Viimased kommentaarid

Tulin üle mitme aja siia ja selline tunne, et appiii.... Praegu küll lahkun ja otsin oma küsimustele vastuseid mujalt, aga no loodan et olukord on mõne aja möödudes parem ja need uuendused teevad foorumi paremaks kui vana versioon oli, mitte vastupidi.

Meie selle aasta hinnaks HKG-MNL-HKG tuli kuskil 180 euri, see on suht tavahind ilmselt. Mina veel pileteid ei võtaks, jälgiks lennufirmade soodukaid sellel trajektooril ,ehk tekib midagi soodsamat, aega teil ju veel on.

Meie oleme mõne aasta eest oma käruga lennukisse saanud ka Tallinna Lennujaamas.
Lase käru ära kiletada kui muretsed, selline teenus on Tallinna Lennujaamas olemas, uuri, kas ka Alanyas. Kui tegu on kallima käruga, siis ilmselt ka kvaliteetsema, mida ei ole nii kerge lõhkuda, ja kilesse pakituna vaevalt sellega midagi juhtuda saab.
Me ei ole kasutanud chartereid, kuid käruga oleme palju reisinud - alati oleme saanud käruga lennukini sõita, kättesaamine on olnud kuidas kunagi, vahel lindilt, vahel on käru vastas olnud ning vahel erimõõdulise pagasi letist.

Meil samad kogemused tsheburashkaga, alati on telefonist piisanud.

Turkish lendab nüüd ka otse Manilasse, kui Filipiinidele tahta, tasuks ehk selle firma soodukaid lälgida.
Muidu Hongkong jah mõistlikum kui Bangkok.

Ma alles praegu tulin selle peale, et need võivad olla prilliraamid, mille peale turvaväravad vahest piiksunud on, siiani pole suutnud välja mõelda. Enamasti küll ei piiksu, kuid üksikud väravad kuskil on piiksunud.

Meie sõitsime taksoga piiriületuspuntki ning sealt edasi bussiga eelmisel aastal.

Egiptus :) Ilmselt odavam kui Aasia, rand ja veeatraktsioonid samuti olemas, lend lühem. Kui tõesti on soovideks bassein, veeatraktsioonid ja rand, siis sellepärast Taisse või Vietnamisse lennata tunduks mulle küll üpris mõttetu. Kõik hinnas hotell koos veepargiga ja mured murtud.

Mida sa teed nendega? Oled ikka teadlik, et lennupiletil on reisija nimi kirjas?

Meie oleme Malaisiasse sisenenud ilma see sisenemine oleks kusagil kajastunud ja tol korral, kui siis siselennule läksime, oli probleeme ja õiendamist küll, asi lahenes siiski kokkuvõttes. Me sisenesime rongiga ja miskipärast ei saanud seal vajalikke templeid passi.
Sukelduda koos instruktoriga saab ka ilma serdita, ja mitte kuigi sügavale.

Jah, õigus, sellepärast kirjutasin kanti, et hektel ei tulnud õige koha nii meelde.
Selle raha, mis antud reisi raames kulub Hongkongi ja Macau külastamisele, ma lisaksin järgmise aasta reisifondi, ning pikutaks need peävad ksuagil rannas. Järgmiseks aastaks vaataksin piletid Hongkongi, et siis sealt kusagile edasi trippida ning ühtlasi külastada seal soovitud paiku.

Ma olen ka selle teekonna läbinud kiirpaadiga ja meie reis sujus küll väga hästi, nautisime paadist kalade vaatamist, väikesaari ja kõike muud juurde kuuluvat. Asi pole piiri osapooltes, teise osapool kohalikele ja viisat mittevajavatele oli Koh Lipel kui õigesti mäletan, kuid kuna meie vajasime viisat, siis sedakaudu minna ei saanud. Kui meil oleks viisa eelnevalt olemas olnud, oleks vist saanud ka Satuni vahele jätta.
Langawilt väljumine ei olnud üldse mingi teema, see läks lihtsalt.
Edit: pikim lennu hilinemine on meil olnud 5-6 tundi, tegu oli Finnairi lennuga, väiksemaid hilemiseid on olnud veel, rikkeid võib juhtuda iga transpordivahendiga. Kui meie käisime, siis oli tegu üsna uute kiirpaatidega.
On ikkagi maitse asi lihtsalt, kas valida lendamine või kiirpaat selle vahemaa puhul.

http://www.kohlipe.net/images/pagespics/lipemap.jpg Siin on illustreeriv pilt praamide/kiirpaatide liikumiste kohta. Vahepealsetel väikesaartel on õvimalik ka ööbida, täpsemalt võimaluste kohta tasub uurida kohapeal .
Varem, kui Tais oli nõutav viisa, pidi minema läbi Satuni, seegi ei olnud keeruline, nüüd vast saab ka otse, tuleb uurida. Kiirpaadiga saab muidugi ka otse Phi Phile kui tahta, mina isiklikult eelistaksin lennujaamas passimise asemel paadis istumist, lisavõimalusena on variant mõelda ühele ööle veel mõnel saarel.
Borneo ei ole ka minu meelest üldse paha plaan - seal saaks rentida auto ja teha Sabahile tiir peale - elamusi on teepeal rohkem kui küll.

