Reisibüroo ideaalis.

Olen selline, kes püüab vähemalt ühel oma puhkuse osal ära käia kusagil nn soojal maal. Nagu paljudel töötegijatel, pole ka minul aega eriti puhkuse sisustamisega tegeleda, selleks et leida kõige odavam ja kvaliteetsem lahendus. Kahjuks on elu näidanud seda, et kui kui lähed Tallinnast kohaliku reisikorraldajaga otse siis satud tänu meie reisikorraldajate väiksusele ja vaesusele kuhugi sellisesse majutuskohta, mis oma hinnalt on kliendile kallis ja kvaliteedilt kehv. Samal ajal saab tunduvalt rikkam heaoluriigi kodanik sama raha eest tunduvalt parema kvaliteedi ja võimalustega majutuse. Milles asi, kas ainult väiksuses? Kui mujal riikides tehakse uuringuid reisijate rahulolu kohta majutuskohtade teeninduse, toitlustuse jm osas siis meil on see pea olematu või vähemalt ma pole seda kohanud. Lisaks sellele on tuntav teatud konservatiivsus ja paindumatus, mis klienti paneb sundseisu ja ei paku alternatiive. On ka tuntav teatud ebavõrdset kohtlemist juhul kui reisiseltskond ei vasta reisikorraldaja poolt ettepandud tingimustele nagu näiteks majutatakse kaks täiskasvanut ja laps. Eriti ajab närvi see, et kasutatakse majutamisel ainult nn inimkohti olgugi, et päris paljudes majutuskohtades müüakse välja tube kas ühe või kahekohalisi ilma, et neid seotakse inimeste hulgaga. Meil on nii, et kui lähed üksi siis maksad 1,5 kordselt võrreldes nendega, kes lähevad kaksi. Ma saan aru, et probleeme on palju kuid minu arust meie reisikorraldajad lähtuvad suures osas heaoluriikides kasutusel olevatest tööskeemidest ja ei tee midagi, et leida uut, mis võimaldaks ka meie madalapalgalisel puhata kusagil sooja päikese all. Kogu see jutt võib tunduda nõme eriti mõne rikkuri jaoks, kes arvavad, et raha eest saab kõike ja kui sul pole seda siis polegi sul õigust nurisemiseks, sa peadki konutama kusagil madalama kategooria hotelli kõige kaugemas nurgas olgugi, et sama raha eest mingi sakslane või inglane vaatab merevaadet. Samal ajal võin öelda seda, et kui kolada veidi internetis ringi siis võiks saada väga kvaliteetse reisipaketi väga odava hinnaga juba üksikkliendi jaoks. Miks aga ei saa me aga seda neilt, kes sellega pidevalt tegelevad, jääb arusaamatuks. Selle foorumipostitusega kutsuks ma kõiki asjast huvitatuid, tegema ettepanekuid, meie reisikorraldajatele nende tegevuse parandamiseks lootuses, et nad loevad ja leiavad midagi sobivat meile kõigile.

suurt rolli mängib ka see inimene , kes sulle reisi myyb. esimene kord vöib jah juhtuda et reis ei vasta sinu ootustele, kuid kui juba ostad sama korraldaja käest teise, kolmanda reisi, siis lood palju paremad. ise olen kogenud et kui teist korda läksin samasse kohta siis oli körgem korrus ,merevaade ilma lisamaksuta. hiljem sain teada et paberitesse oli kirja pandud, et vip. kui saad reisikorraldajaga hästi sinapeale, laabub ka kogu reis.

0
0

Kas on näiteid?

0
0

"Meil on nii, et kui lähed üksi siis maksad 1,5 kordselt võrreldes nendega, kes lähevad kaksi."

Oskad öelda hotelle, kus ühene tuba maksab pool kahesest toast? Selliseid eriti pole. Enamikes hotellides on ühene tuba kõvasti üle poole kahese toa hinnast. Üksida ööbida on alati kallim, kui mitmekesi.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased