Viimased kommentaarid

Ma nõustun sellega, et hind on igasugu lisatasude näol tegelikult välja toodud. Aga ma tegelikult pole ka rahul sellega, kuidas booking.com need hinnad on välja toonud seda just kasutajakogemuse pealt vaadates.

Iseenesest ka tarbijakaitseameti juhendist lähtudes https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/hinnateave on kirjas et
 lõpphind, mis sisaldab kõiki makse
hind tuleb avaldada kirjalikult ning selgelt ja loetavalt

Minul endal sama kogemus käes, et tähelepanematusest ka maksnud rohkem kui ootus on ja seetõttu nüüd oskan oma vigadest õppida. Paralleelse näitena airbnb-s on lõpphind väga selgelt kuvatud enne broneerimist. (Võibolla see üldse UX teema)

Siinkohal on tähtis ka broneeringu tegemise aeg.

"Cancel within 48 hours of booking and 14 days before check-in to get a full refund"

Selle järgi siis saab kõik raha tagasi siis, kui canceldad 48h jooksul peale broneeringu tegemist ja 14 päeva enne majutus kuupäeva.

Toon ka välja ühe variandi, ei tea täpselt, kas nad sinna sõidavad, aga ehk kuhugi lähistele. Ja muidugi on nendel hinnad ka üsna soodsad. www.megabus.com .

Kuid siiski kunagi uurides on meeles ka, et nationalexpress peaks sinna täitsa sõitma, reis kestis vist üle 12 tunni. Seega võiks Londonist isegi mõelda mõne lennuliini peale.