Kes varem TUIga reisinud? TUI bronnimisleht on täielikult rootsi keelne - ei viitsi google translatega tervet infot läbi hakseldada.
Küsimus: Kas ok teha check-in Stockholmis kohapeal või neil ka mingid nipid kuidas raha juurde küsida (nagu Ryanairil saad korralikult maksta kui pole check-ini varem teinud jne). Sain pileti broneerimisnumbriga, kas põhimõtteliselt lähen seal siis sinna TUI deski või mismoodi see charteritega käib? Sama teema tagasitulles, kas Phuketil sama teema. Varem check-inni tehes peab kohad valima ja see muidugi lisakuluga teenus. Keegi kes sealtkaudu hiljuti käinud võiks veidi seletada kuidas seal süsteem käis.
Terve TUI on sanktsioonide all vene suuromaniku oligarh Mordashovi tõttu, igasuguseid üllatusi võib tulla.
Vastupidi, TUI Baltics nagu algselt pidi väljas olema. Aga ilmselt peaks Rootsist otse küsima, otsima infot. Seda muutuvat infot ja seoseid on palju ja Rootsi uut infot keegi siia ei tõlgi ka kiiresti.
Tui lendab Rootsist probleemideta. Vaadake väljuvaid lende. BLX on Tui Nordic.
Tõlkimisel on abi, kui avada näiteks arvutis nende kodulehekülg ja läbi telefoni tõlkida, kaamera peale suunata. Lihtne ja kiire.
Check in küsimused:
https://www.tui.se/kundservice/#humany-faq-se=/2786/kan-jag-checka-in-online/;phrase:check%20in
https://www.tui.se/att-resa-med-oss/flyginformation/incheckning/
Google pakub võimalust ka terve lehekülg automaatselt tõlkida.
Eriti lihtne on kui avada lehekülg Microsoft Edgega. Aadressiriba lõpus on tõlkimise valik.
Kolm aastat tagasi sai self check in kioskis teha ise. Seal siis ka pardakaart ja pagasi kleebise välja printida. Pagasi sai letti anda.
Samas võis check in ka letis minuarust teha.
TUI Rootsi kodulehel ütleb nii - kui sul bronnitud istekohad siis saad online check in teha 14 päeva ette aga muidu 24 tundi -hiljemalt 15 tundi, või lennuväljal automaadist või lauast