SAS-i reklaamikampaania

Möödunud suvel õhutas SAS ikka järele mõtlema, kas lendamine ikka tõesti hädavajalik on. Nüüd saadi maha reklaamiga, mis selgitab, et ega seal Skandinaavias ikka mitte kui midagi erilist (vaadata/avastada) ei olegi. Viimane klipp korjati SAS-i enda poolt küll kähku tagasi, sest paljudele pakutud ideoloogiline doktriin ei sobinud. Kuidas teile tundub?

Kas see ei või olla taotluslik? Mul viskavad ka landmarkid üle ja tahaks nutta, kui reisikaaslased guugeldavad "top 10 sights to see in..." 

Ehedus, "off the beaten track"... See võib eesmärk omaette olla. Lisaks jätaks selline laad ilmselt riiki ka rohkem ja hajutatult raha. 

Suurkorporatsioonid korjavad Tallinnast raha, aga Kihnu kalur vireleb.

Jaanusm seisukohaga, et kohustuslike landmarkide kõrval on palju rohkem muud ehedat vaatamist — isegi püüan neid avastada.

Samas tundub see SAS reklaam mulle küll pigem ideoloogiline.

SAS ise lõpetas selle näitamise viidates “internetirünnakule” nende vastu. Segaseks jäi vaid, kas süüdi peaks olema Putin või hiinlased. :D

See tundub olevat seotud selle praegu skandinaavias levinud "rahvuse eitamise" jms teemadega.

Täpsemalt ei tahaks vastata, sest vastus oleks poliitiliselt väga ebakorrektne. Aga mõelge ise edasi...

OMG, kes tuli Tansaaniast, kes istub Tikalis ja kuulab möiraahvide huikeid... ja siis see Skandinaavia :)