Olen eelpoolkirjutaujatega nõus, kes soovitavad graafiku üle vaadata. Meie reisid kestavad tavaliselt kuu aega, ja mahutame me sinna ühe linna, ning ülejäänud aja reisime ringi, nädalakese oleme võibolla kuskil järjest kohapeal. Kui midagi näha tahta, siis minu meelest maksimum oleks kaks riiki, mitte rohkem. Sel talvel on meil plaanis Hong-Kong ja Filipiinid näiteks.
Linnamajutuse oleme varasemalt ette broneerinud, muud tavaliselt mitte. Kaasas arvuti, mis võimaldab jooksu pealt bronnida kui see vajalik on.
Vaataksin üle ka nimekirja sihtkohtadest, ja mõtleksin hoolega järele, mida ma reisil näha tahan. Praegu sa oled toonud kõige suurema külastatavusega sihtkohad - enamuse neist ma nopiksin välja, ja valiksin sellised, kus kohalikku elu ka näha saab, lisaks muule on ka neis turismikohtades kõik kallim kui ülejäänud riigis.
Kui tahate sõida Langkawile KUL-st, siis sealt edasi mööda saari praamiga on küll võimalik Taisse jõuda, sinna vahele jääb veel mitu pisikest Tai saart, kus on ka võimalus peatuda ning öö veeta kui tahtmist. Jõudes kas Krabisse või siis Phuketile, oleks edasi minul valikus kas külastada Põhja-Taid (airasia) või siis liikuda näiteks Hua Hini kanti ja sealt edasi külastada saari Tao, Samui jm. Praamid väljusid minu mäletamist mööda Chumphonist.
Need on hästi laias laastus minu mõtted, aga peate ise mõtlema ja kaaluma, mida oma ajaga peale hakkate seal.

matrix.itasofware.com - sealt küll osta ei saa, kuid mull emeeldib otsida, kuna annab väga paindlikke võimalusi.

Leitud matrixist:
Tallinn (TLL) to Denpasar Bali (DPS) — Mon, Feb 16
Overnight flight

Tallinn (TLL) to Stockholm (ARN) — Mon, Feb 16
Estonian Air 123
Dep: 1:50 pm
Arr: 1:50 pm
1h 0m
Canadair RJ 900
Economy (Q)
Meal
Layover in ARN
1h 0m

Stockholm (ARN) to Doha (DOH) — Mon, Feb 16
Qatar Airways(Q.C.S.C) 168
Dep: 2:50 pm
Arr: 10:50 pm
6h 0m
Boeing 787
Economy (O)
Meal
Layover in DOH
4h 0m

Doha (DOH) to Denpasar Bali (DPS) — Tue, Feb 17
Qatar Airways(Q.C.S.C) 962
Dep: 2:50 am
Arr: 5:10 pm
9h 20m
Boeing 787
Economy (O)
Meal
Denpasar Bali (DPS) to Helsinki (HEL) — Tue, Mar 10
Overnight flight

Denpasar Bali (DPS) to Doha (DOH) — Tue, Mar 10
Qatar Airways(Q.C.S.C) 963
Dep: 7:00 pm
Arr: 11:45 pm
9h 45m
Boeing 787
Economy (O)
Meal
Layover in DOH
2h 55m

Doha (DOH) to Stockholm (ARN) — Wed, Mar 11
Qatar Airways(Q.C.S.C) 169
Dep: 2:40 am
Arr: 7:05 am
6h 25m
Boeing 787
Economy (O)
Meal
Layover in ARN
1h 35m

Stockholm (ARN) to Helsinki (HEL) — Wed, Mar 11
Finnair 644
Dep: 8:40 am
Arr: 10:35 am
0h 55m
Airbus A320
Economy (O)

Algus Tallinnast, lõpp Helsinkis (või siis Stokis kui tahta), hind 746 euri
Esmapilgul ei märganudki - tagasi lennata saab ka Tallinna, seda vaid 20 euri kallima hinna eest

Eestifilip, Boholil, Andas elab siinne kasutaja birg, kirjuta talle.

