Skyscanner

Ostsin 4 piletit skyscanneri kaudu Usa-sse, paraku üks reisikaaslane hüppas alt ära. Küsimus, kas on mingi variant üks pilet tagasi müüa või teha nimevahetus? On kellegil antud situatsiooniga kogemusi?

Sulle on kindlasti tulnud tellimuse kinnitus või arve ning enamasti on seal kõik tingimused kirjas või vähemalt viide kohale, kust seda lugeda saaks. Skyscanner ise pileteid sulle ei müü minu arust vaid vahendab vastavaid portaale (nt. ebookers, Skytours). Mina olen ka sealt ostnud mõned korrad, aga müüjaks on seni olnud ebookers.com. Isegi on nende käest olnud vaja abi küsida (seoses tuhapilvedega) ja e-mailile vastati 24 jooksul.

Kirjeldan oma arusaamatust, ehk keegi aitab järjele.

Otsides skyscannerist lennupileteid, valin enamasti otsinguks return tüüpi piletid ja näen, millal on soodsaimad lennukuupäevad. Vaatan ka alternatiivseid lennujaamu (rix vs tll jne) ning leian enamasti nn one-way lennud (näituseks algus Riiast ja lõpp Tallinnast vms).

Asudes broneerima, on Ryanairil pileti lõpphinnad oluliselt suuremad. Mõtlesin, et viga on return tüübis ja panin skyscanneris otsingusse one-way, mispeale ta enam Ryanairi lende üldse ei kuva.

Miks peaks Ryanairi puhul, kellel iga lend eri pileti peal, olema skyscanneri portaalis vahet, kas reis on one-way või return?

Ühesõnaga, kuidas teha skyscanneris otsingut, kui huvitavad lennud mitme eri punkti vahel (a->b b->c, d->e e->g). Vaadates neid kõiki kui eraldiseisvaid one way lende, siis kuvatakse äärmiselt minimaalselt lende ja ilma Ryanairita.