Viimased kommentaarid

Teada. Ega see eelnevaid sekeldusi ja ebameeldivusi olematuks ei tee!

Ryanairiga Tallinn-Girona. 1. juulil, 67 EUR. Kindlasti odavam ja mugavam, kui pikk autosõit.

Tõesti kui Norwegiani ja Flydubaid kasutada, siis isegi kui arvestada et Tallinn-Helsinki lend paneb 100 EUR otsa, siis saaks ikkagi 500 EUR-iga Colombosse.

Kas Norwegiani ja Flydubai hinnad on koos pagasiga või ilma?

AndresR: Kindlasti on Dubai külastamaine hea pakkumine. Aga arvestades mu viimase korra Dubai külastamise sekeldusi viisaga, mis altkäemaksuga lõppesid, siis ma parem seal riigis lennujaamast ei väljuks. Samuti on Dubai hotellid kindlasti sigakallid.

Maldiividelt võib ka läbi põigata, aga sinna pikemalt jäämist rahakott ei kannataks.

mar11: Kui Sri Lankale lähen, siis ikka pikemaks ajaks ja teeks saarele tiiru peale. Rongiga, ma eeldan.

Mida aga imestan: Et India ja Sri Lanka vahel lennud suhteliselt kallid on.

Nojah, praegu saab Helsinki-Male 460-ga...

Samas odavamaim, mis ma praegu Male ja Colombo vahel veebruaris leidsin, on 150 EUR üks suund.

Selle kliimagraafiku järgi peaks Guatemalas Novembrist aprillini vähem vihma olema. Ise sihtisin just Veebruari.

http://www.guatemala.climatemps.com/guatemala-climate-graph.gif

Njah, tahtsin ka Guatemalasse pileteid osta, aga peale lõunat polnud enam saada...

Selle saidi andmetel peaks vihmaperiood just lõppema:

https://weather-and-climate.com/average-monthly-Rainfall-Temperature-Sunshine,Nha-Trang,Vietnam

Kui täpselt muidugi seekord satub, on iseasi.

urmoo: tegemist oli Finnairi tšarter lennuga, seda tehti väiksema lennukiga, vist A320. See poleks ka parema tahtmise korral ilma tankimata Helsinkist Goasse jõudnud.

Et asi segasem oleks, siis võib vahel lennuk teha ka piletile mitte märgitud vahepeatusi.

Näiteks tuttavad lendasid Finnairiga Helsinkist Goasse, vahepeal oli Dubais tankimise peatus. 2 tundi, inimesed lennukist välja ei saanud.

Mul hiljuti oli Turkishiga lenda Bogota-Istanbul. Tehti vahepeatus Panamas, uus meeskond, reisijaid ja pagasit juurde, kütust ka juurde. Juba lennukis olnud reisijad lennukist välja ei saanud. Peatus kestis ca 1 tund.

Ka mina kogun münte käidud riikidest. Kahjuks kõigist pole alles, mõnes sai lolli peaga viimased mündid ära ka kulutatud. Ja mõnes riigis inflatsioon nii kõva, et enam polegi münte kasutusel. Või siis mündid on küll, aga saab ainult siis, kui oskad küsida.

Venetsueelas asi areneb edasi, ma arvan et varsti läheb kodusõjaks:

http://www.bbc.com/news/world-latin-america-39828559

Nägin ka just pilte Socotrast ja tekkis tunne, et see on selline koht, kuhu kindlasti peab minema!

Paraku Jeemenis praegu kodusõda... Viimased otselennud Dubaist on nüüd ka lõpetatud...

https://americaforyemen.wordpress.com/2017/03/16/visiting-socotra-its-not-impossible-merely-unpossible/comment-page-1/

https://onestep4ward.com/4-days-cement-boat-socotra-i-became-tourist-yemen/

Venetsueelas lähevad asjad aina hullemaks, päris korralikud rahutused juba:
http://edition.cnn.com/2017/04/22/americas/venezuela-military-deserters/index.html

Selle aasta veebruaris olin Kolumbias ja plaanisin ka Venetsueelat külastada. Aga mu mõte laideti maha, nii siin foorumis kui ka Kolumbias hotellis.

Plaanisin bussiga sõita Cartagenast Maracaibosse, daytripina. Bussisõit pidi 6 tundi võtma, vähemalt varemalt.

Aga nüüd pidi bussisõit võtma pigem 12 tundi, igasuguste sõjavõeliste teetõkete tõttu. Lisaks soovitatakse Kolumbia-Venetsueela piiriala vältida...

Njah, Qatar-iga just lendasin. Aga Jakartasse, sinna käib vist ainult 787. Qataril neid A380-sid vähevõitu ka.

Aga tänud postituste eest. Nüüd tean ka, et Singapore'i A380-tel on turistiklassis kõige laiemad istmed :D

Kui istmevahest rääkida, siis mulle vist ei meeldigi väga suur. Hiljutisel Lõuna-Ameerika reisil sain 2x exit row's istuda. Jalaruumi oli palju. Isegi liiga palju - ma ei ulatunud turbulentsi ajal eesolevast istmest kinni võtma. Väga ebameeldiv ainult rihmaga kinni olles rappuda.

Aga kui lennuelamusest rääkida, siis selle jättis teistsugune lennuk: TAP-i Embraer 145. Seal on istmete paigutus 1+2. Ma sain istuda selles üheses istmes, ilma naabriteta. Väga uhke tunne oli, nagu business jetiga lennata. Istmed olid ka väga mugavad.

