eest raha tagasi. Kuna tegu on selliste 7h+3h lendudega, siis tegelikult tahaks ikka sinna originaal lennule pressida. On äkki kellelgi mingeid ideid? 

Tõenäoliselt jõuad sa siis tagasi 3h hiljem? Kui mingi korralik lennufirma, siis peaksid hüvitist saama. Kui ma ei eksi, siis 600€/pp.

Pole EU-s algav ega lõppev lend, ega ka EU lennufirma. Ja ei jõuaks hiljem, pigem isegi varem, ühe lennu puhul peaksin öösel kell 3 hotellist lennujaama juba minema.

Kas sellist varianti pole, et kui check in suletakse, on tegelik reisijate arv teada ja mõne mittesaabuja asemel saad peale? Tundub päris tüütu variant muidugi. 

Kui varasemad lennud on välja pakutud, peab inimene ilmselt otsuse tegema. Ja otsus tähendab oma koha loobumisest niiehknaa. 

Tuttav agent arvas, et minna sirge seljaga lennujaama hommikul ja kui lennule ei saa võtta, tõend selle kohta.