Tez Tour Rhodosele AURELAGA

Teadmiseks - Tez reklaamib oma reise kõikidesse sihtpunktidess Fly Lal lennufirmaga, aga tegelikult lennutab Rhodosele ARURELAGA.

See veidi(nädal) aegunud info neil kodulehel..kui veidi uuriksid enne kui mustama siin hakkad...

Kui see info on kodulehel, siis tahaks seda kohta näha... Palun pime nägijaks teha

Meie reis suve algul toimus Rhodosele Fly Lal lennufirmaga. Aurelaga ka varem lennatud ja pole neil mingit erilist vahet, milleks tekitada probleemi?

Kui mingit vahet pole, miks siis ei panda koulehele infot, et Rhodose lend toimub AURELA lennukompaniiga ja miks ei teavitata kliente firmavahetusest. Arvan, et kliendil on õigs saada eelinfot toimuva reisi kohta. Kui olen nii pretensioonikas klient ja tahan valida, siis on mul see õigus ning informatsiooni mittsaamine jätab mulle petmise mulje.

Aga minu arust tekitab see natuke kahtlust, kui üks firma järjepidevalt reklaamib ennast teise (ja veits ehk parema firma) teenuseid kasutavana. Endal sellekevadine kogemus reisikorraldajaga Anhel. Üldiselt täiesti ebareaalne valik-nõus, ent nad olid antud hetkel ainukesed, kes müüsid Rixose hotelli Türgis küllalt maitsva hinna eest ja kuna tegemist oli nö firmapoolse preemiareisi organiseerimisega, siis oli eelarve üsna rangelt etteantud. Ühesõnaga-sai käidud umbes 2kuud luuramas erinevate firmade lehekülgedel ja jälgitud nö asjade seisu. Anhelil oli kogu see aeg üleval info, et lennatakse Estonian Airga. Mitte kuskil ainsatki viidet sellele, et tegelikuks lennutajaks on FlyLAL ja tegemist Tez Toursi reisiga. Meie auhinnavõitjal, mitte eriti kogenud reisilisel ja tema kaasal, jooksutas see igal juhul juhtme algatuseks päris kokku. Probleemiks oli olnud ka peale vene keelt mitte mingit muud võõrkeelt tonkav pardapersonal. Ok, siin ei ole teema praegu Fly LALi puudutsest ja mittepuudustest. Küsimus on hoopis natuke teise rakursi alt esiatatud-miks firma peab ennast ehtima võõraste sulgedega? Keegi siin viskus kohe kaitsele, et veidi-nädal- aega aegunud info. Tänaste vahendite-võimaluste juures, kus info uuendamine kodukal võtab aega max 2 minutit, ei ole see nädal aega valeinfi üleval hoidmine minu meelest küll eriti "veidi". Pigem asjal siiski juures maik hoolimatusest või teadlikust valeinfo jagamisest-küll see juhm eesti turist selle alla neelab. Ja veel-miks peaks inimene a priori mitteusaldama infot, mis seisab firma ametlikul kodulehel üleval ja "peab veel asja enne uurima"? 9-l juhul 10-st loeb inimene siiski peale kodulehega tutvumist ja sealse info teatavaks võtmist "asja uurituks".

No mina ei näe mingit vahet, kas reisipakkuja lennutab Aurelaga, Estonian Airiga, Fly lal-iga või mingi muu lennufirmaga sihtkohta:)Kas teemaalgataja ei jäänud reisiga rahule ja mis juhtus??

Ent kui lendad Aurelaga, siis kirjutagi, et lendad Aurelaga, mitte OV, BA, LH või millegi muuga.Kuna ühte sihtkohta teenusepakkujaid on enam-vähem ühe hinnaga mitmeid, siis hakkavad inimestel ilmselt valikukriteeriumiks osutuma kasvõi lennuk, millega lennatakse, lennuajad jne. Kui sama hinna eest on valida, kas lennata hommikuse/päevase lennuga ja OV-gs või Aurelaga südaöösel, siis ilmselt kaalub paljudel vaekauss esimese variandi poole.