Rongipiletid www.irctc.co.in -st?

On kellelgi õnnestunud viimasel ajal Indian Railway veebist rongipileteid osta?
Enda mõistus enam ei võta, mida valesti teen, et iga broneerimise proovimise peale saan veateate "Unable To Retrieve Due To Communication Failure". Helpdeskist pole seni oma murele vastust saanud.
On kellelgi head nõu?

Irctc.co.in'ist saab pileteid osta ainult kella neljast hommikul kuni keskööni (Indian Standard Time). Indian Standard Time peaks olema hetkel meist ees 2,5h. Kui ma hiljuti pileteid broneerisin, siis tuli ka mitmeid veateateid ja läks hästi kaua aega enne, kui bronnid tehtud sain. Seega proovi õigetel kellaaegadel ja varu kannatust!

Tea, kas see alati aitab, aga kui kustutasin kõik küpsised, logisin uuesti sisse ning Quick Book kaudu broneerides õnnestus ära osta. Abiks on, kui kohe sisestada rongi number ja selle järgi piletite saadavust kontrollida.
www.indiagroove.com on kasulik lehekülg, kust saab peale otseliinide ka connection'itega marsruutide aegu ja ronge vaadata.

mul õnnestus kah piletid bronnida www.irctc.co.in lehel.
.
PS. pea meeles, et üle neti saab välismaalane osta vaid e-ticket'eid ja neid saab osta vaid siis kui veel on vabu kohti. kui oled juba waiting listi peal, siis väljaspool indiat enam osta ei saa. popimad liinid võivad vabalt juba kuu poolteist ette täis olla - tegu on siiski miljardi inimesega, mitte miljoniga :)

toimis piletiostusüsteem suurepäraselt ja ka e-ticketid toimisid rongides suurepäraselt, ainult pead tõesti selle pileti saama, mitte waiting listile

Miks sa kohapealt ei osta? Lähed rongijaama ja saad kohe järjekorras ette, sest oled ju valge:D ja siis ostad pileti, soovitaksin ikkagi 1 või 2 klassi. Kõik elamused on toredad aga tavaklassi elamused pole ikka nii toredad, isegi kui oled super matkaja. Tavaliselt pole mingit probleemi saada omale 1 või 2 klassi pilet, sest see on kohalikele suur luksus.

viimasele kommijale: ei, valget lasta seal kuskil ette - seisad nii nagu kõik teised järjekorras (10inimest pikk järjekord=1-1,5h ooteaega).
.
kõrgema klassi piletid on mõtetult ülehinnatud. parim pikal maal on SL klass (võrdne nõukaaegse platskaardiga).

Linnadevahelistele rongidele saab pileteid osta kohapeal raudteejaamas päev varem ja mingi teatud kellani. Välismaalastel on eraldi kassa (sh. on ka invaliidi, sõjaveteranid, valitsusetöötajad). Näiteks Jaipuris, Agras ja Vapis olid need kassad eraldi hoones, kuid ikka sealsamas raudteejaamas. Vapi linnas ei olnud eraldi kassat välismaalastele. Pileti ostmiseks tuleb sul täita blankett isiku- ja rongiandmetega. Blanketti küsi enne kassast. Blanketis saad ära märkida magamiskohtade paiknemise (kas ülemine või alumine, teglikult kolmel tasandil). Soovi korral ka toidlustuse. Rongides on nii Euroopa kui ka India stiilis WC. Pileti ostmine pole tegelikult midagi hirmsat. Muidgui hotellid pakuvad ka võimalust nende kaudu hankida pileteid teenustasu eest. Tavaliselt oli see vist 100RS. Kui netist piletite ostmine ei õnnestu, siis võid enne raudteejaama minekut siiski ajad üle vaadata. Samas neid aegu teavad sageli ka hotelli administraatorid.

Konditsioneeriga ja magamisega platskaart tüüpi vaguni klassi tähis on AC3.

Rongidel on seal nimed (nt! Shatabi Express) ja valdavalt ka sõidutabelis selle järgi.

Näiteks Shatabi Expressis olid järgmised klassid: 2nd, SL klass (nagu platskaart aga lahtiste akendega), AC3 (nagu platskaart aga klaasitud akendega ja konditsioneeriga), siis mugavate istmetega (3+2) ja siis lux mugavate istmetega ja toidlustusega (2+2)(tähist ei mäleta). Näiteks ~2,5 tunnine sõit marsuudil Vapi-Mumbay viimases klassis maksis 751RS ja 2nd klassi võis maksta umbes ~40-50RS.

Soovitavalt öisel, hommikusel ajal rongiga reisides oleks hea asjad ketiga istme külge lukustada, kuna tõenäoliselt magad sõiduajal. Alumise istme küljes on aasad olemas. Keti ja luku saad juba varem osta tänavapoodnikelt. Seda teevad ka kohalikud. Mitte küll kõik.

Kohalikele rongidele (linnalähirongidele) saad pileteid osta samal päeval raudteejaama peahoone kassast ülipikas järjekorras koos kohalikega oodates. Aga nendes rongides, vist kõrgemat klassi 2nd klassit polegi.

SL klass oli meil küll selliste akendega, mida sai ka kenasti kinni panna kui vaja. konditsioneer on see mis kenasti läbi tõmbab kui oled palavast õuest leemendavana sinna sisse läinud. ja nii võib ka 30kraadises Indias kenasti köha ja nohu saada (testitud ;)

Ma sain ka köha, küll hotellide konditsioneeridest tingituna.

Need SL klassi vagunid, mida mina nägin olid trellitatud aknaavadega. Võibolla sai ka seal aknad ette tõmmata. Ei tea. Ise ei reisinud selles klassis.

Küll proovisin reisimise ära ka 2nd klassi vagunis. Samuti nii Mumbay kui ka Delhi metroo. Viimane on väga moodne ja kaasaegne.

E-pileti annulleerimine toimis väga hästi. Tegin seda Khajurahos mingis interneti punktis. Broneeritud väljumiseni jäi 3 päeva. Kui õigesti mäletan, võeti kahe pileti pealt kokku 70 ruupiat maha ja ülejäänu laekus kolme päeva pärast Visa arvele.
Agra raudteejaamas õpetasid rikshamehed, et kui rong jääb üle 3 tunni hiljaks, on reisijal õigus pilet tagastada täie maksumuse eest. Ise seda ei proovinud.
Khajuraho oli selle poolest huvitav koht, et sealses bussijaamas on rongipiletite broneerimise putka, aga raudteed selles linnas ei ole. Olime seal ainukesed broneerijad.
Kui kõiki pileteid läbi neti ette ei osta, siis on mõttekas mingist raudteejaama raamatukioskist muretseda rongide sõiduplaan, hind 30 - 40 ruupiat. Sealt saab väga lihtsalt kätte kõik rongidesse puutuva info.

näiteks ostad rongijaamat pileti kohe väljuvale rongile ilma igasuguse bronnita.saad nn, tavalise, kõige odavama pileti. sellest ei maksa aga end heidutada lasta. hüppa julgelt hoopiski SL või AC klassi vagunisse ja hõiva vaba koht. konduktor tuleb hiljem ja siis maksad talle lihtsalt juurde.täiesti ametlik värk.
rüselemine toimub enamjaoly just odavama klassi vaguneis,mujal leitakse valgele inimesele alati koht.

SL ja ka kõik teised (tavainimesele mõeldud) klassid on trellidega, et sealt kaudu kotte ega inimesi sisse ja välja ei liiguks ja ikka uksi kasutataks. aknad käivad aga kõigil ette ja eest ära. palaval ajal lihtsalt hoitakse neid enamasti lahti.