Rolleri rent Tais

Kas keegi viitsiks kribada kuidas see käib.Kui ma tahan nädalaks võtta siis palju see maksab,mis selleks vaja,kas hotellide juures on siis parklad,kuidas rannas parkimine-oleme Pattaya centrumis ja tahaks Jomiteni randa siis kui tuju tuleb.Kas on tõesti nii,et jätad tänavale ja hommikul vurad edasi.Kui neid seal nii palju on kuidas ma oma ära tunnen.Kas neid keegi ära ei viruta--lihtsalt proovi sa meil kuhugi ripakile ööseks jätta ja ongi lännu....

Miski 100 bahti päev, nädalaks võid ka 500 bahtiga saada, aga võib ka veidi kallim olla. Oleneb kohast, kust võtad. Tagatisraha muidugi ka. Selle saad pärast tagasi, kui ära viid.

Aga vaja pole selleks muud kui minna ja võtta. Neid motikate laenutusi on iga nurga peal.

Pargid teda muidugi seal, kus ise tahad ja ruumi on. Kui on silt, et motikate parkimine on keelatud, ära siis sinna pane. Muud midagi. Mõnes kohas pead miskit väikest raha maksma, kui tahad oma riista sinna jätta. Eks siis tullakse ja yteldakse.

Motikate vargused on suht harvad. Isegi kiivri võid ööseks jätta lenksu kylge rippuma. Aga, kui tahad, siis võid muidugi esimesest poest väikse tabaluku võtta ja sellega veel täiendavalt lukustada. Tavaliselt esimese ratta piduriketta august.

Liikluses ole suht tähelepanelik ja vaata, mis teised teevad. Kihutada pole mõtet. Kiivrid peaksid igaks juhuks kogu aeg peas olema, ehkki kohalikud sõidavad tihtipeale ka ilma.

Ahjah, motikale bentsu ostad nii, et kui näed tänava ääres leti peal ridamisi pudeleid miski vedelikuga, siis see ongi motikate bentsujaam. Neid on iga paarisaja meetri järel, igal pool. Ise kallavad sisse ja korraldavad. Muret ei ole.

Äratundmise kohapealt jah suht raske teiste hulgast OMA üles leida, panime lenksude külge ühe värvilise paela-tutikese. Varastamist pole küll kuulnud. Sõita tähelepanelikult, sest vasakpoolne liiklus on alguses väga harjumatu ja eriti pöörete peal võib sassi minna- ikka tasa ja targu ning kiiver pähe.Rentimine täpselt nagu Lulu kirjutas.

Samuil sai renditud kaheks nädalaks 2000 bahti eest roller. Tasuks võtta mitte hotelli laenutusest vaid veidi eemalt, kohalikust. Muidugi, pass jäi sinna lahtikäivate seintega putkasse tavalisse lauasahtlisse selleks ajaks hoiule...aga alles oli küll ja siiani kõik ok.

Sai eile Taist tagasi jõutud.
Rollerilaenutuse hinnad Ko Changil 150 B päev.
Tagatiseks tuleb anda enda pass. Kui saad kokkuleppele, siis piisab ka passi koopiast.

Kas sa võiksid võimaluse korral muljeid jagada Ko Changist?

Kas kiiver on hinna sees või eraldi tasu eest,kas võib ka kaks inimest sõita--kui me perega läheme siis võtaks 2 tükki nelja peale

Pole küll Riho aga Ko Changil käisin sel aastal. Mis Sind täpsemalt huvitab?

Pattayal peab kiiver kaassõitjal ka olema,Phuketis ainult juhil ja nt.Samuil ei pea üldse "muokanok"ehk siis kiiver peas olema.
Kui kysid siis antakse tavaliselt teine kiiver ka kaasa.
tavaline taks turistole:manuaal mopeed 150.- ja automaat 200.- kuuks ajaks ca.3500.-
Arvestada tuleb aga sellega,et kui midagi juhtub siis oled sina kui valge alati maksumees,isegi siis kui süüdi ei ole.
Martin

Ei oska otsustada, kas minna mõneks (2-3) päevaks Ko Sametile või Ko Changile. Tahaks natukse kogeda paradiissaare idülli. Ko Samet pidi sobima ainult rannapuhkuseks. Kuid pole just sellist tüüpi inimene, kes terve päeva rannas lesiks. Sooviks natukese ringi kolada. Ko Chang on kaugemal ja seetõttu ei soovi sõidule liiga palju aega kulutada. Võibolla on see asjatu kartus. Mida tegite seal? Matkasite looduspargis?

