soloist

Meeldib autoga reisida..Ise olen suht tehnikafriik..Alati parim varustus ja igaks elujuhtumiks..)
Rändur, liitus Tripiga 9 aastat tagasi. Tahab minna:
1 meeldimist
1 postitust / 18 kommentaari
18 (2.9%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Norsu, ega m pole oodanudki reisikindlustusfirmalt oma auto remondi kulude korvamist..Pigem auto lagunemisega põhjustatud reisitõrke st. tühjaläinud majutuskulu korvamist näiteks. Aga ilmselt siis Eesti kindlustusfirmade reisikindlustus katab ainult lennukireise või siis autorendist võetud autoga reise.. Point on ka selles et see võiks ka nende puhul välja toodud olla, muidu klient arvab ekslikult et on olemas kindlustuskaitse..

Mul on esialgne info ainult Swed goldcard kindlustuse tel.abiliinilt, loomulikult meil on kõik vähegi kaardiga maksetavad kulud, k.a. majutus ja kütus, sellesama kaardiga tasutud, kuid kuna reis toimub isikliku autoga, mis ootamatult purunes(roolivõimu hüdrotoru), siis osad reisi majutused läksid "vett vedama".ja Swed abiliin väitis et ei kuulu kompensatsiooni alla. Pole aega olnud täpsemalt enam uurida, eks tagasitulles vaatab, aga esialgne info selline.

Swedi Goldcard-i kindlustus saatis pikalt, kui hätta sattusin..Et nagu oma autoga reisides ei kehti midagi, kui peaks auto purunemisega seoses reisil kahju kannatama. Selle kindlustuse müügimehe jutu järgi jälle lepingu sõlmimise eelselt kinnitas õhinaga, et polevat vahet millega reisid, ikka kehtib, jne..Aga praktikas nagu ikka, mõttetu..Ja lennukiga ma eriti ei reisi..

Siitkandist ametlikku töökoda suht lootusetu leida kahjuks..

Meil majutaja lisas arvele need linna tax-d ja tõi ka turistiameti tshekid kus välja toodud mille eest ja kelle eest ja kuipalju makstud, loodan et nendest piisab ja ei pea veel eraldi midagi otsima hakkama siin segaduse keskel.

Ise hetkel Montenegros, ja eriti ei kujuta ette sellise kuumusega mis praegu, telkimist. Auto termomeeter näitas isegi selliseid numbreid kui 47 vahepeal, 3-e tunnise Horvaatia -Montenegro piiriületuse sabas. See piiriületus tundus mõlemalt poolt suhteliselt aeglaselt liikuvat. Kuigi kämpades telgitakse küll. Troqiris vesi oli 29, siin vist veelgi rohkem. Metsatulekahju nägin ka täna mägedes suht lähedal.

Eelmisel aastal käisin Shveitsis, -Meelde jäänud et Poolas, Tsehhis üldine liiklusvoog oli seal vahemikus 130-160 näiteks, , kiirematel teedel.. Oli ka kiiremini liikujaid..Ise ka imestasin et sõidavad juba nagu autobahnil., jube andmine käis.

Mul on kunagi ühel heal tuttaval Slovakkias Audi ära varastatud, ja jäigi kadunuks. Tundub selles suhtes ebaturvaline riik..

Kes teab..kas suusaboksiga on Euroopas ka mingi kiiruspiirang, või võib lasta nagu torust tuleb? Kusagilt kõrva jäänud, et 130 on maks kiirus mis võib..

Ise hakkan autoga 4.aug. sinnapoole liikuma, esmakordselt.. Sihtkoht Herzeg Novi, Montenegro. Seal nädal ja hiljem Horvaatias nädal. Kumb marsruut mõttekam oleks, ise mõtlesin et sinna Austria-Tsehhi-Sloveenia-Horvaatia-, tagasi BIH, Budapest.. Sedaenam kui Bosnia teed korralikud on., ja vähem teemakse ka?

Kas keegi võiks selgitada, kuidas praktikas näiteks sellessamas Zaton kämpas arvestamine käib, hinnakirjast on raske aru saada..kas peale kõike muud võetake veel mingi reservation fee ühekordselt, 40€, plus registration fee 1€ per persoon ühekordselt? Pitch hinnakirja järgi (43€ öö), + siis veel 12,60€/inimene öö eest, lemmikloom(koer) 10€ öö? Teine telk lisaks veel 6,50€? See teeb 108,30€ öö eest kokku, 5 ööd, 3 inimest ja koer..Veits kirves tundub kämpas telkimise eest, või olen midagi valesti aru saanud?

