Viimased kommentaarid

Ja muide, Tarotaol näebki just ilusaid suuri varaane, ahviperesid, madusid , helendavaid planktoneid, krabisid ja ka kilpkonnasid.  Vaata Jensi Paradiisisaar.ee Kahe mere vahel- Lõuna Tai

Olen ka juba paljud läbi seigelnud. Tao on ilus, aga osadesse randadesse ei julge rolleriga laskuda. Koh Phangan oli ok, piisavalt suur, et seigelda ja randasid leidub nii rahulike kui ka rahvaga . Samui oli ja ei olnud ka, ei avaldanud eriti muljet. Tarotao oli ülisuper, aga see on rahvuspark ja seal saad jalgratta. Lanta mulle meeldib, olen nüüd seal juba korduvalt käinud ja lähen veel. (Lantal tehti jaanuaris uued teed läbivalt läbi saare)Phuket on liiga melu ja juba ka kallim ja liiklus päris kreisi, seda just Patongis. 

Eesti kodanikel on võimalus taotleda lisapass, mis antakse välja erandkorras.

Lisapass antakse välja näiteks siis, kui inimene soovib sõita moslemiusku Saudi-Araabiasse, kuid tal on passis Iisraeli viisa. Samuti antakse lisapass, kui isikul on tarvis sõita sellisesse riiki, millel pole Eestis konsulaaresindust.

Lisapasse kasutavad kodakondsus- ja migratsiooniameti pressiesindaja Urmas Krulli sõnul ka tippsportlased. "Lisapass on vajalik, kui sportlane sõidab näiteks kuu aja pärast mõnda riiki Okeaanias, kuid vahepeal peab minema Rootsi treeningutele. Üks pass on kuskil Okeaania riigi saatkonnas, teisega saab aga reisida ja treeningutel käia," selgitas Krull.

Lisapassi saab taotleda ka teenistuslikel põhjustel, kuid siis peab tööandja kodakondsus- ja migratsiooniametile esitama põhjendatud taotluse. Lisapass kehtib maksimaalselt kolm aastat ning mingil juhul ei ületa ta esialgse passi kehtimisaega.

Nagu ma aru saan, siis kõigil ei ole vist võimalik lisapassi taotleda...

Keegi peab vist ennast jumalaks juba...:))

Hakkabki kätte jõudma reisile mineku aeg. Küsin üle, et kas keegi veel seikleb Samuil?

Aeroflot annab ka lastele tegevuskomplektid kohe näppu. Olen ka lennanud nii finnairiga, Qatariga kui ka Aeroflotiga. Asja paneb minu jaoks paika ikkagi see millal lennata tahan ja vaatan ka hinda. Enne istun Moskvas lennujaamas 6 h kui maksan piletite eest 400-500 rohkem. 

Qatar on olnud seni üks paremaid, kuigi kord üllatas mind ka Finnair. Aeroflot aga lendab  ka kohale ja mida seal öösel lennukis ikka muud teha kui magada. 
Ka nüüd lendan Aeroflotiga ja läbi Moskva. Pole ka tulnud selle peale, et lennukis väga alkot nõuaksin, kaine peaga on oluliselt parem reisida.

Oli jah, ei saanudki temaga lennata, sest tuli välja, et pidi olema hoopis teise riigi kodanik, näiteks inglismaa. Piletid aga lasi osta küll. Pärast kandis raha tagasi.


Tundub ikkagi Egiptuse teema, veebruaris seal juba mõnusalt soe. Nii väikestega ka kinnine kuurort suht hea valik ja kindlasti ka hind!

Olin Lantal jaanuaris, mulle meeldis väga. Kes veel ei tea, siis on kaks Lantat,- Lanta Yai ja Lanta Noi. Lanta Noil on enamus turismist. Läksime Krabist suure laevaga,  tagasi otsustasin tulla mini bussiga. Öeldi, et 2, 5 h ja olen tagasi Ao nangis, oma hotellis. Maksin vist 900 kahe peale, mina ja poja 6 a. Tegelik siis selline:  Lantalt hilines väljasõit 40 min. sealt sõitsin Lanta sadamessa, mis võttis peale minibussi ja ka kõik kohalikud tegelased, kust läks praam Krabile. Vabandust, krabi provints on suur, seega Krabi linna sõitsine umbes 1,2h. Krabis vahetati transporti ja pandi meid mingisse poollagunenud liinibussi, mis sõitis kõik kohad läbi.  Tegelik siis nii: sõitsime Lantalt välja kell 14.30 ja jõudsin oma hotelli Õhtul kell pool üheksa. Mitte seda, et meil igav oleks olnud, aega oli küll, aga kui keegi arvestab ajas ja kiiruses, siis see ei toimi. Parim , aga  kallim kiirpaat!

