Tingimine, internetipunktid Marokos

Plaanis on kahekesi Marokosse seljakotireisile minna ja tahaksin teada, kas ka hotellihindu on võimalik tingida. Mõte administraatoriga vaidlema hakkamisest tundub pisut võõristav, aga samas olen blogisid uurides aru saanud, et seal riigis on tingimine elustiiliks.

Lisaks huvitab mind, kas internetipunkte on piisavalt, et oma arvutit kaasa vedamata hakkama saada (reis kulgeb läbi suuremate linnade) - tahaks aeg-ajalt kodustele blogida, et olen ühes tükis ja elu-tervise juures.

Millal sinna kanti olete minemas ka ja mis täpsemalt plaanis? Meil on ka kaheinimeselisel pundil plaan ette võetud 22.01-6.02.

Hotellides saab tingida küll, aga oleneb ka kohast. Marrakechis saime 100 alla, samas jälle Agadiris keeldus hotellionu üldse sel teemal rääkimast. Proovida võid.

Internetikohvikuid on iga nurga peal. Hind ka ok. Sellega seal probleemi meil polnud. Agadiris tasus küll enne hinda vaadata, vahe võis olla 5 kordne. (kalli ja suure hotelli juures kallis, jaluta 50 meetrit eemale ja hind kohe kukkus)

Edu reisil. Me käisime eelmise aasta märtsis ka kahekesi ja seljakotiga ja superlahe oli.

Agadiris on vist tingimine jah raskendatud kuna seal turist maksab igatahes soovitud hinna lõpuks.

Meie kasutasime hosteleid ning hostelites saab kindlalt tingida. Eriti mõistlik ja kerge on tingida nendega, kes tänaval pakuvad oma majutust sulle. Algul tundus mulle ebamugav, et keegi hakkab mulle kaela määrima oma hostelit, aga tegelikkuses on see täiesti normaalne tegevus ja põhjust neid vähem usaldada otseselt pole. Eks tuleb ettevaatlik ikka olla.

Nagu meile üks Marokost saadud tuttav ütles. Et Marokolased on äris agresiivsed. Kui klient ei tule ise, toovad nad tolle ise endani.

Me ütlesime kohe oma hinna, kui tänaval pakuti ja nad pakkusid kõige kehvemat tuba meile. Kui keeldusime pakkusid kõige parema toa aga kõrgema hinna eest. Aga jäime enesele kindlaks, et kui me parimat tuba oma madala hinnaga ei saa, siis lahkume. Voila´ tehing tehtud!

Ja me kasutasime internetipunkti Essaourias ning arvan, et meile küsiti liiga palju, kuna kasutasime 15 minutit internetti ja printisime 10 lehte ja maksime 4 eurot umbes. Muidugi variant on kuna internet ja arvuti on seal luksusese, siis küsitaksegi selle kasutamise eest suurt raha.

Marrakech on araabia või berberite pärane linn ja seal tingimise võimalused paremad ( välja arvatud rahvusvaheliste hotellikettide hotellid ).Samas Casablanka,Rabat on väga euroopalikud prantsuse pärased linnad , seal võib küll tekkida rohkem raskusi tingimisega. Muidugi tuleb vaadata ka seda, et millisesse hotelli lõpuks satud.Olemas on normaalseid aga ka selliseid kus hiigelsuured prussakad kogu aeg liiguvad.

Marrakeshi hostelites öeldi kõrgem hind, kui internetis kirjas ja tingimisega nõus poldud, isegi siis mitte kui ütlesin, et jään kuuks või enamaks. Proovisin seda 4-5 euro hostelites, kokku käisin läbi 5 hostelit.