A350-ga tõesti ei ole lennanud. 787-ga korduvalt lennanud, pole midagi erilist. ei saanud aru, et on puhtam õhk või kõrgem õhurõhk või vaiksem. Pigem oli kehvem see, et aknakatteid ei olnud. Tehti meeskonna poolt aknad mustaks ja midagi välja ei näinud. Ise midagi reguleerida ei saanud.

Multimeediasüsteemist vaatan lennukites ainult GPS asukohta. Meelelahutusmaterjal on mul endal alati läpakaga kaasas (sellepärast hiljuti kehtestatud läpakakeeld USA poole minevatel lendudel üldse ei meeldi)

Väga lühikesel lennul ei ole mõtet, tahaks ikka A380 lendamise kogemuse panna kokku ka järjekordse reisiga!

Kuna olen alla 180cm, siis põlveruum lennukis pole kunagi probleemiks olnud, ka mitte Ryanairi ega AirAsia lennukites. Pigem loodan A380-lt veidi laiemaid istmeid - olen ise ka viimastel aastatel kõvasti laiusesse kosunud! Samuti eelistaks akna või vahekäigu istet, kuna seal rohkem ruumi - sellepärast soovikski istme ette ära määrata.

Lennukite teenindustasemest on siiamaani parimad mälestused Malaysian Airlinesi osas, olen kunagi korduvalt nende 777-tega lennanud... (Aga nendega läks just nagu läks). Teisele kohale paneks Turkish Airlines.

Odavlennufirmadest olen korduvalt AirAsia teenindusega rahule jäänud. Endalegi üllatuseks. Ju ma ootasin Ryanairi!

Võtaks üles vana teema.

Olen lennanud palju kordi, aga põhiliselt tavalisemate igavate lennukitega. A380-ga veel mitte.

Kuidas oleks kõige mõistlikum A380-ga lendama saada, ilma et selle eest ei peaks ennast seaks maksma?

Kuna kõige rohkem A380 lennukeid on Emirates'il, siis peaks vist sinnapoole vaatama?

Lugesin artiklist, et mõnede Emirates'i A380 puhul saab turistiklassis ka teisel korrusel olla?

https://trip.ee/uudised/emirates-kompab-piire-lennukisse-mahutatakse-615-reisijat

Mis liinidel need lendavad? Kuidas käib pileti ostmisel istekoha valik, palju see lisaks maksab?

Kuidas üldse oleks mõistlik Tallinnast Dubaisse saada, otselende vist pole? Või on rahaliselt mõttekam Emirates'i piletiga lendu kuskilt kolmandast riigist alustada?

Veel asjalikke soovitusi, et saaks täiusliku lennuelamuse?

Sealkandis pole ka Air Asia hilinemine tund-poolteist eriline. Minu kogemuste puhul küll halva ilma tõttu.

Ilmselgelt tuleb endale rohkem varuaega jätta.

Tere

Tegin just selle aasta veebruaris Lõuna-Ameerika põhjaosas tiiru:
Kolumbia-Ekvador-Peruu-Boliivia-Kolumbia

Sisaladas ka 3 ööd (2 päeva) Quitos.

Mis 2 päevaga ikka teha jõuab? Käid kesklinnas ära ja imetled seda. Ütled taksojuhile "Centro Historico" ja jõuad kuhu vaja.

Ühistranspordiga sõita ei proovinud - takso linnas on piisavalt odav. Kui tahad raha kokku hoida, siis võiks lennujaamast linna ja tagasi sõita bussiga, sest uus lennujaam asub 40-50 minuti taksosõidu kaugusel linnast ja sõit maksis ca 30 USD.

Miks peaks ohtlik olema?

Küll aga arvestada, et linn asub 2800m kõrgusel, raske hingata.

Õhk on jahe, aastaläbi pidevalt umbes 15 kraadi. Samas päike on väga ere. Kindlasti päikesekreem ja päikeseprillid!

Lõhkumine vast ikka suurem teema. Arvestades, kuidas neid pakke loobitakse.

Aga varastamine ka teema. Isegi USA-s oli dokfilm selle kohta. Mis siis veel mujal võib olla...

Huvitav jah, et Easyjet pihta sai, aga Ryanair mitte. Ryanair lendab ka ju Marokost UK-sse. Päris räige, kui Ryanairil käsipagas ära keelata :D

Kust need siis ära varastatakse või puruks pekstakse. Palju õnne.

Hmnjah, tekkiski kommentaari aken peale sisse logimist.

Kuna ma vaatan ekraani terve päev kontoris ja siis veel ka igal õhtul kodus, siis ei pea vajalikuks ka ekraanist eemal oleku ajal veel ühte väikest ekraani passida. Saan vast aru neist inimestest, kelle töö pole kontoris, siis jah vahel hea mobiili vaadata.

Reisides trükin kõik oma lennupiletid ja hotellibroneeringud välja ja lehvitan nendega. Kui need paberid ükskord kaduma läksid (unustasin taksosse), siis edasi vehkisin läpaka ekraanil PDF-e näidates. Mobiil on helistamiseks ja SMS-imiseks. Mu nutitelefonis on ainult paar äppi ja need ei ole kasutusel reisimiseks. Mobiilis surfan ainult viimases hädas. GPS on eraldi seadmes.

Wikipedia andmeil sureb ca 15% nakatunutest maha. Ja kuna tegemist viirusega, siis ravi puudub.