Miks sa broneerida tahad? Meie ei saanud rongipileteid, oleksime muidu rongiga läinud, siis olude sunnil võtsime takso lihtsalt. Uuri järele, kui palju on norm takso hind sellise vahemaa kohta lihtsalt enne. Ma ei mäleta, mis me kokkuvõttes maksime, aga no see oli ka mõni aasta tagasi, kauplema muidugi pidime.

Meie oleme lapsega käinud igalpool, no ja siin on räägitud lennu pikkusest lastega... öised pikad lennud, mille laps lihtsalt maha magab, on kõige mugavamad lapsega. Meie laps on lugematutest lendudes kisanud ühe lennu ajal, ja siis saime ta ka enne õhkutõusu maha rahustatud, alati on olnud võimalik talle lennu ajal piisavalt tegevust pakkuda või siis on ta lõunauinakut teinud ka lühikeste lendude ajal, mina julgeks väita, et lapsega reisimine on lihtne. Päevase pika lennu osas ma mõtleks küll sügavalt järele, aga no sellele ma mõtleks ka ilma lapseta, kas ikka tahan pikka päeva lennukis veeta.
Tenerife kuuetunnisest lennust magaks meie laps heal juhul kaks tundi maha, ärkveloleku aega jääks seega 4 tundi - see aeg tuleb lihtsalt ära sisustada, uusi mänguasju kaasa lapsele, vajadusel tahvelarvuti, mängud jne. Väiksem laps heal juhul magab pool sellest lennust maha. Kui tegu on päevae lennuga. Oleneb lapsest muidugi.
Mis hotelli vm ööbimiskohta puudutab, siis asukoht on küll oluline, muus osas on oluline, et oleks puhas, et oleks piisavalt mugav magada. Ja väike bungalow kuskil mere ääres on märksa mõnusam nii lapsele kui meie, kui rahvast täistuubitud 5 tärnihotell. See kõik on suhtleine, aga meie nagunii ei ela hotellis (siis poleks ju mõtet reisile minna, vaid reisiraha koju investeerida et kodus ennast tunda nagu 5tärnihotellis) ja no pisikestes kohtades bungalotes, on alati koha personal väga sõbralik, mõnes kohas muudkui meelitavad last mängima, on ka teisi kohalikke lapsi jne. Kui tahan veeparki vms, siis saan sinna alati minna, aga et reisil koduselt tunda ennast, eelistan kodust ja pisikest kohta, vaataksin olenevalt sihtkohast nt kodumajutusi jms.
Lapsega, kes lõunat magab, on hea selline koht, kus vähemasti rõdul saab olla ajal, kui laps magab, veel parem muidugi rannas/väljas nii et laps on kuuldekauguses.

Mul on olnud probleeme booking.comiga (probleemid siis minust tingitud, korra läksid nt bronnides kuupäevad valesti) ja olen kirjutanud siis ilusa kirja bookingule, kus öelnud, et olen lammas ja juhtus nii ja kas on võimalik see asi kuidagi lahendada - booking on alati üsna kiirsti reageerinud, korra helistati tagasi ja kontrolliti üle, et kas nad said õigesti aru minu probleemist, teisel korral lahenes asi kirja teelka üpris kiiresti.
Seega minu soovitus oleks neile kirjutada probleemist, nad on väga vastutulelikud ja aitavad probleemi lahendada kindlasti.

2014 algus Singapur, Tiomani saar Malaisias, Filipiinid (Siquijor. Negros, Bohol), koku kuu aega. Suvel väike autotripp Soomes sõpradega. Sügisel Berliinis paar päeva, eesmärgiks oli kontsert.
2015 minek Hongkong - Filipiinid (alustame Manilast seekord ja liigume Boholile), mida aasta edasi toob, ei tea veel, samuti kuuajane reis. :)

Palawanile me ei satu, alustame Manilast ja jõuame Boholile välja, midagi väga kindlat ei selgu enne reisi kuupäevade osas, võtame üsna vabalt.

Meie oleme Filipiinidel 19 veebruarist, kuid kus täpselt me mingil kuupäeval liigume, seda ei julge prognoosida.

Ma ei ole põhjalikumalt tegelenud, aga vaatasin, et bussiga Manilast Boholile peaks saama netist loetud info põhjal 27 tunniga, ilmselgelt sellist bussireisi ei soovitaks kellelegi, kuid siiski annab see aimu ajast, mis sellisele reisile võiks kuluda ilma peatusteta. Seega ma arvan, et sealt saartelt peaks üsna mõistliku ajaga mingitpidi Manilasse olema võimalik jõuda, vahepeal mõnes toredas kohas peatudes.