Viimased kommentaarid

Bookinghouse'iga negatiivne kogemus (-6241,00 EEK ulatuses). Sai ostetud edasi-tagasi reis Edinburgh-Tallinn-Edinburgh väljumisega enne jõule 2010.

Lumetormide tõttu Inglismaal jäi lend ära ja asendust sellele ei saanud. Bookinghouse väitis, et piletiraha maksab tagasi British Airways, viimane aga kinnitas, et maksma peab teenuse müüja ehk Bookinghouse. Lõpuks lubas bookinghouse piletiraha tagastada, kui saab kinnituse lennu ärajäämisest British Airways käest. Siis ütles, et pole veel kinnitust saanud ja et ikka pole veel kinnitust saanud. Siis ütles, et kliendile British Airways poolt saadetud kinnitus ei kõlba. Siis ei vastanud telefoninumbrid... Ja siiamaani pole raha tagasi saanud.

PS. Nüüd, kui reisist on möödunud 71 päeva ja on tehtud mitmeid telefonikõnesid, saadetud e-maile ning pöördutud ka Tarbijakaitse ameti poole, laekus lõpuks tagasi piletiraha ja seda täies ulatuses.

Kokkuvõttes - pileteid broneerida on lihtne, maksta ka aga raha tagasisaamiseks reisi ärajäämisel tuleb kannatust varuda.

Agu