Ko Samuil laenutasime rolleri hotellist, 24h 200 bahti, pluss bensiin. Tagatisraha ei noutud, aga pass pidi jaama hotelli. Kiiver oli tasuta. Kusjuures nagu eelpool mainiti, Samuil on toesti ykskoik, kas kiiver on peas voi ei ole.

Olen oma blogis kirjutanud Koh Cangi kohta järgmit: Koh Changil vahelduvad valge liivaga rannad kaljudega. Esimene ja kõige rahvarohkem on White Sandy Beach. Pikk, pikk rannariba, mille ääres lugematu arv erinevaid majakesi, bungalowsid, resorte, hotelle. Randade vahel liikumiseks on parim viis rentida mootorratas aga loomulikult sõidavad ka taksod-kastiautod, mis peatuvad seal, kus vaja. Rannad on kõik ilusad. Kõige vaiksemaks ja metsikumaks võib nimetada ilmselt Lonely Beachi. Saare keskel asuvad mäed on kaetud vihmametsade ja dzungliga, mille vahelt võib leida koskesid. Meie olime selleks ajaks juba küllalt seigelnud ja otsustasime oma reisi viimased päevad veeta lihtsalt rannal lebades ning niisama lonkides. Päikese loojudes jalutsime taganeva mere asemele kiirelt tekkivate restoranide vahel, nautisime toitu ja igaõhtust tuleshowd pimedal rannal. Esimesel õhtul õnnestus meil ka elava muusikaga pidu külastada ja esinevaid muusikuid nautida sest sattusime täiskuupeole, full moon party.
Kui teed väljasõidu mõnele Koh Cangi kõrval olevale väikesaarele (reisibüroo putkad pakuvad igal sammul), siis satud tõelisele paradiisisaarele. Koh Cangi ennast vist paradiisisaareks nimetada ei saa, natuke liiga suur. Aga paradiisirandu leiab küll. Ja loomulikult soovitan snorgeldamist nene paradiisisaarte vahel

Ko Changi kõige metsikum rand ei ole kindlasti Lonely Beach. See koht ei õigusta oma nime tegelikult.

Long Beach on hoopis sellise koha tiitli vääriline.
Tõestuseks mõned pildid.
http://nagi.ee/photos/ulmo/1014169/in-set/20303/

Automaatkäigukastiga normaalse rolleri eest tuleb maksta umbes 50-100 thb päevas mitte rohkem ja see, kas see on 100 või 50 sõltub juba su enese kauplemisoskusest.
Nõutakse ka tagatisraha 1000-1500 thb mille sa saad pärast tagasi kui sa rolleri samas seisukorras tagasi viid.
Kui rollerit lähed rentima siis võta kaasa pass kuna sellest tahetakse koopiat.

Hotelli parklasse võid rollu rahulikult jätta sealt ei varasta teda keegi. Kui linnast kaduma läheb siis võiksid kõigepealt politseist uurida äkki on teisaldatud tasulisse parklasse kuna oled valesse kohta parkinud.
Oma rollu leiad teiste seast üles numbrimärgi järgi kuna vahest on tõesti nii, et 5 rollut on kõrvuti ja kõik on täpselt ühesugused.
Muidugi sel juhul oleks hea oma rolleri number meelde jätta, kasvõi telefoniga pilt teha.
Lõbusat rollerisõitu!

