Viimased kommentaarid

Teemaalgatajaga 100 protsenti nõus! Aga küsimus ei ole selles kas võtta kaasa või mitte. Need lapsevanemad kes ei saa lärmavate lastega hakkama on lihtsalt saamatud. Sellele viitab ka "argumenteeritud" jutt siin - et rahu soovijad ja teistega arvestada soovitajad on lapsevihkajad. No ei ole ! Kasvage suureks,

Bussiga. Edasitagasi oli vist 50 kohalikku, maksta sai NOL kaardiga. Dubais väljub üks Deira kandist, teine Marina kandist. Numbrid olid vist 100 ja 101 vastavalt.

Lähed Florlitrappene 4444 trepiastmest üles, seejärel paras päevamatk Kjeragboltenile, seal ööbid ja siis tagasi . Võibolla tegelt ei jõuagi esimesel õhtul Kjeragi, seda parem. 4444 jaoks pead laeva aegu ja suundi vaatama.

Eestis raha vahetamine on kallis. Vaheta seal kus selle ka tõenäoliselt laiaks lööd -kaubanduskeskuse valuutavahetuses. Või võta automaadist, mida enim kasutatakse -jälgi.

E.T. : Ärge palun laske ennast segada kommentaaridest - et mõelge teiste reisijate peale ka :D see on kuidagi eriti küüniline. Lennutransport on ühistransport ja sellega käib kaasas ka lastega reisimine/ nutmine jne. 

Küüniline, et peab mõtlema teiste reisijate peale ??? 

Saan aru, et väike laps annab oma murest teada nutuga (teistviisi ei saagi ju vist?) aga kui seda ignoreeritakse ja lastakse karjuda - selliste koht ei ole sellises kohas nagu lennuk. Välja !

Ega see lennutransport nii väga tavaline ühistransport ikka ka pole... Meenuvad Kopli trammid, sihvkakoored põrandal, kõvahäälne jauramine, uste-akende lahtikiskumine...

Kindlasti soovita minna lennukiga, pigem autoreis Euroopasse. Kolme selleealisega ei saa hakkama nii, et teised lennureisijad ei kannataks. Lennureisijatel  (paljudel ainuke puhkus aastas) on õigus rahulikule reisile. Aga autoreis - teete peatusi millal tahate. Ja kõik rahul.

Jah, mul on ä asemel olnud a , kuigi passis ae. Euroopas loomulikult 0 probleemi, aasiasse minnes Finnairiga polnud ka probleeme.

Jumal tänatud. Saab korra majja. Topitakse oma pakse põrsaid lennukis hoiukasti , teistele ruumi ei jää.  Lisaks see suurenenud ajakulu inimeste pealepakkimisel. Lihtsalt tuletatakse nii meelde, et lennukis on ka teised reisijad, kes kannatavad.

Takso on jah suht odav meiega võrreldes aga samas mitte tasuta. Täpse raha lähedane pole paha.  Teinekord pole tagasi anda, teinekord ei oskanad kaarditerminaliga töötada. Samas suurest kupüürist vahetusraha käis juht ise tükk aega otsimas. See oli küll Abu-Dhabis.

Päevasel ajal ka metroo ja buss. Ostad enne transpordikaardi.

AB uute lennukite istmealused on väiksemad. Tavakott /kohver ei mahugi enam.

Nii mõnigi kavalpea vormistas oma auto kaubikuks mingil ajal. Sellisega hakkad maksma juba Lätist. Olgu kiirtee või mitte. 

Üldse arusaamatu kas mõtled kiirteemaksu (Poolas) või tavalist teemaksu (vinjett jms.)? Auto kategooria poleks ka paha teada.

Olen käinud omal käel. Saab kenasti hakkama kui natuke eeltööd ka teha. Aprillis vast kannatab veel olla, aga kui suur suvi käes siis õue vast ei tiku , vöi kui siis hommikul.

Kütus kõikjal sama hinnaga, umbes kaks korda odavam kui meil.Oleneb kuhu minna . Läti kaudu sisenedes teed viletsamad, Leedu kaudu saabudes vististi kohe tasulisele teele. Toiduainetest, ülemaailmsed brändid sama hind mis meil või natuke vähem, Kohalik kaup odavam.

Kas oli vist 24 tundi enne lendu (või oli 36 tundi) .  Ja mobiiliäpis töötab paremini - on lihtsam.

Malpensas on ju kaks terminali. Kui sama (easyjet mõlemad), siis pole probleemi. Kui erinevad siis arvatavasti mitte.

VäikeLotti. Selle 4x x euro eest saaks ju reisil midagi targemat teha. Meenub, et keegi ajas sama raha eest endale mitu kihti riideid selga, et jumalapärast ei peaks ülekilode eest maksma. Viinamarjad on hapud, mis? Katsu argumenteerida teinekord.

VäikeLotti, kasutades Su enda sõnu teisest teemast:  "Arumaeisaa... ostetakse reis, aga mingid tühised paarkümmend eurot enam ei leita, et lennureisi ajal kõrvuti istuda, à la "riskisime". Kui ikka nii vähe raha on,  kas siis on üldse mõtet minna rihma pingutama ja sente veeretama?  Norwegian on niigi odav lennufirma..."


Kas ikka väga narr ei ole viis särki selga ajada ??? 

Igal juhul Figueres, kus Dali maja, Portbou rong läheb sinna.
Linnas endas: Montjuici mäe piirkond - sealt köisraudteega sadamasse, El Carmel ´i punkrid, Tibidabo mägi. Jne.

Katari raha on riaal mitte mingi riyals. Vt. ka rubleid, kroonorid, zlotyd jne. Austa emakeelt!

Tagastamiseks pole vaja seda letti viia. Paljudes lennujaamades selleks eraldi kohad kuhu ööpäevaringselt saab autot tagastada, isegi mitme rendifirmapeale üks.

Jah just - mis hotelliga tegemist !!! ??? Vastutustundetu on seda varjata, eriti kui hotell ei vastuta !

P.S . sigalale.
Ei ole küüniline, lihtsalt sa ei ole eriti kursis paljude asjadega.

Kordame üle. Lõviosa deposiidist on kindlustuse omavastutus. Võta null omavastutus, saad deposiidisumma alla. Tõsi rendisumma tõuseb natuke, kuna nullomavastutusega kindlustus on kallim.
Täiesti loomulik, et 1000 eurot tavalisel ausal inimesel niisama vabalt ei vedele, kui reis makstud ja ka reisil plaan natuke kulutada.