. Ära jäta kojusõitu arvestusega 2 h varem lennujaamas, sest ainult 2, 5 h võid seista järjekorras. See on fakt, oleksin viimsel korral maha jäänud, kui mind ei oleks koos lapsega ette lastud. Enam seda viga ei tee, lähen ikka veel varem.
 Lantale läksime lampi, kohe sadamast võtsime rolleri ja läksime pesa otsima. Tänavalt sisse astudes sain hotelli 1200.-  Läbi bronni maksis see hotell 3500.-. Järgmisel päeval leidsime Lantal omale maja 900.- ja olime seal lõpuni. Otsisin sõbrale, kes läks hiljem Lantale majutuse 750.- ja ta oli väga rahul. See polnud rannamajutus, aga ka tema oli rolluga liikumas.

Tais , Samuil jaanuari algusest ja vaatame ka selle naabersaartele.  Reisin koos pojaga ja kogemusi juba sealses süsteemis on. Oleme 1 kuu.

Olen omal ajal palju sharmis käinud ja kõikidel kaugematelt tripidel olid automaatidega turvad kaasa. Täna ma istuksin oma 5 * hotellis ja pikki otsi ette ei võtaks. Mingid kohalikud , hotellilähedased turud, poed, delfiini etendused teeks ehk isegi ära. Hakkas väga häirima, et paljud poed on juba venelaste omad ja igal pool pöördutakse vene keeles. rsk, ma ei ole venelane ja ma olen egiptuses! Soovin ilusat reisi ja tehke snorgeldamist, esimesel korral ettevaatust!

Ma üle mõne päeva Krabile ei kulutaks, isegi mitte Railayle. Soovitan Lantat aga soojalt, väga mõnus ja Tai pärane keskkond on säilinud.

Läksin seekord rahakotiteele  ja ostsin otse BKK piletid Samuile. Lihtsalt ei viitsi terve päeva trippida. Käisin välja 300.- ,tagasi veel mõtlen kuidas.

Sain Mango Villa 3 esimeseks päevaks.  Kas on kellegil kogemusi selle majutuskohaga? Kindlasti otsin sealt edasi, aga juba kohal olles.

Vabandust, eksimus jah -BKK

Tere, 

On keegi ka sel aastal Samuil käinud ja millise tee sinna jõudmiseks valis? Kas endiselt on soodsaim, kuid tülikaim viis Bangkokist Samuile saada  läbi Surat Thani?
Vaatasin, et peaks ka lennujaama vahetama. BBK- DMK -sse  maksaks taksoga see suurusjärgus 25.- EUR-i ja sõit umbes 45 min. Sealt edasi ~30 EUR lennukiga Surat Thani ja sealt siis buss ja laev edasi Samuile.
BBK- st otse Samuile tundub ikka väga kallis olema. 
Kas keegi teab veel mingeid alternatiive jõudmaks BBK-st Samuile?

Sel korral oli juttu, et inimesel polnud üldse lube, sealt ka kirjutasin, et kas sõidab ka kodus  ilma lubadeta ringi. 

Hallid kaaned on lõpmatult lahe lüps, ma ei saa aru, mis seal maksab ja miks neid tehakse ainult 3 aastaks. Lähen uut tegema uurin järele. 
Aga minu hallid kaaned läksid maksma ei rohkem, ega vähem kui 37 EUR-i (selle hinna sees ka pildid, mille lasin teha fotostuudios Magistralis.

Ilma viisata Tais 1 kuu, pikendada koha peal saab 1 kuu ja riigist lahkudes ja kohe tagasi näit. Malaisia saab veel 1 kuu. Kokku 3 kuud!

Aga mille eest hoiatatakse???