Endalgi autoga Horvaatiareis ees, esimest korda, augustis, mõtlesin tagasi tulla Ungari kaudu, et äkki on huvitav..Või tõepoolest ei soovita eriti? Balaton on mingi huvitav koht, või lihtsalt mingi prole läbu ja süldi pidude tümpsuparadiis? Kuidas Balaton kalastuse suhtes, keegi teab? Kuidas üldse kalastusega Horvaatias ja Ungaris on, kas keegi teab? Kas turist spinninguga forelli võib püüda, näiteks Cetina jõest, Ömishi ääres Horvaatias? Niipalju kui internetist lugenud Horvaatia seaduste kohta, annab vägagi segaseid asju selle kohta, umbes et nagu spinninguga/ridvaga turist ei tohi üldse midagi püüda jne.. Oleks vaja teada et mitte ilmaasjata kalakola kaasa vedada, seda omajagu ka. Kala pidavat Horvaatias olema küll... Tänud kes oma kogemusi lahkelt jaganud, mina näiteks paljugi kasulikku lugenud siit..

Whirlpool ei ole Philips. Whirlpool on puhtalt Whirlpool, USA firma. Kunagi ammu oli Philipsiga seotud, aga mitte enam. Ja AEG pesumasin on Electrolux. Electrolux on üks AEG kaubamärgi kasutajatest. Siis kodumasinatel on AEG taga Electrolux. Aga näiteks elektritööriistade puhul hoopis Hiinlased on AEG kaubamärgi kasutajad..Siemens ja Bosch sisuliselt sama tehas ja kvaliteet.

Mul on plaanis minna autoga Euroopasse ja naviseadmena kasutada SonyEricsson Xperiat milles Garmin XT. Et kas on karta suurt telefoniarvet kuna seade on A-GPs-ga? Võibolla kellelgi on jagada kogemusi selles osas..kui palju see A-Gps roamingu kaudu arvet teeb..Marsruut on Eestist Prantsusmaale ja Hispaaniasse..Operaator Elisa..

Ise olin paar aastat tagasi samuti ostmas Coleman Celsius 3 telki(see on küll eri mudel kui 3 duo Celsius, mis on raskem, 9 kg) kui telki valisin aga lõpuks siiski langes valik Eureka! telgi kasuks, mille mudel on Mountain Light 3, ostetud sai Sportlandist, kus on päris suur valik selle firma telke. Tegemist on siis väga vana Ameerika tootjaga, kes varustas muide ka II maailmasõja ajal USA sõjaväge telkidega. Oma telgi kohta saan nüüdseks öelda, et veepidavus on super- täielikus padukas oldud kolm ööd ja probleeme polnud. Telgi ülespanek ja samuti kokkupanek probleeme ei tekita ja seda ka üksi toimetades. Õhuvahetus- nii ja naa- kui on tuuline siis liigagi hea, st. lausa tõmbetuult sai tunda, aga 4 päeva tagasi selline kogemus, et hommikul ärgates oli päike tõelise sauna tekitanud ja õhku polnud üldse. Aga muidu telk on kvaliteetne, õmblused veatud, lukud käivad sujuvalt ja on töökindlad, duralumiiniumkaared. Tundub ka suht vastupidav olema, tähtis on telk peale märjaks saamist hästi ära kuivatada muidu läheb hallitama ja lebra tuleb külge.. Sellel Colemanil olid vist fiiberkaared, sellepärast tolkorral loobusin sellest.

Berliinis küll easyjeti tibi laskis käsipagasit sinna mõõdukasti toppida, ja kui ei mahtunud, haaras kahest kohvrist suurema( 20 kg-se) kohe kaalu peale ja ütles et tuleb tasuda käsitlustasu 20 eur pluss 9 eur iga kg eest. Lõpuks sai ikka läbi häda orgunnitud sinna kaalu peale 4 kilone kohver, mis läks maksma kusagil 50 eur-i. Kusjuures enne reisi sai ära mõõdetud easyjeti lehel antud käsipagasile ettenähtud maksimummõõtudele vastavusele oma kohver- oleks pidanud läbi minema käsipagasina. St. neil seal veebilehel oli täiega vale info. Üsna räige suhtumine, aga samas odavad piletid, mis seal ikka tahta.
Pilet ise oli vist odavam kui see pagas.

Äkki on teekonnaeelistuseks valitud Off Road mitte Kiirem Aeg:)

Samsonite, on jah päris kvaliteetne, endal juba üle kümne aasta vanune Samsonite Oyster ja parajat vatti saanud aga midagi katki pole läinud, ainult plastpind on jube ära kriibitud. Sellel on veel kummitihendid isegi, ainuke viga et minu omal pole rattaid. Olengi veits ringi vaadanud suurema ja ratastega kohvri järgi. Suht normaalsed tundusid Carlton riidest kohvrid ja hea hinnaga, Järve Keskuses oli müügil, umbes samaväärsed Delseyd on poole kallimad. Bricś tundus ka päris ok materjalidest Stockmannis aga kallis. Tegelikult peaks vist ikka plastikust võtma, see riidevariant pole vist eriti vastupidav...