Ostsin tui.se kaudu piletid reedel. Meie kaarte nad tõesti ei aktsepteeri ja kui rootsi keelt ei räägi, siis ka kasutajatoe tel nr pole abi. Tuil on veebilehel all nurgas online kasutajaabi, kuhu kirjutades tehti mulle broneering tingimusega, et pean tasuma arve ASAP ja saatma maksekorralduse märgitud aadressile. Arve tuleb sekides,mis tähendab, et sul tuleb internetipangas oma eurod konverteerida rootsi kroonideks, et rahvusvahelist makset teha. Tui poolse kinnituse broneeringule ja raha laekumisele sain lõpuks 5 päeva hiljem. Seega viimase hetke pakkumiste puhul tuleks kindlasti arvestada ajakuluga. Minu kogemus on, et nende piletite saamiseks kulus siiski ülemõistuse kaua aega ja pusimist.. Varem pole ühegi lennufirmaga sellist janti olnud ja kaart on toiminud nii euroopas kui ka väljaspool. Tuil pidid samad probleemid olema ka tui.no lehel.