Tere,
lapsega käin Tais ja siiani pole mingeid erivaksiine teha lasknud. Lapsele kaasas kõhurohud, antiseptik haavapuhastamiseks ja hunnik plaastreid. Luban tal seal Coca-Colat lürpida, seda kardavad ka igasugused bakteriollused. Ka tavaliselt kuu kohal ja pole miskit märkisväärset viga külge hakanud.

Täiesti haige möla!
Muide , ka mulle tuldi enne Taisse sõitu koos lapsega seda jama ajama ja mitte suvaline, vaid oma lasteaia töötaja. Täpselt sama jutt, et tema tuttava tuttaval, et kuidas ma julgen lapsega minna. Üks -ühele siinsega, et ajakirjandusse ei läinud jne. Krt, selline haige vale ajab närvi mustaks. Käin igal aastal lapsega Tais ja tõepoolest on taid hoopis väga sõbralikud.
Elementaarne on aga see, et hoia tänaval oma lapsel silm peal, sest ta võib lihtsalt massi kaduda, rannas vaatad last, sest ta võib ka uppuda, tšunglis valvad last, sest ta võib kergesti eksida jne. Võõras keskkonnas oled kõrgendatud tähelepanus, sest lapse ei oska küsida ei teed, ega ka öelda kust ta pärit on.
Muide, mulle tundub isiklikult, et seda lapsevarguse jama ajavad hoopis kadedad keeled, need, kes ei oska või ei saa ise lastega kuskil käija.

Edu lastega reisimisel, Tai on turvaline!
NB maailmas rännates ole ise enda politseinik, siis ei ole sul võõrariigi politseinikuga tegemist!

Takso +-50.- EUR-i. Tramm+rong saad odavamalt kui aega jagub. Arvestama pead ~50 minutiga ja midagi keerulist pole. Kui ma ei eksi siis 7.- EUR-i nägu

Tere,
kui sul pole Eestis tehtud A kat lube, siis ei saa sa ka rahvusvahelisi lube taodelda meie riigis.
Küsimus on nüüd selles, et ka Eestis sõidad ka ilma lubadeta? Kui ei, siis miks tahad seda teha võõras riigis?
Phuketis on reidid juba pea igapäevane teema, seda nii ühest rannapiirkonnast teise sõites või ka suvalistes kohtades. Kohalike ei väänata, just turiste. Särk selga ja kiiver pähe. Kui aga kinni peetakse ja lube pole on trahv kindel. 500.- kohaliku ja kehtib minu teada 24h. (ise pole saanud,aga rääkis, kes sai) Tihti saab maksta koha peal, saad kviitungi. Pargi lubatud kohta, sest vastasel juhul võib roller saada ketti. Maksad ja lastakse vabaks. Ära tee avariid kohalikuga, jääd süüdi ka siis kui süüdi pole. Võimalusel lahenda ise asi kohalikuga ära ilma politseita. Lube pole, ei kehti ka kindlustus kui midagi juhtub.
Tai politseid käivad perioodiliselt koolitamas EU riikide politseinikud ja osalevad samuti reididel. Õpetavad, kuidas lugeda lubadelt kategooriat, tundma ära üldse juhilube ja nende kehtivust jne.
Minu kogemus on, et kinnipidamisel on küsitud nii lihtsalt lube, kui ka rahvusvahelisi ( hall Vihik). Hall vihik kehtib koos lubadega, seega peavad mõlemad kaasas olema. Mind on kontrollinud Phuketis Tai politsinik koos Taani politseinikuga, kus Taanlane seletas Taile päris asjalikult minu lubadel leiduvaid andmeid. Peale seda naeratati viisakalt ja sooviti ilusat puhkust.
Tulin just loetud päevad tagasi Taist, olin Krabil ja Lantal . Selle aja jooksul ei kontrollitud nendes piirkondades mitte kordagi minu lube, aga nägin kuidas sikleid lukku pandi, kuidas vennad sidemetes rannas olid , kuidas silmini täis marurahvuslane oma rolleriga lihtsalt pikali kukkus.
Kui tais täispeaga teed avarii, võid sattuda mõnusale platele pikaks ajakas või ostad end vanglast välja korraliku papi eest.
Kui midagi jäi mainimata , siis ehk keegi teadjam lisab juurde.

just seda sama silmas pidasingi, super soodne! Osta kohe kui soov kindel!