Viimased kommentaarid

Aga Zilina - Zvolen kaudu minna?

Veel küsimus: kellelgi siin on kogemus Katowicest Budapesti peale sõites mitte kasutada Tsehhimaad, Brno, Bratislava vaid panna otse läbi Slovakkia.
Muidugi on ajakadu tund+, kilomeetrites taas võit 150 ringis.
Aga ilmselt on silmale enamat kui kiirteel?

Millised on aga kogemused Poola politseiga? Lisaks kaameratele kindlasti ka inimjõul nad tuvastavad kiirustajaid?
Kas pigem asulatest (nagu Lätis) ja asulatevahel on vabadus? Või?

Ning asi pole takka andmises vaid keskmise kiiruse ülalhoidmises. Tee on pikk, 10 tunni peale +10km/h keskmist tähendab tund varem kohale jõudmist.

Kuidas on lood aastal 2013 Poolas (ja Slovakkias, Ungaris) automaatkaameratega?
Ega veel ju ei ole ühtset süsteemi - eelmine aasta ähvardati, et Eesti numbrid saavad ka trahvid kätte?

Kui mujal saab täitsa hakkama 8.30-ga, siis Saaremaal paneb ikka täitsa puusse. Hakkad Triigist tulema Mustjala poole ja soovitab kord keerata metsateele, kord mere äärde.
Ilmselt on tal kõik teed sama kaaluga seal.

Eastern Europe v8.30
Download 179.5 MB
Detailed map covering Eastern Europe with the latest IQ Routes™ data for faster routing.
Map coverage statistics:

* countries fully covered (99.9%): Czech Republic, Hungary, Lithuania, Poland and Slovakia
* countries partially covered: Bulgaria (54%), Estonia (72%), Latvia (63%), 

Ehk siis tootja andmetel kaetud ikka sama suur % nagu viimaste aastate jooksul?
Saab keegi kinnitada et 8.30 on muutunud eesti osas võrreldes 8.15ga?

minek 26.04 Agia Marinasse, eks tagasitulles olen targem ja postitan.