Ei ole Koh Chang just suurt populaarsust eestlaste seas saavutanud. Ise käisin seal 2004 vastu 2005- t. Ja nüüd läheme viimastel oktoobrikuu päevadel jälle 2- ks nädalaks. Tulles esimese reisi juurde tagasi, siis võtsime ( meie) uue aasta vastu Tratis kuna enam hilisele kellaajale viidates Changile ei pääsenud. Ehk siis Changil olime 01.01.2005- 13.01.2005. Rollerirendid küll nii soodsad polnud nagu siin nt üle-eelmine räägib, aga probleeme rolleri parkimise ja selle leidmisega seal küll pole kui oma rolleri numbri ikka meelde jätad- meilgi võib olla kuskil Prisma parklas oma auto otsimisega raskusi kui sul parasjagu Eesti rahvusauto on. Keegi siin veel kirjutas, et otsis paradiisi randa, aga tahaks ikka midagi näha kaja ringi liikuda- ma küll ise ikka sellisel arvamusel, et kui paradiisirand, siis paradiisirand. Sinna minnakse kellegi armsamaga ja siis juba ei teki sul seda aega, et kuskile kondama minna.
Küll aga on õnneks minu armsam ka seda meelt, et peaks ringi vaatama ning tänu sellele saab 2- in- 1. Küll see Chang nüüd samuti on väga kiiresti arenev saar. Olen juba lugenus, mis vahepeal kõik juurde on ehitatud etc. Siinkohal hoiatan veelkord Koh Changi mägiste ning libedate teede eest. Mäkke tuleb ikka hooga minna, sest kui sa seal keset mäge avastad, et teise käiguga enam välja ei veaja kui sul veel keegi veel taga ka on, siis oled sunnitud seismajäämise asemel valima esimese käigu ning äkki gaasi andma. See aga võib lõppeda ületõstega- olen ise seda näinud ninga ka endal paaril korral oleks s*****i läinud.

Koh Changi mägede tõusudel veab teine käik alati välja, kui paras hoog sees on. Aga isegi seisu pealt. Esimest käiku sisse pannes viskab juba kergelt gaasi andes kohe pysti. Ise läbi elanud. Ei taha enam.

Käigud? Autodega sõitsite Ko Changi peal?
Honda Click (automaadiga, 110cm3) vedas vabalt kolm reisijat (kaks eesti meest ja kohaliku tüdruku) kõigist Ko Changi mägedest üles ja mingit hoovõttu või poole tõusu peal käiguvahetust ei vajanud.

Võõras kohas, kus võimalikult vähe tähelepanu sõitmisele pöörata, tasuks automaati eelistada.

Rollut olen rentinud Ao Nangis, Phuketil ja Samuil. Vanemate mudelite hind 100-150B päev, uuemad automaatkastiga 200B ja päris tutikad, valuvelgedega uued mudelid 250B päev. Mingit tagatisraha pole kunagi nõutud, kuid passi koopiaga pole ka õnnestunud hakkama saada. Ikka on pass jäetud, kui mitu rollut võetud, siis piisab 1 passist. Võib olla hullu kauplemise peale saaks odavamalt või kusagil ka passi koopiaga, kuid ei ole viitsinud ninast veretilka välja ajada, puhkus ju ikkagi.
Kiivrit on nõutud ainult Phuketil, sõber sai korra 300B trahvigi. Päris tutikat ei soovitaks võtta, äkki kukub külili või kraapsad kuhugi vastu, siis kriimud kohe näha!
110 automaat veab üksi igalt poolt üles ja läbi, sirgel jookseb 110 välja vabalt, eriti tasuks aga ettevaatlik olla märjal teel ja liivastes kohtades. Hiljuti tulime ja pidevalt sadas Phuketil ja Samuil, vahel jätsime mõnel päeval sõitmatagi, kuna tee oli märg ja mägedest voolanud mudast libe. Minu kõrval pani üks vend mäest tulles ja pidurdades külje maha, jättis hunniku oma nahka asfaldile ja pärast kadus mul isu riskida.
Phuketil ja Ao nangis on väga head teed, Samuil palju löökauke, kitsaid teid ja liiva teel.

Mul küll puupea, aga kiivrit olen sõites ikka kasutanud, sest suht pehmest puust teine (pea) ja soovitan ka teil kasutada.

Need kiivrid, mida seal kasutatakse, poolikud koorikud tavalisest plastist (mitte komposiitmaterjalidest) ei aita sind kokkudes oluliselt. Mõistlikum on sõita rahulikult ja mitte üle 60-70. Kuhu seal ikka kihutada, puhkamas ju. :)